Anem a jugar primer demà, intentem fer el possible i l´impossible per guanyar, i si no es esportivament no es pot, començar a utilitzar les "artimanyes" del demés equips.
I per descomptat, si el resultat no fos favorable, s´ha de sol.licitar una investigació sobre el partit Osasuna B-Logroñés, fins i tot recorrent a la justícia ordinaria "per indicis". I per això em sembla molt bé la idea d´organitzar-ho entre nosaltres i per descomptat oferiria la meva col.laboració.
No si recordareu que un soci del València C.F. va presentar una demanda judicial per un "penalty" previsiblement injust rebut pel seu equip en un partit contra el Real Madrid. Però això no hauria d´ésser només un "brindis al sol", sinó que si convé s´ha de demanar la paralització de les competicions fins aclarar el tema. De fet ja vaig fer aquesta reflexió a determinats membres de la Directiva, en relació al arbitratge irregular d´un tal García-Cabrera, per no dir algo pitjor, en el partit contra el Reus, que segueixo dient que no té perquè quedar "impune".
I tot i això, coincideixo amb MUTIO, que per poc que la plantilla s´ho cregui i prescindeixin del factor camp, a la Gramanet se l´ha de guanyar bé, perquè la nostra plantilla és sobradament millor que la d´ells. A més a més, aquestes "trampes" d´altres equips ens han de motivar doblement i triplement, perquè això no els surti bé. CONCENTRACIO ABSOLUTA DEMA I MAXIMA PRESIO, DAVANT D´AQUESTA BATALLA QUE HEM DE GUANYAR....