Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57526 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: hooligan valles
« Respondre #60 el: 24 de Octubre de 2005, 14:20:31 pm »
Veieu, entre bons  :bandera, les coses s'aclaren amb bona fé.  :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Re: Hooligans???
« Respondre #61 el: 24 de Octubre de 2005, 14:25:07 pm »
Per el que jo sé la  :police: nazianal no els va deixar entrar. Van animar des de fora i fins i tot van encendre una bengala.

PD: Por cierto ya puedo hablar ,como ya no esta el Gran Mora ya puedo comentar algo no?

Sempre pots comentar coses, des del respecte i la educació, evidentment.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 24 de Octubre de 2005, 14:45:11 pm »
I visca la pau a l'esport...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #63 el: 24 de Octubre de 2005, 16:34:59 pm »
sempre igual la politica no porta en lloc... :snore: :snore: :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #64 el: 24 de Octubre de 2005, 17:14:12 pm »
Pfffff que pesat.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #65 el: 24 de Octubre de 2005, 18:21:12 pm »
No discutiu ni tp dramatitzeu . No ni ha per tant. Per començar , ningú a prohibit l'¡entrada a HHVV al camp. De moment , només son dos persones les ke que tenen problemes per entrar , i ahir , per "solidaritat" ,ens vem quedar fora i pel que sembla , tp ens vem perdre gran cosa. Més greu trobo el fet , de que si no estem nosaltres , això es un cementiri absolut , en el cual era dificil jutjar que passava dins del camp.

VISCA EL SABADELL!!
FORÇA HOOLIGANS VALLÉS!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #66 el: 24 de Octubre de 2005, 18:25:25 pm »
si no estem nosaltres , això es un cementiri absolut , en el cual era dificil jutjar que passava dins del camp.
VISCA EL SABADELL!!

En això et dono bastanta raó.
Ahir, el partit tampoc invitava molt a animar, però... quina afició més freda hi ha a la NCA.
Sempre animen 4, els mateixos.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #67 el: 24 de Octubre de 2005, 19:25:44 pm »
això acabara que no deixaran passar a ningú ,ara mateix no deixen passar als HHVV els quals desmotren sempre la seva fidelitat al equip i per culpa de quatre o tres NaziOnalistas
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #68 el: 24 de Octubre de 2005, 20:17:21 pm »
si no estem nosaltres , això es un cementiri absolut , en el cual era dificil jutjar que passava dins del camp.
VISCA EL SABADELL!!

En això et dono bastanta raó.
Ahir, el partit tampoc invitava molt a animar, però... quina afició més freda hi ha a la NCA.
Sempre animen 4, els mateixos.

i kada cop vindra menys gent, perk am el fred ja em diras, juguen mal, no guanyem i una cosa que no vaig trovar b diumenge no deixaven sortir a fora del camp a la gent k avia entrat am entrada, ia se que avans tmpk pero el partit contra el terrassa si que deixaven perque jo vaik dir podem sortir? i em van dir si sortia tutom i despres entrava totom sense demanar ni carnet ni entrada...i ahir no els deixaven sortir, potser era la 1a vegada k venien i si els tratem aixi, per el k es veu tenien urgent surtir nose perk... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #69 el: 24 de Octubre de 2005, 21:45:14 pm »
aprovecho este mensaje para decir que ayer no sentia en al campo nada weno si sentia a los jugadores y no se donde estan esos que salen en el foro que dicen que se quedan roncos por que yo no oia ni una voz ( la nova crey alta sin los hooligans valles parace el teatro ) a y no soy de ellos solo es una opinion pero estoy a favor de que animen y de que entren al campo y animar como hicieron el dia del terrassa o en algunos desplazamientos años atras a la aldea egarense y si no es por ellos la gente de el terrassa diria si el sabadell a desplazado seguidores o muñecos?
visca el sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #70 el: 24 de Octubre de 2005, 22:10:56 pm »
totalment d'acord amb el company toni78,ahir la nca feia pena fins i tot es sentien el que deien els jugadors al camp,els hooligans son els unics que donen ambient al camp,violencia no- HOOLIGANS SI,i jo no soc d'aquesta penya els que em coneixen personalment ho saben

