Autor Tema: DECLARACIONS A L'ARLEQUINAT  (Llegit 3445 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
DECLARACIONS A L'ARLEQUINAT
« el: 22 de Maig de 2006, 22:52:31 pm »
Que facil és dir: S'ha de fer això, allò...
Com es pot dir, a aquestes alçades, quan ens juguem el tot pel tot, que potser seria bo baixar a Tercera??? Collons, sembla que ara fos la solució a tot, baixar! El món al revés. I a sobre, ho diu l'entrenador, el que està al front del tema esportiu  :o

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
Re: DECLARACIONS A L'ARLEQUINAT
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2006, 22:56:49 pm »
I a sobre diu que no s'ha de fer un drama...encara els tindrem que donar les gràcies!!!  :****
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2006, 22:57:10 pm »
Jo crec que és un forma de treure's pressió de sobre. Igual que molts akí al forum diuen q ja estem a 3ª i coses així. Si es baixa a tercera doncs ja estan "preparats" per fer-ho, pero si s'acaben mantenint doncs l'alegria de salvarse serà encara més gran.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2006, 23:01:49 pm »
Crec que hi ha coses que un entrenador no pot dir sobre el seu propi club, com que s'haurien d'haver comprat a equips, i per això estem on estem... Em sembla que es llençar-se pedres contra la nostra pròpia teulada

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2006, 23:07:34 pm »
Dona la imatge de perdedor dient això...ell ha de donar confiança a l'afició per anar diumenge i no intentar consolar l'afició avans del partit per si es baixa.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 22 de Maig de 2006, 23:08:37 pm »
jo em quedo amb la frase que a dit:"els ultims 10 minuts estavem jugant amb 9!" no i paro de donar voltes i nose que a volgut dir amb aixo, algu entreu alguna conclusio???
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 22 de Maig de 2006, 23:13:33 pm »
Em semblen perfectes i coherents les paraules del Manolo. Que voleu que calli la boca com ***** del Bonet? Ha dit el que pensa, tothom prima i fa servir els contactes menys nosaltres, perquè? Doncs perquè els llestos del Larrosa,Tomàs etc... no tenen ni idea de com fer-ho.
El Manolo ha intentat treure ferro i pressió i conseguir el primer pas cap a la salvació : guanyar al Llevant B i esperar que soni la flauta.
Deixeu en pau l´única persona coherent i arlequinada que ha dirigit l´equip, que si quan va venir el ****** del Tomàs( biricari Bonet) possem al Manolo faria dies que estariem salvats.
« Darrera modificació: 23 de Maig de 2006, 17:07:48 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #7 el: 22 de Maig de 2006, 23:18:28 pm »
No critiqueu al Manolo pq si fos ell el president segur k l'Osasuna B hauria anat a marcar el segon gol al Logronyés fals en comptes de deixar-se remuntar. A veure si ara criticarem ja a tothom. Joderrrr ara toca criticar al Cañadas o qué??????
Honor al Sabadell

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 22 de Maig de 2006, 23:23:02 pm »
No, pel que es veu ara tocar insultar a la gent... L'****** del Bonet?? Deixant de banda simpaties o gustos futbolístics, crec que lo primer és el respecte, i si no partim d'aquesta base, qualsevol opinió es converteix en una falta de respecte.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #9 el: 22 de Maig de 2006, 23:33:32 pm »
Defensa el q vulguis al Bonet (i si vols també al Mora de pas) pero continuo pensant q ara no es pot criticar a gent auténtica com el Manolo. Vinga va unes  :beer  :beer  :beer
Honor al Sabadell

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 22 de Maig de 2006, 23:37:42 pm »
Ara no defensava al Bonet, defensava a un Sr. X que ha estat insultat, com es diu en castellà, sin venir a cuento. A més, només he dit la meva opinió sobre manolo en un fet puntual, no esportivament parlant ni res per l'estil...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #11 el: 23 de Maig de 2006, 01:14:19 am »
jo em quedo amb la frase que a dit:"els ultims 10 minuts estavem jugant amb 9!" no i paro de donar voltes i nose que a volgut dir amb aixo, algu entreu alguna conclusio???

Supongo que querra decir que con la expulsión de Txiki y la lesión de Peke después de haber hecho los 3 cambios estabamos con 9 jugadores.

Por cierto, tanto nos cuesta esperar una semanita para empezar a criticar a quien keramos criticar. Esta semana vamos a guardar las fuerzas para animar el domingo y quemar el ultimo cartucho, ya tendremos tiempo, madre mía 3 meses...
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 23 de Maig de 2006, 10:54:13 am »
No si a sobre pel treball encara criticareu al pobre Manolo, si estem aixi es per culpa del farmaceutic i els que el defensaven

