Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57542 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: ARA TAMBÉ SÓN ELS HOOLIGANS???
« Respondre #200 el: 09 de Octubre de 2006, 22:48:54 pm »
Yo propongo hacerle al delegado del Manresa un pekeño homenaje a modo d disculpa el dia k el Manresa visite nuestro estadio . El exo no borraria lo ocurrido pero asi demostrariamos k no somos tan malos  , ke a sido simplemente un exo aislado...con respecto a la invasion d campo despues del gol me parece desproporcionado.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #201 el: 09 de Octubre de 2006, 23:02:04 pm »
La veritat, llegir el comunicat m'ha fet emprenyar encara mes quan penso el que ha hagut de passar una persona que no te culpa de res. Es mes, jo ho deixaria en el que ha hagut de passar una PERSONA, senyors. I el que mes rabia em fot, es que el que ho hagi fet està tan tranquil a casa seva, i segur que tant li dona. També molts cops saber reconeixer l'error diu molt d'una persona. Callar encara em demostra que es encara mes energumen  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #202 el: 09 de Octubre de 2006, 23:03:32 pm »
Tinc varios vincles manresans i puk dir ke a la capital del bages no se li sta donant tanta importancia a l'incident kom li stem donant aki. El Sabadell sempre a caigut bé a Manresa i segueix sent aixi. Un fet puntual d'una sola persona escalfada ke llença un objecte no fika al mateix sac a tota l'afició , i això u enten tothom , per tant , deixem el tema ke dijous s¡yha d guanyar a Balaguer!!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #203 el: 10 de Octubre de 2006, 00:16:11 am »
Lo de este SEÑOR es para quitarse el sombrero :oooooo: :oooooo: :oooooo:. Como habéis dicho por aquí, cuando venga el Manresa se le tendría que hacer algo a ese hombre, entregarle una placa o algo, porque la verdad es que es de halagar :clap.
En otro orden de las cosas, lo de la invasión de campo se puede llegar a entender, pero lo del energúmeno que tiró la maldita lata no tiene nombre :no: :no:.

Saludos

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #204 el: 10 de Octubre de 2006, 00:33:42 am »
Senyors... fem-nos-ho mirar, eh...

Mai havia passat tanta vergonya aliena com estic passant aquest any... i, pregunto: nosaltres som la millor aficio? a sant de que?

Que sigui una de les aficions que desplaça mes seguidors es nomes una petita part d'aquest "som la millor aficio". La millor aficio tambe es tindria de demostrar amb educacio i amb el "señorio" tan tipic dels arlequinats dins i fora del camp.

Ja no som la millor aficio senyors... ara som prepotents, xulos, maleducats... i violents. Ens permetem el dret d'enfotren-se'n de les altres aficions pq nosaltres vem estar fa 20 anys (vint!!) a primera i ens oblidem que portavem 12 o 13 a la segona B. En enfotem dels altres pq tenen camps que amb prou feines hi caben 1000 persones o pq nomes hi congreguen 300 seguidors... i que? on es l'educacio? Tan que ens emprenyava que ens cantessin a 3a a 3a i ara resulta que som nosaltres els que ho cantem als altres... i a la 6na jornada!! on es l'inteligencia?

