Bé, això d'iniciar posts sempre dient el mateix ja comença a cansar.
Si aquest senyor, té tan bon projecte i tantes ganes de tirar-lo endavant, que surti i l'expliqui i que TOTS sapiguem de que va.
Si no li han deixat tirar endavant, que ho expliqui iguakment i que tots sapiguem que aquests de la fundació son uns ineptes.
Aixo de que els de la fundació son uns ineptes, no fa falta explicar cap tipus de projectes per donar-se compte.
Veig que no m'has entès......
Que el teu grup d'amics, encapçalat pel Soteras expliqui quin era el seu projecte, i així veurem el que ens perdrem la temporada vinent
Anem a veure, MAKINA FOREVER... el primer que a de fer la fundació és tornar les accions els accionistes que en el seu dia van dipositar la seva confiança amb la FUNDACIÓ BUSTOS AND COMPANY i desprès el grup que sigui d'ARLEKINATS (I NO AMICS DE NINGÚ) explicarà el seu projecte,.. o és que tú posaras diners amb una empresa en la que la majoria la tenen uns altres i adopta mesures dictatorials (JUNTA GRAL. ACCIONISTES NO DEIXANT QUE HI HAGI NI PRECS NI PREGUNTES).
Que et quedir clar a mi el que m'importa es diu CE. SABADELL, FC 8COSA QUE DUBTO DE LA FUNDACIÓ I DELS SEUS DIRIGENTS), la resta tant és i avui el que necessita el CE. SABADELL, FC és aire fresc.
Es nota i molt que aquí l'únic que interessa és estar a dalt de tot...... i saps que em comença a preocupar
Doncs que la imatge que doneu, uns i altres és PATÈTICA, i començo a dubtar realment que l'únic que us importa és el Sabadell. I suposo que no dec ser l'únic. SOU PATÈTICS TAN ELS ARROYOS I COMPANYIA, COM ELS SOTERAS I COMPANYIA. I perquè sou patètics
Doncs pel que ha dit abans el Power. I no et confonguis company.... el Sabadell si segueix existint és per la quantitat de gent que segueix al club, per la gent que estima els colors, i torno a repetir, que poso i molt en dubte que vosaltres l'estimeu. No ho demostreu i feu vergonya, de veritat.
Estic d'acord amb tu, que el que es necessita és aire fresc. Si, tens raó, però el Sr. Soteras és aire fresc.... bé, no ho sé però diria que no. I si no pot tirar endavant aquest projecte, pels motius que siguin, doncs que posi en boca de tothom les seves idees, i que pensaba fer, i llavors podrem valorar. És això a l'únic que em refereia, i si no estic errat properament ho sentirem a Radio Sabadell.