Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 58916 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Hooligans
« Respondre #280 el: 22 de Febrer de 2007, 19:54:12 pm »
Home cebi això als HHVV va com va...no crec que sigui el primer en dir que als Hooligans Vallès hi ha moltes ideologies i possiblement això que estas dient sigui culpa dels Korps, que en el meu cas des de Vilatenim l'any passat no els he tornat a veure :mmmm
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #281 el: 22 de Febrer de 2007, 20:09:26 pm »
Totalment d'acord amb el Cebi.
The pride of Catalunya

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #282 el: 22 de Febrer de 2007, 21:07:01 pm »
*************************   no es pot jutjar un colectiu  paso de parlar d'aixo visca el sabadell i visca catalunya força hooligans valles
« Darrera modificació: 22 de Febrer de 2007, 21:23:52 pm per WebTeam SBD »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1094
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #283 el: 22 de Febrer de 2007, 22:20:45 pm »
Totalment d´acord amb el Cebi,fora política i feixisme dels camps de futbol.I després critiquen la pancarta del far$a is not Catalonia dient que no hi pinta res a l´estadi.Donç menys hi pinten les banderes preconstitucionals i la simbología nazi i feixista. :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

• Entrenador
« Respondre #284 el: 23 de Febrer de 2007, 13:22:14 pm »
jajajajajaja si coneguesis a la gent de la `penya no diries aixo perque tenim una lluita cada cop que algu un partit i treu una bandera d'aquestes que dius , yo soc catala i espanyol i orgullos de ser catala per sobre de tot pero tu ets dels que si no es treuen estelades ya esta et un feixista al grup la politica es nomes banderes del sabadell i un dia vaig portar una senyera de 30 metres i me la van fer treure perque tapava la publicitat saps aixi que a vegades si veus alguna cosa de lluny pensa que hi ha gent que intenta corretgir aquestes coses

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #285 el: 23 de Febrer de 2007, 13:29:14 pm »
Personalment,jo també amb sento orgullós de ser català i espanyol,simplement penso que sobra qualsevol tipus de simbología política en el nostre Estadi.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

• Entrenador
« Respondre #286 el: 23 de Febrer de 2007, 13:32:20 pm »
yo veig que estem fent be les coses i no es veu gaire res  i insistim que nomes banderes del sabadell saps i que sapigues que menbres del boixos nois i de la penya blaugrana de sabadell venen a l 'estadi a apoyar al sabadell  perque puji de categoria

• Entrenador
« Respondre #287 el: 23 de Febrer de 2007, 13:35:36 pm »
estic fart de la politica !!!!! yo cambiaria aquesta pancarta del dani per una bandera del sabadell gegant o una senyera

ferni20

• Visitant
« Respondre #288 el: 23 de Febrer de 2007, 16:53:39 pm »
estic fart de la politica !!!!! yo cambiaria aquesta pancarta del dani per una bandera del sabadell gegant o una senyera

jo per una bandera del Sabadell si pero per una senyera no. Una senyera tmb es  política portar-la a la NCA, i si per una banda fan amagar banderes d Espanya crec q per l'altre tmb s'haurien d fer amagar les d Catalunya, ni uns ni altres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #289 el: 23 de Febrer de 2007, 17:10:58 pm »
una senyera no es politica per mi, una estelada si  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
« Respondre #290 el: 23 de Febrer de 2007, 18:26:04 pm »
Kina llastima que un post ke ja stava acabat s'hagi embolicat novament amb un discurs ke feia segles ke no apareixia per akest forum. A veure , igual que va passar amb altres valents nicks que ja fa segles ke no apareixen , al senyor cebi li diria que no entrariem ara en discutir novament ki es més arlekinat ke ki , pk es absurd i esperava no tornar-ho a llegir en akest forum. Ara bé , no em sembla massa d'arlekinat entrar a tirar m**** contra gent d'una penya del Sabadell t'agradin o no.
També es dona per fet aki ke nosaltres treiem banderes anticonstitucionals habitualment , doncs bé , la bandera espanyola del ocellot s'ha mostrat tres cops comptats al llarg dels cuasi 15 anys d HHVV , i sempre en mans d gent d'arlekin Korps en els seus inicis i creant un gran rebombori intern dins del grup , si això es habitualment ja podem plegar...A més , que cadascu fagi el ke vulgui , només faltaria que en un pais on el partit independentista permet una hora més d castellà haguem d donar nosaltres comptes d catalanitat!!!

