Autor Tema: En sortirem reforçats  (Llegit 766 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
En sortirem reforçats
« el: 29 de Maig de 2006, 19:43:19 pm »
Companys, no vull vendre fum, no vull vendre cap moto més ja que en tenim el concessionari ple , tan sols vull fer una reflexió en la que crec fermament. 
Evidentment, baixar a tercera és un desastre esportiu, econòmic i social. És més, per mi és una vergonya i un ridícul històric que el Sabadell no es podia permetre. Bé, un cop arribats a aquest punt, crec que baixar a tercera permetrà obrir un debat a fons de cap a on ha d´anar el Sabadell. El fet de que haguem anat salvant el cul cada any com es podia ens ha portat a no plantejar-nos el que feiem malament, i em seguit aprofondint en els mateixos vicis i mals costums. Ara que hem rebut aquest sutrac, crec que és el moment de parlar i parlar amb profunditat de quina ha de ser la política econòmica, esportiva i social del Sabadell pels propers anys, anys si, no mesos ni setmanes. A veure si baixar a tercera ens fa obrir els ulls d´una punyetera vegada. Crec que de tot aquest procés en podem sortir, malgrat tot, enfortits. Potser era necessari que petés tot, per poder començar a edificar sobre uns fonaments sòlids el Sabadell del futur.
D´aquest desastre n´hem de treure conclusions i una d´elles és que no podem continuar ni un dia més sense un organigrama esportiu clar, i sense un projecte de futbol base amb recursos. Ni un sol dia més, així de clar. Els directius a gestionar i els entesos en futbol, tècnics i ex-jugadors que es dediquin a la faceta esportiva. Així de senzill. És moment d´apropar d´una vegada per totes a homes com Lino, Tanco, Robert Elvira, Omar, Saura, etc. Són un patrimoni perl club i no el podem seguir desaprofitant d´una manera tan escandalosa.
És moment d´obrir un debat profund entorn al Sabadell i per això hem d´exigir a la Fundació de l´Esport Sabadellenc que el lideri, que cridi a files a la gent que estima el Sabadell i que en parli. Aquell que vulgui dir alguna cosa que la digui o que "calle para siempre". Ara és moment de sumar, de "arrimar el hombro", de recolzar-nos uns als altres i de treure al nostre Sabadell d´on està. Fem autocrítica, reflexionem a fons i treïem-ne conclusions que ens ajudin a millorar el club.
I a l´afició que dir-li?? Doncs que estic convençut de que serem l´Atlético de Madrid de Tercera. Ni tinc cap mena de dubte de que allà estarem, i el dia de la presentació de la nova plantilla hi haurà més gent al camp que en qualsevol terreny de joc de tercera divisió en dia de partit. Som així, per lo bo i per lo dolent. Som el Sabadell. Jo seré soci i afeccionat del Sabadell fins el dia que em mori, i tinc vint-i-cinc anys, i ademés ho dic de forma literal. Sigui on sigui el Sabadell, allà estaré. Amb el meu carnet de soci ja hi poden comptar. Aquests quadres tenen massa tradició, història, solera i prestigi com per ensorrar-lo amb un simple descens. Prenguem exemple d´aquest afeccionat de Palau, per mi és un mirall on mirar-me, amb gent com ella el Sabadell MAI morirà. A més, crec que aquests patiments ens han ajudat a aplegar més gent al camp, sobretot gent jove, futures generacions d´arlequinats, dels quals ahir en vaig veure plorar uns quants. Pel seguidor de Palau, per aquests nens i nenes i per aquest club, el de la nostra vida ara i sempre, valdrà la pena tot, absolutament tot. Tenim pel davant una prova de foc que junts podrem superar, segur. Sou els millors, sou la millor afició de Segona B, sou un exemple a seguir, sou collonuts i aquest descens a tercera encara ens farà més grans, no ho dubteu. Amb vosaltres fins a la mort, amb aquesta afició no hem de tenir por a res ni a ningú.
Mai hem d´acotar el cap, MAI. Som del Sabadell, inclús a tercera, encara i per molts anys el tercer club de futbol amb més historial de Catalunya. Amb això està tot dit, i com deia aquell "arrieros somos y en el camino nos encontraremos", no patiu, arribarà el dia, segur, en que tornarem a riure, en que ens tornarem a il.lusionar amb aquests colors centenaris, i quan arribi aquest dia... allà estarem, que ningú ho dubti!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re: En sortirem reforçats
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2006, 14:05:12 pm »
no ho dubto ni un sol instant
tornarem a ser grans, i aquells que ara ens humillen, s' auran de callar
SOM EL SABADELL

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2006, 15:39:25 pm »
donde vayamos nos esperarán, pero que se preparen que vamos enrrabietados, no será un paseo, pero hemos de moriri en cada campo de tercera como si fuera de primera, el atleti en su primer año en sedgunda  no subió, con el nombre, escudo y c amiseta no se sube, hemos de formar un equipo competitivo, gente comprometida y cogernos de la mano jugadores, directiva y aficion, porque aqui todos marcha, todos quieren al sabadell, todos se van dolidos, pero la aficion,,somos los que lo vivimos. seremos el equipo a batir, hemos de estar preparados. somos y seremos los mejores.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2006, 15:39:35 pm »
Una de las que lloro fue mi hija y sus amigas que estuvieron todo el rato a pie de grada animando a los jugadores. Ellas y los demas jovenes y niños son el futuro de nuestro sabadell.
Vicenç una vez mas, lo has clavao.  :oooooo: