Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 58975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1094
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: Hooligans
« Respondre #300 el: 27 de Febrer de 2007, 13:50:12 pm »
Moltes gràcies per aclarar-me el tema. I si aquests del kaos culé van al mini que els *********.Visca el Centre D´Esports.Guanyarem a can fanga. :cheer :cheer :scut :bandera :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 07 de de 2007, 22:12:33 pm per WebTeam SBD »
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #301 el: 27 de Febrer de 2007, 22:01:21 pm »
Encigalat veig k ja tas enterat del tema xDD

I com diu un HHVV els de kaos Cule son bona gent i no tindreu problemes.

La seva web : http//usuarios.lycos.es/kaoscule o crec k lan tret.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #302 el: 28 de Febrer de 2007, 18:08:17 pm »
que els *********??a veure ti et ficaran a tu ** *******, o algun del sabadell ******** a tu
« Darrera modificació: 07 de de 2007, 22:10:05 pm per WebTeam SBD »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #303 el: 28 de Febrer de 2007, 18:10:48 pm »
que els *******??a veure ti et ficaran a tu ** ******, o algun del sabadell ******** a tu

k dius ara?? xDD
ia un arlekinat k de nick te : ENCIGALAT..

:consol
« Darrera modificació: 07 de de 2007, 22:15:34 pm per WebTeam SBD »
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

• Entrenador
« Respondre #304 el: 28 de Febrer de 2007, 18:21:09 pm »
si i nomes fa que insultar al barça i dir tonteries, la pancarta i totes les coeses que diu despres es del que s'amaguen i diuen que som uns feixistes  etç etç pero a la rapita deien que ojala estiguessin els hhvv per plantar cara depres anira al  mini a provocar i molts socis del sabadell som culers i socis del barça . el ba´ça ens perjudica per la seva magnitud pero ara no toca, ademes som independents perque tenim una aficio que omple l 'estadi cada diumenge jugui el barça o no

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #305 el: 01 de de 2007, 17:15:36 pm »
yo conozco a gente de kaos cule y os informo que no iran al mini estadi, para que veais que no ay gente tan mala por kan fanga como dice el encigalat, esta peña me va a ceder unas entradas para que vayan algunos arlekinats al mini estadi gratuitamente, asi que todos los que decis los cules los cules etc etc como el encigalat os tendran que ******* a vosotros pk ser cule no significa ser un c***** pk si ofrecer entradas gratuitas es ser un c***** :snore: no en todos los clubs te encuentras una peña asi.
Por otra banda estoy con el markgshool comparto la misma idea soy cule i arlekinat, y en este partido ay ke ir a ganar a los cules pk por encima esta el sabadell! :xin-xin
« Darrera modificació: 07 de de 2007, 22:18:54 pm per WebTeam SBD »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #306 el: 01 de de 2007, 17:18:42 pm »
No només s'ha portat be aquesta penya que dius sino el club en si del Barça posant a només 6 euros las entradas, esta clar que el barça li sobra la pasta pero si mes no es un bon detall que s'ha d'aplaudir :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1094
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #307 el: 02 de de 2007, 00:04:38 am »
Estic d´acord en que el far$a s´ha comportat amb el preu de les entrades. Només una puntualització: JO TINC MOLTS AMICS CULES, i no insulto a ningú, puc criticar una institució peró una altre cosa son les desqualificacions personals amb les quals no hi estic d´acord. Simplement torno a demanar una mica més de seny i de sentit comú. Ah!!! Jo vaig anar a Sant Carles i a mi els hooligans no em van fer falta per rés ni vaig demanar la seva preséncia a ningú. Gràcies. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #308 el: 04 de de 2007, 12:25:58 pm »
i a sant carles tambe els vas dir pixapins aneu a can fanga? que sembla que es l'unic que saps dir,et queixes dels hooligans i sense anar mes lluny tu mateix ets un autentic provocador i com diuen altres algun dia ********* a tu en algun d'aquests camps
« Darrera modificació: 07 de de 2007, 22:19:52 pm per WebTeam SBD »

• Entrenador
« Respondre #309 el: 04 de de 2007, 13:26:35 pm »
tens rao dagar molta rao :beer2

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

• Aleví
  • Missatges: 36
xv aniversari hooligans valles fotos
« Respondre #310 el: 12 de Abril de 2007, 11:57:10 am »
Hola amics arlekinats l´any vinent fem xv anys com a penya arlequinada voldriem recopilar fotos de la nostra penya tant fora com en casa per aixo us agrairia que envieu les fotos o alguna cosa relacionada amb la penya al correo hooligans@ozu.es .
SALUTACIONS A TOTS ELS ARLEQUINATS  FORÇA SABADELL FORÇA HOOLIGANS XV ANYS DE FIDELITAT ARLEKINADA :scut :beer :scut :beer :scut :beer :bandera