L'unic error de HHVV al llarg dels 15 anys ha sigut kuan gent dels arlekin korps van tenir problemes amb altre gent arlekinada en els seus inicis , es lo unik condemnable pk els arlekinats son sagrats . De tot lo demes no ens arrepentim ni ens arrepentirem mai!!!

Desconnectat cebi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #291 el: 23 de Febrer de 2007, 20:12:34 pm »
Hola gent.
En primer lloc gràcies per la benvinguda que em dóna el Hool arlekinat.
Aquest és un tema molt complexe i una mica espinós. No vull per tant fent grans missatges ni allargar molt el tema, crec que ja he dit bastant clarament la meva opinió.
Només afegir que queda clar en els correus del Hooligan Bascu l'actitut d'almenys una part dels hooligans. Permete'm dir-te de bon rotllo Bascu que tu no ets ningú per posar condicions a cap aficionat del equip local ni rival, ni de posicionar ideològicament el club, que sabràs tu de les ideologies que es porten o no. A la NCA es ve únicament a veure futbol.
Segur que tornarem a parlar d'aquest tema, encara no em vist tot del que son capaços. (tant de bo m'equivoqui).
Salut i amunt el Sabadell.

• Jugador Prof.
« Respondre #292 el: 23 de Febrer de 2007, 21:24:53 pm »
No sé , tb has dit ke HHVV dona mala imatge al nostre club , bé , si fos aixi , tots els ekips d'Espanya i sobretot Europa tindrien una mala fama terrible , pk sembla aki ke només el Sabadell té radicals... Jo porto més d 20 anys seguint l'ekip i pels camps lo ke més m'he trobat son discusions entre gent gran dels dos ekips. Ningú es tant ximple d relacionar la reputació d'un club amb els actes dels seus radicals , si fos aixi , el Barça  per exemple no tindria tants admiradors kom té.
Igualment deixariem el tema pk crek ke tot es per la politica , i si el grup ensenyes estelades kom anys enrere ensenyava  , no es criticaria tant. Per tant , pau i unió ke en el fons tots sentim lo mateix!! VISCA EL SABADELL!!

• Entrenador
« Respondre #293 el: 24 de Febrer de 2007, 14:02:31 pm »
tiu no cal que els i diguis res ells veuen el que es veu de lluny i no ens coneixen els patiments que tenim ni el que fem es igual sempre estarem aki

ferni20

• Visitant
« Respondre #294 el: 26 de Febrer de 2007, 21:47:00 pm »
hi haurà presencia de Hooligans al Mini Estadi?

• Jugador Prof.
« Respondre #295 el: 26 de Febrer de 2007, 23:10:48 pm »
Kom a grup no , a titol personal  uns cuants segurament , com sempre

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #296 el: 26 de Febrer de 2007, 23:30:49 pm »
hi haurà presencia de Hooligans al Mini Estadi?

Aquest estiu es va formar una penya anomenada : KAOS CULE, pero animen al Barça B, i en partits importants del Barça C tambe hi son.

Son una penya didologia deskerres. :pilotasso
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #297 el: 26 de Febrer de 2007, 23:48:39 pm »
A veure si ho he entés bé company. Una penya del Reus animan al far$a? No ho acabo d´entendre. Tinc entés que a Reus hi ha molta rivalitat amb el far$a,sobretot pel tema hockey. :paret :paret

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #298 el: 26 de Febrer de 2007, 23:54:36 pm »
No pas!
Kaos Culés son una colla de nanos que animen al Bar$a 'b' i algun cop al 'C', però no tenen res a veure amb el Reus.

Son de Barcelona i l'any passat ja van anar a tocar els co...ns al Narcís Sala contra el Sant Andreu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #299 el: 27 de Febrer de 2007, 12:03:36 pm »
son bona gent yo formo part dels boixos nois i anire a veure con el sabadell guanya al barça  c aquests nanus del kaos cule son bona gent i amb ganes com la resitencia arlequinada un tipus aixi