Jo vaig salta el primer, el Miki em ve de cara ens abraçem salta més gent i desprès cadascú torna el seu lloc, és veritat que aquesta acció és sancionable, aixi ho estipula la llei, però la llei diu tantes coses i desprès es sancionen d'altres tan diferents...oi?
Creieu que si un tio no li hagues fotut una llauna/ampolla a la cara del jefe de prensa avui estariem parlant de tot lu altre?
Per tan, siusplau, no MESCLEM
Algú diu que a la jornada 6 no es pot saltar al camp a celbrar un gol....bé, jo opino al contrari, teniu temps a pensar, en el moment que entra la pilota? tal com havia anat el partit, la rabia interna era molta, pels que hem vist tots els partits que portem fins ara, feia molt pal perdre a Manresa d'aquella manera...
Com podeu dir que no esteu orgullosa d'aquesta afició? de veritat sou els mateixos que veniu a cada desplaçament? Vosaltres sabeu els insults i mofes que hem rebut? Però no cal parlar del que ens diuen les altres aficions de les cuals jo personalment no m'agrada enfrontar-mi, i ja sabeu que els 4 GATS ARLEQUINATS som amics amb bastantes penyes (Novelda, Reus...) vosaltres haurieu de saber la cuantitat de gent que de la nostre propia ciutat sens mofa, moltissima gent cule de m**** que només mira el teletext per poder dir lu enfonsats que estem...
Ser del Sabadell té totes les coses bones del món però també existeix aquesta part de volguer ser grans, molt grans, i que ara mateix no ho podem ser i això és un cultiu que es porta dintre i explota
En fi, jo ara estare fora contra el Balaguer i Barça C perquè demà piro a Andalusia una setmaneta de vacances.
Quan torni tot estara més calmat.
Segueixo dient el mateix, considero que a Manresa hi han dos accions diferents entre elles, una molt bonica, que és celebrar un gol amb els teus jugadors, i una denunciable que és agradir