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
Re: xv aniversari hooligans valles fotos
« Respondre #311 el: 13 de Abril de 2007, 00:05:46 am »
ya os ice un montaje vuestro ke teneis en vuestra web para vuestro XV aniversario aver si surje imaginacion y os ago alguna cosilla, felicidades y a seguir asi! Siempre fideles! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #312 el: 13 de Abril de 2007, 23:09:55 pm »
Feliz aniversario! :beer2 el logo si os mola para alguna camiseta o algo os lo puedo pasar bien acabado i como kerais el diseño, espero sus mole! :beer
« Darrera modificació: 13 de Abril de 2007, 23:15:10 pm per 100%sabadell »

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #313 el: 13 de Abril de 2007, 23:34:09 pm »
Feliz aniversario! :beer2 el logo si os mola para alguna camiseta o algo os lo puedo pasar bien acabado i como kerais el diseño, espero sus mole! :beer

Oficial Hooligan es de..Idar*Gorri jeje muy wapo el fotomontaje, y felicidades aunk no muy contento pero felicito por la trayectoria de los 15años de HHVV que no es nada facil y encima con el potencial que aun tienen en tercera división y el domingo se veran toda la trooper por ai.  >:(
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

• Entrenador
« Respondre #314 el: 14 de Abril de 2007, 10:35:30 am »
muy guapo el fotomontage, mandame si kieres a mi correo cosas, lo pondre en la coleccion de fotomontages, hicimos muchos en el pasado, el domingo haremos un tifo espectacular si la lluvia nos deja visca el sabadell i visca catalunya

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #315 el: 14 de Abril de 2007, 20:23:58 pm »

Oficial Hooligan es de..Idar*Gorri jeje muy wapo el fotomontaje, y felicidades aunk no muy contento pero felicito por la trayectoria de los 15años de HHVV que no es nada facil y encima con el potencial que aun tienen en tercera división y el domingo se veran toda la trooper por ai.  >:(

gerard no me agas reir o sea que official hooligan es de indargorri? vaya vaya los inventores, entonces tendran la marca registrada no? este perrillo con los bates sale en tantos sitios que creo que tu no abrias nacido todavia cuando ya dava vueltas por ahi, saludos! :beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #316 el: 16 de Abril de 2007, 15:02:02 pm »
felicidades  holigans valles!! 15 añitos se dicen rapido!!pero siempre estais alli al pie del cañon!!sois unikos!!
 :beer3 :bandera
SOM DE 2a A!!

• Entrenador
ELS HOOLIGANS ENS SENTIM DISCRIMINATS TOTALMENT
« Respondre #317 el: 16 de Abril de 2007, 23:06:41 pm »
 el diumenge , van estar tot el mati, preparant el gol sud amb tires i pancartes amb noms de futbolistes historics, el vent arrenca les tires i les pancartes, despres els  socis que nomes critiquen , la mayoria, es posen al gol sud i es dediquen a trencar les tires que keden vives, no voleu animacio???vau veure alguna bandera rara????costa molta feina i diners fer coses d'aquestes que donen vida a la nova creu alta, son una penya oficial del club, varem vendre entrades, encara estic esperant que em truquin els de radio sabadell , parlen totes les penyes menys nosaltres ,tambe  no van tenir cap problema amb els del reus , on son els que critiquen sempre cualsevol cosa eh!!!!!inventant mentires, que si sortim a la mitja part  etç  vergonya em fan algunes persones , igual que el diari de sabadell que el pere figueres nomes ataca i depsres fa anys que ni sortim , i nomes ens critiquen, cuan hi ha algun problema  es pot aceptar cualsevol critica , pero per mi els que trenquen les tires  i demes , sou una vergonya! tambe vam repartir uns cilindres de plastic que van donar molt de color,ufff alguns ens treieu tota la ilusio, sembleu el tipic soci pericu o cule , que nomes dona pel sac, igual que la pancarteta aquesta del danielet ex hooligan ex cule ex pont aeri, que ocnsti que personalment l'apreciu pero estic fart de la p. pancarteta  aquesta aixi no anem en lloc, ni tires ni mosaics ni res per culpa d'aquest no anirem en lloc :paret

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: ELS HOOLIGANS ENS SENTIM DISCRIMINATS TOTALMENT
« Respondre #318 el: 16 de Abril de 2007, 23:12:35 pm »
Doncs bé, jo us donc el meu suport en aquestes iniciatives que donen vida i color a l'estadi i al club.
Els hools han estat criticats molts cops per actituds incíviques o per enssenyar banderes, doncs que poc tenien a veure amb el Sabadell.
A mi m'agrada que hi hagi una penya com els hools, que es dediqui a animar durant tot el partit i es deixi la veu pel club que estima. Ahir vau donar una lliçó de comportament també. No sé si s'ha parlat amb els qui feien més "gresca", però a mi l'ambientació ahir del vostre gol em va agradar MOLT.

A més, és d'agrair que et passéssis diumenge al matí fent això de les tires. Diu molt de tu i dels qui vau fer-ho.  :ok  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
Re: ELS HOOLIGANS ENS SENTIM DISCRIMINATS TOTALMENT
« Respondre #319 el: 16 de Abril de 2007, 23:19:59 pm »
gracies mutiu!!! i a tots els demes  :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2