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #71 el: 24 de Octubre de 2005, 22:17:36 pm »
Jo se qui ets Dagar i se que no ets dels Hools i tambe ser que tu fa molts anys que vas al Sabadell i coneixas bastant la historia del nostre club

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #72 el: 24 de Octubre de 2005, 22:57:30 pm »
Només per curiositat als que dieu que aquesta gent anima al Sabadell:

Al proper partit, si els deixen accedir a l'estadi, contabilitzeu els càntics a l'equip i els càntics sense cap mena de relació amb el Sabadell, amb el futbol i amb l'educació...............podeu treure un percentatge i veureu que si fa o no fa ens trobem al 50-50%......................en dieu això animar al Sabadell??????????? (hitler, hitler, ...........arbitro judio, io io............etc etc)

Va home va............prefe reixo una afició aburrida a quatre exacrables fent apologia del feixisme sense cap mena de relació amb el que es va a fer a un camp de futbol............i gual que fa el Sr. Laporta barrejant política i esport..........sal vant les diferències evidentment.

ferni20

• Visitant
« Respondre #73 el: 24 de Octubre de 2005, 23:25:10 pm »
No exagerem tmp home, el 90 % d crits son animant al SAbadell, aixo no vol dir que algun d'ells estigui tot el partit "a su bola cantan coses sol", lo de pio,pio arbitro judio fa anys que se sent pels camps de futbol es tipic...... no o vec tan greu.
Ara que aniria bé la veritat independentment dels hools i sense cap tipus de decantació politica (no vull fer la competencia com els penosos nens bootleboys akells q van venir 1 dia o 2), aniria bé que es creés d'una vegada en el gol nord o en algun altre lloc alguna penya al estil grada jove... no crec que sigui la millor comparació a fer pero un estil TORRENTE COLORAO amb gent pacifica pero a la vegada cridanera i amb molts membres.....
jo crec que es podria crear si la gent de veritat en tingues ganes.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #74 el: 26 de Octubre de 2005, 12:04:21 pm »
ESKE NO HO SABEU?EL TORRENTE CANTAVA IOIOIOIOIO SEBALLUTS JUDIOS, I MOLTES COSES MES DEIXEU ELS DEL SABADELL I TOTS A UNA
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #75 el: 26 de Octubre de 2005, 22:44:02 pm »
no, això si k no, el torrente mai ha cantat això, no et dik k es poses gent rere la pankarta dl torrente i cantés , pero els membres d torrente mai! estik segur i no puk donar mes informació , pero us puk asegurar al mil per cent k això es impossible... :ko

• Entrenador
« Respondre #76 el: 27 de Octubre de 2005, 15:49:37 pm »
mira egarenc aixo sha sentit qui sigui me la sua per sha cantat vale per ami es una ofensa que parlis aki

ferni20

• Visitant
« Respondre #77 el: 27 de Octubre de 2005, 22:18:31 pm »
Aixo es veritat, ja fa dies que va passar el derbi, crec que ja no ens valen les teves opinions sovint "contradictories", així que o bé opines amb propietat i sense buscar raons o potser si que no cal tenir-te per aqui navegant pel forum que ja en teniu vosaltres  :-\, el tema estava només en el fet que caldria una penya de supporters del sbd que animés els 90 min. per tots els camps que anessim i si pot ser no fos tan violenta com els hools..... per això posava el "mal exemple" del Torrente (mira que hi ha penyes al mon del futbol que tenia que dir aquells morts de gana......), només aixo, ara que ningú es pensi que jo enveixo ni prenc com a referencia una penya d'imbecils ignorants com aquella del barrí veí.....
SABADELL POWER!!!!!!!!!!!!!

ferni20

• Visitant
ESTAN DESAPAREIXENT ELS HOOLS?¿
« Respondre #78 el: 21 de Novembre de 2005, 23:50:21 pm »
M'agradaria saber si la penya hooligans valles està desapareixent o bé només està siguent una protesta momentania fins que deixin entrar els altres 2 membres que no deixen entrar mai?¿?¿?¿?¿?   :surprised: simple curiositat

• Entrenador
Re: ESTAN DESAPAREIXENT ELS HOOLS?¿
« Respondre #79 el: 22 de Novembre de 2005, 13:58:49 pm »
els hooligans estan dividits pero may morirem