Autor Tema: Algú em podria explicar totes les combinacions possibles?  (Llegit 1072 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Algú em podria explicar totes les combinacions possibles?
« el: 25 de Maig de 2005, 21:34:57 pm »
Hola companys arlequinats, m'agradaria que em diguessiu totes les combinacions possibles.
Ja se que l'unic important es guanyar, però veieu alguna opció de salvar-nos del tot, o els rivals tenen partits contra equips ja salvats i no es mataran gaire.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: Algú em podria explicar totes les combinacions possibles?
« Respondre #1 el: 26 de Maig de 2005, 04:43:32 am »
La kuestió esk el nostre Sabadell guanyi si no volem k baixi, SI GUAYEM TINDREM K ESPERAR UNA DERROTA DEL ESPANYOL B O DE LA GRAMA O K NO GUANYI L'OSASUNA B, si es compleix una de les 3 tres el Sabadell es salvara de tot. En quant als partits, girona - Espanyol b (aki sera la clau em sembla a mi) el girona se la juga i unicament te k guanyar si vol tenir possibilitats de salvar la categoria, Alcoyano - Gramanet aki l'alcoyano es juga una plaça per a la copa del rei, y Osasuna b - Osca hem dona k l'osasuna no tindra cap problema per derrotar a l'osca, encara k akests tenen minimes possibilitats de clasificar-se per la copa del rei, no descartaria un empat k ja seria molt bo per a nosaltres :yes:

Es tot, espero k t'hagi kedat clar :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #2 el: 26 de Maig de 2005, 09:45:22 am »
A la web d'Andreuencs hem preparat una "guia" per seguir l'última jornada de 3ª, 2ªB i 1ª Catalana, allà hi trobareu totes les opcions de permanència/promoció/descens dels quatre equips catalans implicats:

http://www.andreuencs.com/

Cliqueu on diu "Segona B. La lluita per la permanència"

ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 26 de Maig de 2005, 23:02:24 pm »
Gràcies FANÀTIC!!!!

Com sempre sou uns cracks, dins i fora l'estadi! :yes:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!