Estic AL·LUCINANT i FLIPAT de veure la comprensió, la col·laboració i l'admiració que els foreros teniu amb aquesta gent.
Jo ja fa anys que segueixo al Sabadell i he vist néixer i actuar a aquesta colla i sembla que no sapigueu com han actuat i com actuen els hooligans. Pels que no tingueu edat o memòria us detallo les "virtuts" d'aquesta gent:
* Mostren i han mostrat banderes espanyoles franquistes (amb el pollastre), confederades racistes, nazis (és a dir d'apologia del genocidi).
* Insulten més que no pas animen, tant als jugadors rivals com a altres equips. Però el més greu és quan se senten crits com "Arbitro judio" o "Hitler, hitler, hitler...".
* Quan hi havien tanques al camp les van trencar i rebentar varies vegades llençant també objectes al camp.
* Crear incidents en diversos camps de fora, deixant el nivell de l'afició arlequinada per terra.
* Entrar i fer entrar a qualsevol col·lega seu sense entrada impunement a la NCA mentre que la resta d'afició paguem entrada (diuen que s'estimen molt el club oi?).
* Omplir els voltants del nostre estadi d'adhesius polítics d'extremadreta.
Companys, a mi no em vendran cap imatge distorsionada del que són, si algú polititza l'esport i el nostre club són ells. No són l'escolania de Montserrat són intolerants, violents i feixistes.
Que cadascú pensi el que vulgui i com vulgui però cap bandera ni cap sentiment arlequinat em farà comprendre aquests fatxes.
Salut companys