Autor Tema: no es cert  (Llegit 851 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
no es cert
« el: 15 de Maig de 2006, 01:13:43 am »
el que ha dit solá, el entrenador del Osca que fa 4 anys els van robar el partit i que el Sabadell es jugava el descens i els va guanyar 3-0 es mentida. La unica temporada que es pot referir que coincidisim amb el Osca i lluitesim per no baixar va ser la que ens vam salvar a la ultima jornada al camp del saragossa B. La 2001-02 i si mireu la seccio història vereu que vam jugar amb el Osca a la segona jornada i vam guanyar 2-1. Em sembla que ho ha sommiat
I a propòsit després del gol de penalty de avui he vist clarament com el numero 11, crec que Larios, ha donat un cop de puny a un jugador nostre. Aixó es vermella directa perque la agressió ha sigut bestial. Si ells presenten video nosaltres també ho hauriem de fer a veure si el sancionen.
La veritat es que no es veu molt sovint que un equip es quedi amb 8 peró crec que s; ho mereixien. I que el porter xutés la pilota quan estava plantada per el penal no era targeta?Jo crec que si
I el gol d´Orife era legal que si el arbrite estava comprat com diuen no hagués sigut més fàcil donar el gol?
I al ultim minut Gallo ha fet una vaseliuna i el porter la ha parat amb les mans fora del area. Això es expulsió. Aquest porter mereixia haver estat expulsat. I si el Osca te el altre porter lesionat jugar amb un juvenil la setmana que vé.
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2006, 13:07:20 pm per hicks »

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: no es cert
« Respondre #1 el: 15 de Maig de 2006, 01:52:02 am »
Jo l'unic k he trobat una mica o bastant riguros ha sigut la vermella directa al jugador k ha fet el penal a Gallo, pero res mes. Despres sobrava totes les vermelles k anat treient a la banketa, s'ha passat. Pero bueno igual k s'ha ekivocat amb algunes decisions en contra del huesca tambe ho ha fet en contra del sabadell.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 15 de Maig de 2006, 03:24:02 am »
Dues cosetes...

- 1º: Miguel Sola no es referia a l'Osca, doncs fa 4 anys no els entrenava. Es refereix al Real Unión de Irún, d'un partit de la mateixa lliga que tu comentes. Vam acabar 3-0, però sincerament, no recordo "l'atracament"
-2º Jos, em sona el teu logo  :icon_mrgreen:

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #3 el: 15 de Maig de 2006, 10:23:09 am »
Si es l'últim jugador no és vermella? Crec k tmb hauria d' haver expulsat el porter!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #4 el: 15 de Maig de 2006, 10:23:28 am »
em sembla que amb el irun van quedar 2-0 i jo he sentit que deia que li havien robat al Osca. Aquell partit de la Union no va haver res extrany i el entrenador era JAVIER            ZUBILLAGA             
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2006, 10:46:14 am per hicks »

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 15 de Maig de 2006, 10:24:53 am »
L'Osca s'ha trobat amb un 0-2 haben xutat un sol cop a porta (el primer ens l'hem fet nosaltres). Diu la crónica de la seva web que amb el 0-2 tenían el control de la situació i jo dic que sí pero a base de fer una falta darrera un altre donç en alguna jugada quan el nostre jugador es començaba a aixecar ja l'estaben tumbant un altre cop i sino que algú controli el temps real de joc disputat al primer temps amb constants interrupcions per la seva part.
Amb el marcador al seu favor sense haber fet practicament res s'han dedicat ha intentar que la pilota estes en joc el mínim temps posible a base de reiterades faltes i per això esta l'arbitre per a protejir al qui vol jugar i castigar l'antifútbol i sino que li preguntin al Hammouch que va haber d'abandonar el terreny de joc completament groggy per un cop de coltze del porc del Larios.
El Sr. Sola potser hagues volgut que l'arbitre els hagues permes desenvolupar el seu antifútbol tan propi dels equips mes fluixos d'aquesta categoría i per dir que el partit estaba amañat primer hauría de haber fet sortir als seus jugadors a jugar a futbol i no a fer antifútbol per poder comprobar-ho.
Si la justícia esportiva existeix independentment de les circunstáncies avuí l'unic equip que es mereixia els tres punts es el nostre.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Maig de 2006, 17:12:56 pm »
que algú controli el temps real de joc disputat al primer temps amb constants interrupcions per la seva part.

Segons TVC, dels primers 43 minuts se n'havien jugat 16 d'efectius. I al final de la primera part doncs va acabar amb la 'lesió' d'Ivan Hammouch, així que dels primers 45, com a molt se'n van disputar 17.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 15 de Maig de 2006, 17:28:43 pm »
em sembla que amb el irun van quedar 2-0 i jo he sentit que deia que li havien robat al Osca. Aquell partit de la Union no va haver res extrany i el entrenador era JAVIER            ZUBILLAGA             

No se, quan ha dit això a la roda de premsa, ho hem preguntat als companys d'Osca i ens han dit que feia referència a un Sabadell-Irún, que ell era l'entrenador, es jugaven l'ascens i nosaltres el no baixar... Potser era el 2º entrenador, que se jo

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #8 el: 15 de Maig de 2006, 18:40:39 pm »

No se, quan ha dit això a la roda de premsa, ho hem preguntat als companys d'Osca i ens han dit que feia referència a un Sabadell-Irún, que ell era l'entrenador, es jugaven l'ascens i nosaltres el no baixar... Potser era el 2º entrenador, que se jo
Llavors si no tinc mal entes era el secretari técnic del Real Union i va agafarlo com a técnic a l'any següent. En aquell partit el penultim de la temporada avanç de la salvació a Saragossa crec que ells ja no teníen cap opció d'entrar al Play-Off i el primer gol va ser una pilota que se li va escorre d'entre les mans al porter Otermin i al mateix Otermin el varen expulsar per tocar la pilota amb les mans a fora de l'área. Tret d'aixó no em consta cap mes cosa extranya a no ser lo de que el Real Unión venía amb una prima de unes 250000 pessetes per cap de part de l'ex equip del seu entrenador la Real Societat B que es jugaba el descens amb nosaltres, si, si, l'equip que tenía com a secretari técnic aquest que ara tant parla d'embrutar el futbol i d'esportivitat, el mateix que es queixava de manca d'esportivitat de l'Alacant al Rico Perez per no tirar una pilota fora (que tindra aquest equip que sembla que no es sols aquí que tenim la sensació de que nomes saben jugar amb el cronometre?) pero tot i aixó el seu entrenador el Zubillaga al final del partit encara va tenir els nassos de dir que l'arbitre había estat nefast i que si el Sabadell havia de guanyar, no calia jugar (?) aixó ho deien els que anaven primats fins les seies.