A veure a veure, no m'agrada com estem tots plegats, ni m'agrada el pessimisme pero tampoc l'excés d'optimisme, jo soc optimista en el sentit d guanyar el nostre partit, per molt q el llevant b es jugui el play off, estic convençut q aquest partit el tirarem endavant.
Ara ve, el diumenge tal com diuen nosaltres juguem a 4 camps, jo fins fa 3 dies era partidari d q a la última jornada guanyarien els 4 equips, ara pràcticament penso el mateix, només q penso q com a molt pot fallar un, perquè dos de tres crec q seria parlant malament tenir " una flor al cul" per la nostra part; hem d ser realistes, com voleu q puntui el Peralta a camp del logroñés? entre dolents q son i primats q aniran possiblement pel logroñés per a deixar-se guanyar... llavors ve el tema del Reus, a veure el Reus no és massa bon equip pero si q és millor q els altres dos, i per molt poca afició q tinguin suposo q el partit contra Osasuna B també el treuran endavant ( q espero q no), a més q no veieu des d'aquest diumenge q son una banda i no tenen sentit del ridícul els rojillos....? també tinc la petita esperança q el logroñés primi a Osasuna per així aconseguir la permanencia directa en cas d punxar el Reus.
Pel q fa a l'últim partit: saragossa b- Osca crec q potser és el q pot molt ser d q no guanyi l'osca, i en aquest cas el q ens beneficiaria, ara ve no ens fiem amb això de les rivalitats q l'Osca també se les sap totes ( vease Osca -Figueres) i a saber si tmb no tenen algun xanxullo montant entre els aragonesos per aquest partit.
Així doncs la meva conclusió és q guanyarem diumenge pero q el més segur és q no ens salvem, només ens pot salvar un possible maletí dels riojans a osasuna.