Molt trist... tot plegat molt trist  :ko

PD.: Al Sr. de Manresa dessitjar-li una rapida recuperacio. Mil disculpes de part d'un soci.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #205 el: 10 de Octubre de 2006, 00:58:39 am »
Un 10 para este SEÑOR, que al contrario que alguno de nosotros que se desplazo a manresa, nos ha dado a todos los amantes del futbol una leccion de deportividad, educadon y señorío.
Antetodo darle las gracias por no englobar en lo ocurrido a toda una aficion. Tambien condenar el hecho del cual se está hablando en este post. Además quisiera pedir algo a la directiva del club, que creo que muchos de los foreros y aficionados secundaremos y que ya he leido en un mensaje anterior al mio, creo que el dia que nos visite el C.E.Manresa se deberia de hacer algun tipo de pequeño homenaje a modo de entrega de obsequio o algo parecido al SEÑOR que recibio el latazo, ya no por recibirlo que es motivo suficiente, si no por la leccion que nos ha dado a todos de humildad, señorio y deportividad. En un acto a pie de campo se le podria entregar un obsequio( insignia, placa o cualquier tipo de regalo) para que toda la aficion pudiera darle una ovacion por su saber estar.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #206 el: 10 de Octubre de 2006, 09:18:23 am »
 Un 10 per aquest SENYOR i un 0 per "la persona"  ??? que va llençar l'ampolla. Tot i el mal físic que se li va causar, sap distinguir entre un descentrat i la resta de afició i història del nostre Club, a més de donar-nos a tots una lliçó d'esportivitat i fair play.  :anims

Penso que la directiva hauria d'intentar esbrinar qui va llençar l'objecte i fer alguna cosa.

Estic amb els companys que han dit de fer quelcom el dia que vingui el Manresa a jugar a la Nova Creu Alta.

Mil disculpes !!!

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #207 el: 10 de Octubre de 2006, 09:24:28 am »
dons per començar podriam omplir la bustia de emails demanan disculpas al delegat del manresa,  ::)  aqui teniu la direccio:

cemanresa@cemanresa.com

habiam si ens animem i demostrem que la nostra aficio no es nomes un "energumen" que tira una llauna a la cara de una persona innocent  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #208 el: 10 de Octubre de 2006, 10:28:55 am »
Viendo las imagenes mas en frio, el hombre la verdad es que me da mucha pena, "pasaba" por alli y mira lo que se encontró. Ademas la cara del hombre me da mas pena aun, en vez de enfadarse y encararse, le da como tristeza y se mete enseguida en el tunel de vestuarios. Lo que me indigna mas si cabe es que se lanza cuando no hay posibilidad de darle a ningun rival ni arbitro ni na, puesto que en ese momento solo estaban ese señor y Dinarés...

En cuanto a lo de la mini invasion de campo, tampoco es para tanto, es un momento de euforia, euforia contenida que muchos llevamos dentro despues de tantos años... y enseguida se arregló y cada uno volvió a su sutio.

Y lo que comentais algunos de los famosos cánticos. Solo decir que se nota que algunos no viajais ultimamente con el equipo. Esos cánticos (futbolin, etc)  ESTE año todavia no los he sentido, y mira que ha habido "motivos" para ello. En Castelldefels nos ponen en 3 bancos, como si fuera el parque, en Palamós nos reciben insultando y gritando Terrassa, etc.. Pero hemos aprendido en ese aspecto y yo diria que ahora solo se va a animar y punto.

Por lo tanto, un 0 por lo del "latazo". Pero solo por eso. Mil disculpas una vez mas a ese hombre y a pasar página.

En cuanto a lo de TV3... sin palabras... Menudos sinverguenzas. Ayer en su Futbol.Cat, nos "dedicaron" mas tiempo que en todo este año y el pasado juntos. Pero de que van?  Porque no nos dieron el reportaje del Palamos, donde no paraban de insultarnos, y asi todo el mundo veia el ESCANDALO del penalty no pitado a Manel?  Donde estaban?   Y en Castelldefels con las provocaciones continuas del tal Landi?  O en casa contra la Rapitenca, para que toda Catalunya viera que no fue un robo, que vinieron a pegar patadas y que la gente de la misma Rapita lo viera y no crear mas confusión.. Donde estaban entonces?

Un 0 todavia mas rotundo...
« Darrera modificació: 10 de Octubre de 2006, 10:38:23 am per MurcianoSBD »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #209 el: 10 de Octubre de 2006, 11:22:49 am »
Murciano, yo este año tambien he ido a todos los desplazamientos y en Palamos se canto lo del futbolin y en Manresa cantaron "el campo del Manresa es un patatal" por suerte solo son 4 gatos  :ejem

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #210 el: 10 de Octubre de 2006, 12:45:39 pm »
En Palamós se cantó "timidamente" un momento en que ya estabamos HARTOS de las continuas provocaciones y cánticos de los "ultras" de dicho pueblo.  En Manresa, sinceramente no lo escuché.

Otra cosa que tampoco se ha dicho, y que no sirva en ningún momento de justificación, es que al pitar el árbitro el final del partido nada mas marcar el gol el Sabadell, en parte de la grada se corria el rumor de que el árbitro no habia dado el gol, dando por finalizado el partido antes, cosa que no nos terminabamos de creer, pero que ese gol en verdad no subió al marcador del estadio...

Por cierto, el perla este del jugador vestido de calle que estaba dentro del campo y que dicen que insultaba a nuestro público y que se encaró con nuestro míster, quien es?  Como se llama, alguien lo sabe?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #211 el: 10 de Octubre de 2006, 13:02:39 pm »
Por cierto, el perla este del jugador vestido de calle que estaba dentro del campo y que dicen que insultaba a nuestro público y que se encaró con nuestro míster, quien es? Como se llama, alguien lo sabe?

quieres hacerle pagar lo que tenias preparado para el landi?? jejeje murcianooo que te veo mu violento este añoooo  ;)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #212 el: 10 de Octubre de 2006, 13:04:34 pm »
jeje. No, tranqui. Este no se quien es, es simple curiosidad. De todas maneras habria que saber que hizo y lo que le dijo al míster. Parte de culpa tambien la tiene este tio.

De todas maneras, a pasar página ya, que este tema ya cansa un poco y a pensar en Balaguer...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #213 el: 10 de Octubre de 2006, 14:47:31 pm »
Jo vaig salta el primer, el Miki em ve de cara ens abraçem salta més gent i desprès cadascú torna el seu lloc, és veritat que aquesta acció és sancionable, aixi ho estipula la llei, però la llei diu tantes coses i desprès es sancionen d'altres tan diferents...oi?

Creieu que si un tio no li hagues fotut una llauna/ampolla a la cara del jefe de prensa avui estariem parlant de tot lu altre?
Per tan, siusplau, no MESCLEM

Algú diu que a la jornada 6 no es pot saltar al camp a celbrar un gol....bé, jo opino al contrari, teniu temps a pensar, en el moment que entra la pilota? tal com havia anat el partit, la rabia interna era molta, pels que hem vist tots els partits que portem fins ara, feia molt pal perdre a Manresa d'aquella manera...

Com podeu dir que no esteu orgullosa d'aquesta afició? de veritat sou els mateixos que veniu a cada desplaçament? Vosaltres sabeu els insults i mofes que hem rebut? Però no cal parlar del que ens diuen les altres aficions de les cuals jo personalment no m'agrada enfrontar-mi, i ja sabeu que els 4 GATS ARLEQUINATS som amics amb bastantes penyes (Novelda, Reus...) vosaltres haurieu de saber la cuantitat de gent que de la nostre propia ciutat sens mofa, moltissima gent cule de m**** que només mira el teletext per poder dir lu enfonsats que estem...

Ser del Sabadell té totes les coses bones del món però també existeix aquesta part de volguer ser grans, molt grans, i que ara mateix no ho podem ser i això és un cultiu que es porta dintre i explota

En fi, jo ara estare fora contra el Balaguer i Barça C perquè demà piro a Andalusia una setmaneta de vacances.
Quan torni tot estara més calmat.