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #13 el: 23 de Maig de 2006, 11:09:21 am »
A veure senyors, primer de tot hem d'intentar evitar el descens fins l'últim moment. Recordo que hem de guanyar a un rival molt dificil que es juga la classificació per als play-offs d'ascens i per postres no podrem comptar ni amb el Txiki ni probablement amb el Peque, per a mi dues baixes sensibles tot i que recuperem al Neftalí i al Hammouch.
Nose quans de vosaltres varen veure ahir les imatges del ascens a primera de fa 20 anys pero a mi que i vaig ser s'em va tornar a posar la pell de gallina al recordar aquell día i al veure al Lino i al Saura al plató.
No cridavem el diumenge alló de a primera, a segona o a tercera fins a la mort SABADELL?
donç demostrem que no son sols paraules vuides. Diumenge la Creu Alta ha de ser un clam i si caiem fem-ho amb el cap ben alt. No ens hem d'avergonyir de res.
A tots els que creuen que ja som de tercera jo els dic que ENCARA SOM DE SEGONA B i si per desgracia baixessim jo lluiré mes que mai els meus quadres arlequinats blanc i blaus perque la meva fidelitat a aquests colors es IN-CON-DI-CIO-NAL i esta per damunt d'una o altre categoria.
Si el Fernandez va dir el que va dir es perque com a molts de nosaltres li te que bullir la sang quan veu el que s'está fent amb el seu, el nostre Sabadell i mes despres de rememorar aquella tarda del Maig del 86, de la mateixa manera que hem bull a mi la sang quan penso en com s'ha deixat de banda a tanta gent arlequinats de tota la vida, per confiar el nostre club a mediocritats de fora que ens han enfonsat en la miseria.
Lamentablement jo no tinc tan clar alló de que baixar a tercera serviría per començar de 0
perque aixó significaría obrir les portes de un club que segueix tancat a pany i forrellat per a qualsevol que no sigui benvingut per l'entorn familiar-accionarial que el controla desde ja fa molt de temps i dubto que aquest entorn estigui disposat a deixar entrar aire fresc. Desde la famosa conversió en S.A.D. no ha deixat de exercir un cert control en primera linea o desde l'ombra sobre el club com ja va deixar entreveure ahir el Quimet Saura i molt possiblement aixó hagi frenat a gent que en altres circunstancies hagues estat disposada a entrar i reorganitzar el club.
De totes maneres els ceballuts de debó estarem on ens toca que es el diumenge a la Creu Alta animan al nostre equip i la propera temporada allá on el Sabadell jugui un partit, sigui a Terrassa o sigui al Prat perque malgrat la miseria esportiva a la que ens han sotmes els propietaris del club aquest darrers anys no aconseguiran que el deixem d'estimar.

VISCA EL SABADELL !!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #14 el: 23 de Maig de 2006, 11:19:53 am »
 Jo tampoc veig correctes aquestes paraules. És evident que ara mateix estem a tercera, que molts veiem molt difícil la permanència... però tot i així em deixaré la veu diumenge animant el nostre  :scut però hi haurà gent que pensarà que si l'entrenador ja diu això no val la pena anar a la Nova Creu Alta.

El Manolo ho pot pensar, però no ho pot dir ni en públic ni a l'equip. Ha de donar imatge de ser el primer convençut que es guanyarà al Llevant B i que la permanència és possible. Aquesta magnífica afició, que segons ell és espectacular, es mereix un respecte.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #15 el: 23 de Maig de 2006, 12:54:39 pm »
Jo potser ho he entes malament pero el que jo vaig entendre de les paraules del Fernandez es que ell i els seus homes lluitaríen fins al final, no que ja donessin el descens per fet. Jo crec que el que va voler es donar un toc d'atenció per els qui ell enten que no sembla que hagin posat tota la carn a la graella pel que fa al tema despatxos. De res servirá tot l'esforç del Fernandez i els jugadors guanyant el seu partit si desde els despatxos no se saben treballar be els interessos del nostre equip a d'altres camps i no ens enganyem la permanencia o el descens ens l'estem jugant gairebé tant als despatxos com al terreny de joc i em semblaría molt greu si fos veritat allo de que l'Osasuna esperava una trucada nostra que no va arribar donç qualsevol que conegui un minim el mon del futbol sap que en circunstancies com les nostres el minim que es fa es establir "contacte" per "parlar" amb qui et pot donar un "cop de ma" per si els resultats propis fallen com era d'esperar que pases a Santa Coloma.
Si el Manolo va dir el que va dir en public sera perque creu que es la única manera de fer treure la son de les orelles a la junta i perque reaccionin abans de que s'ens avançin tots els altres com sembla que ja ha passat fins ara, una proba mes de que aixó els ha vingut gros.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #16 el: 23 de Maig de 2006, 13:13:54 pm »

Pues eso que avia 9 juagdores en el campo ;)
txiki expulsao, peque con la nariz rota y sin cambios  :ok

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 23 de Maig de 2006, 14:24:10 pm »

txiki expulsao, peque con la nariz rota y sin cambios :ok

no!!! peque se lesiono en el 89, i txiqui fue expulsado en el tiempo añadido... ???
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #18 el: 23 de Maig de 2006, 17:06:07 pm »
No, pel que es veu ara tocar insultar a la gent... L'****** del Bonet?? Deixant de banda simpaties o gustos futbolístics, crec que lo primer és el respecte, i si no partim d'aquesta base, qualsevol opinió es converteix en una falta de respecte.

Hi han molts usuaris que "brillen" per la seva educacio
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #19 el: 23 de Maig de 2006, 19:11:59 pm »

txiki expulsao, peque con la nariz rota y sin cambios :ok

no!!! peque se lesiono en el 89, i txiqui fue expulsado en el tiempo añadido... ???
Pues lo diria en plan irocnico, S. Iglesias no izo nada, I, Diaz menos orife tampoco yokese...  :-\ abra k preguntarle, alomejor saekivocao  :ok