Autor Tema: Punt de vista Diari Sabadell  (Llegit 2705 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Punt de vista Diari Sabadell
« Respondre #20 el: 26 de Maig de 2006, 21:16:30 pm »
Jo crec que podries ser del Sabadell i tenir a més un altre predilecció per algún dels equips més  grans o que estan a primera. Jo sóc del Sabadell, i també m'agrada que guanyi el Barça. Quan van perdre amb l'esteaua vaig quedar força fotut, però a l'any seguent quan van venir els cules al camp i van començar a fotres amb nosaltres que si el camp es un futbolin ,etc... jo vaig ser un dels que més cridava ESTAUA ESTEAUA. Lo primer es lo primer , i quan va acabar el partit abans del minut 45 vam anar a esperar la sortida dels jugadors del barça, encara recordo el perico alonso fotent-se amb el schuster em sembla que era. Policia a cavall, etc.   No hi ha com ser del Sabadell per estar d'un merder a un altre.
Visca el Sabadell.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: Punt de vista Diari Sabadell
« Respondre #22 el: 26 de Maig de 2006, 22:35:33 pm »
el 90% dels meus profes son del barsa un es de i del terrassa i diu k ja te el cava preparat  x cuan baixem i numes ni a una k va am el seu ome i els fills al camp a i un es de leuropa :Paletas: si ens salvem tots els k diuen k ojala baixesim sauran de menjar els mocs!!! i ojala sanueguin! :**** kina rabia k em foten *****!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......