Autor Tema: GRACIES  (Llegit 1233 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
GRACIES
« el: 28 de Maig de 2006, 23:27:39 pm »
Gracies directiva. gracies bonet, gracies alcalde. Gracies a tot per el pitjor dia de la nostra història.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: GRACIES
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2006, 23:29:20 pm »
nose perque aquest post el tinc molt vis ya!!! ara que es quan toca aixo, i em fa fastic llegir-ho perque porto tot l'anys mab post com aquests... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2006, 23:39:33 pm »
doncs tinc que donar les gracies pq em surt de dins fer-ho i a mi també em fa fastic moltes coses com sentir a la rádio a la mitja part al regidor d´ esports Ayuso que a veure si empatavem que amb el empat ens salvavem. Aixó si que fa fástic i pena com posar els globetrotters el mateix dia que el partit d´avui. Com no poden saber que només servia la victória.Quin desconeixement. Amb això ja es veu el que els importem. Segur que avui dormen la mar de tranquils. Això es el que fa fastic i que s´en riguin dels milers d´ aficionats que avui han desafiat la tremenda calor i han anat a animar.Per tot aixó si et fa fàstic que els doni les gràcies ho sento pero a mi em fa més fàstic tot això i que no surti ningù ni a demanar disculpes.
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2006, 23:44:26 pm per hicks »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 28 de Maig de 2006, 23:46:11 pm »
eps para el carro!!!

nomes dic que aquest post, ia sa fet com 4 o 5 cops a la temporada, i que ara que es el moment doncs ia...el tinc molt cremat... :(
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2006, 23:51:26 pm »
avui em tinc que desfogar amb algú . Ho necesito i s´ho mereixen la veritat

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2006, 00:32:25 am »
si senyor aixo es veia vindre...GRACIES BUSTOS
GRACIES TOMAS NO TORNIS MAI PER LA NOVA CREU ALTA FOT EL CAMP AMB EL TEU AMIC A VENDRE CONDONS!!!!!
GRACIES A LA DIRECTIVA MES DOLENTA DE LA HISTORIA

GRACIES JUGADORS MERCENARIS!!!!!

AHHHH PER CERT ALGUN DELS QUE AVUI APLAUDIEU MOLT AVUI SORTIA DEL CAMP AMB UNS KILETS A LA BUTXACA I UN CONTRACTE PER LA PROPERA TEMPORADA(ESPEREU NOTICIES)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2006, 07:31:38 am »
Gràcies

- Gràcies quan el primer partit de lliga un sector d'aficionats i un mitja de comunicació de la nostre ciutat(RS) ja volia fer fora l'entrenador
- Gràcies a la directiva quan el van fer fora en el pitjor moment de la seva vida personal(a lo millor per culpa d'això ens han castigat baixan de categoria) si senyor van ser tot un senyors de m****
-Gràcies per fer el ridicul en le cas Nandi, cas Bardet etc(senyor gerent)
-Gràcies al senyor gerent per aguantar el seu amiguet farmaceutic onze partits sense guanyar totun record que inclus en un partit va insultar a la aficio del Sabadell aquest entrenador ha sigut el mes ****** de tota la historia del Sabadell
-Gràcies a uns quants jugadors que aquest any s'han tocat els ******* en molts partits son uns mercenaris
-Gràcies a tota la directiva per que heu fet historia en un club centenari MAI ESPORTIVAMENT HAVIAM ESTAT A "4 DIVISIO"

NOMES DEMANO AL LARROSA,TOMAS I FUNDACIO QUE NO VINGUIN MAI MES PER LA NCA

GRÀCIES  :oooooo:

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2006, 09:56:39 am »
DAGAR estic totalment amb tu, algun que altre jugador del sabadell es hi ha sortit tot rodo, han cobrat del sabadell, han cobrat sota mà i l'afició encara els anima, kina colla de desgraciats!, puntualitzo "ELS JUGADORS SON ELS DESGRACIATS"

VISCA EL SABADELL!!!

PASSI EL QUE PASSI, ESTIGUEM ON ESTIGUEM LA PROXIMA TEMPORADA TOTS A LA CREU ALTA!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2006, 10:44:59 am »
a que et refereixes, dagar?

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2006, 19:28:58 pm »
a que et refereixes, dagar?

diguem que algun jugador podra pasar unes grans vacances amb uns calerons que el llevant els a donat per no correr molt(que per cert no feia falta)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2006, 19:34:14 pm »
Gràcies

- Gràcies quan el primer partit de lliga un sector d'aficionats i un mitja de comunicació de la nostre ciutat(RS) ja volia fer fora l'entrenador
- Gràcies a la directiva quan el van fer fora en el pitjor moment de la seva vida personal(a lo millor per culpa d'això ens han castigat baixan de categoria) si senyor van ser tot un senyors de m****
-Gràcies per fer el ridicul en le cas Nandi, cas Bardet etc(senyor gerent)
-Gràcies al senyor gerent per aguantar el seu amiguet farmaceutic onze partits sense guanyar totun record que inclus en un partit va insultar a la aficio del Sabadell aquest entrenador ha sigut el mes ****** de tota la historia del Sabadell
-Gràcies a uns quants jugadors que aquest any s'han tocat els ******* en molts partits son uns mercenaris
-Gràcies a tota la directiva per que heu fet historia en un club centenari MAI ESPORTIVAMENT HAVIAM ESTAT A "4 DIVISIO"

NOMES DEMANO AL LARROSA,TOMAS I FUNDACIO QUE NO VINGUIN MAI MES PER LA NCA

GRÀCIES  :oooooo:
K gran company!! :oooooo: Tens tota la rao! :surprised:
Grada Jove - La Força Arlekinada