Segueixo dient el mateix, considero que a Manresa hi han dos accions diferents entre elles, una molt bonica, que és celebrar un gol amb els teus jugadors, i una denunciable que és agradir
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #214 el: 10 de Octubre de 2006, 15:09:39 pm »
melo jo no em vull ficar en si es bo o dolent saltar al camp pero el que si em sobte es que una persona cuan esta abraçant als jugadors indica amb la má a la gent per que vagin cap a la pinya que s´estaba fent, la veritat es que no entenc el per que de la situacio per que semblava que estes tot premeditat.   :-\

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #215 el: 10 de Octubre de 2006, 15:22:32 pm »
PANSO, jo segur que no vaig ser el que digues a més gent que vingues. I si veus les imatges de la tele no duru ni 10 segons en la pìnya, és una reacció que la considero irracional, la de saltar al camp desprès d'un gol al minut 93 i desprès del partit que haviem vist, no és res premeditat ni que faci cada dia.
Dels 8 anys que fa que soc soci (en tinc 22) no he protagonitzat mai cap acció violenta i passo que comenceu a jutjar les persones sense conèixer, encara que ser que avui en dia està molt de moda, és possible que la meva acció no sigui correcte, però no caigueu en l'error de fer-nos sang a nosaltres mateixos.
Si no hagues passat lu de la llauna ara no estariem parlant d'això.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #216 el: 10 de Octubre de 2006, 16:41:21 pm »
melo jo no he dit que haguis sigut tu(jo et conec del camp i a las imatges set veu mol be pero no ets tu el que fa el gest)la persona que ho fa no la conec si haguesis sigut tu jo hagues escrit  :beer2

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #217 el: 10 de Octubre de 2006, 16:54:45 pm »
Clar que si PANSO, totes les birres que vulgui, som una familia, a mi el que realment em preocupa és que es vulgui sancionar una reacció tan sana i de tan sentiment com és abraçar-nos amb els nostres jugadors, que la llei no ens ho permet? doncs si. Però a part d'això no li veig cap delicte moral, potser respecte amb l'altre afició...
Pero em sap greu per la gent que diu que sent vergonya de nosaltres, perquè jo no m'en penedeixo i segueixo estan molt orgullos de que siguem tants fent la temporada per Catalunya, llastima de la llauna, i crec realment que hauria de sortir el culpable, però no per castigar-lo, sinò per allisonar-lo moralment i ensenyant videos de la nostre afició... els càstigs de poca cosa serveixen si no hi han classes morals

Hem preocupava molt que ens possesiu a tots dins d'un sac de irresponsables, per tan repeteixo que s'han de separar molt bé les dues accions.

Bueno que demà em piro de vacances haviam que s'expliquen els andalusos, ens veiem a Perelada!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #218 el: 10 de Octubre de 2006, 18:29:23 pm »
Estic d'acord amb melo. Estic fart en les ultimes hores d llegir energuments en plural en lloc de energumen en singular. No m'agrada pk sembla ke estiguem ficant al mateix sac a les persones ke staven cridant contra l'arbitre (ke era gairebe tothom) , als ke van saltar al camp i al d la llauna. Lo unik criticable es lo d la llauna i resulta ke es la unika persona ke no apareix a les imatges d tele kuan parlen d'energuments..

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #219 el: 10 de Octubre de 2006, 18:39:43 pm »
Estic d'acord amb melo. Estic fart en les ultimes hores d llegir energuments en plural en lloc de energumen en singular. No m'agrada pk sembla ke estiguem ficant al mateix sac a les persones ke staven cridant contra l'arbitre (ke era gairebe tothom) , als ke van saltar al camp i al d la llauna. Lo unik criticable es lo d la llauna i resulta ke es la unika persona ke no apareix a les imatges d tele kuan parlen d'energuments..

correcte entenc que en el moment i la tensio i minut 94 un perdi els nervis i salti a la gespa,pero el fet DENUNCIABLE es el vandal que va llençar la llauna aquesta persona que sorti i doni la cara o els que eren al seu voltant que el facin sortir,no podem culpar a tota una aficio per un tarat que pert el cap