CARTA OBERTA DE XAVI MUÑOZ
(Jugador del Centre d'Esports Sabadell)
Aquesta carta no és un comiat sinó un 'fins després' a tota l'afició del Centre d'Esports. Vaig començar a jugar a l'equip de la ciutat (i el meu cor) quan tenia 7 anys a l'equip pre-benjamí. L'any següent vaig passar al benjamí B, al benjamí A i a l'aleví B. Llavors el club em va traspassar al RCD Espanyol (traspàs pel qual el club va cobrar 100.000 ptes. el primer any i 200.000 ptes. el segon) on vaig estar dues temporades. Per diferents motius vaig marxar de l'Espanyol al Mercantil, on vaig estar dues temporades més, tornant al Centre d'Esports de cadet d'últim any. Vaig estar llavors tres temporades al juvenil i l'entrenador del primer equip en aquells moments, Pere Valentí Mora, juntament amb el coordinador del futbol base van decidir passar-me al primer equip. Aquestes quatre temporades que he estat al primer equip han estat per a mi la realització del somni de la meva vida ja que quan anava amb el meu pare els diumenges a veure els partits pel meu cap passava poder estar algun dia jugant amb els 'grans'. El temps passa molt ràpid i avui em toca prendre una decisió molt important: continuar a l'equip de la meva vida o intentar donar un salt de qualitat a la meva carrera esportiva. Sentimentalment no tinc dubtes, però haig de pensar en intentar aconseguir el cim que un dia em vaig proposar i, per tant, em toca marxar.
De tota manera, i sabent quina dificultat té portar un club com el nostre, aquest últim any han succeït coses que no s'haurien d'haver produït i que a continuació explicaré:
Els Srs. Martínez i Vílchez, a principi de temporada, em citen per dir-me que em volen renovar, però m'ofereixen un contracte de 'pipiolo' tant en les quantitats econòmiques, com en el temps de contracte. Els hi dic que no ho veig correcte i em contesten que aquest és el problema de ser del planter??? És a dir, que qualsevol jugador de fora serà millor tractat tan sols pel fet de no ser de la casa (increïble) Però no sent suficient això, com que encara tinc un any més de contracte li diuen a l'entrenador, Sr. Mora, que em forci a renovar o no jugaré. Començo la temporada de titular i al següent partit ja no vaig ni convocat. El dia següent del partit l'entrenador em fa un 'a part' i amb molta diplomàcia em diu que té pressions de la directiva i que hauria de resoldre el meu tema del contracte.
A continuació es produeix la destitució de l'entrenador i amb l'arribada del Sr. Montes tots tornem a començar de zero. Van passant les jornades, vaig jugant més o menys, i tornen a fer fora l'entrenador donant entrada al Sr. Bonet. Tots sabem com va anar el tema del Sr. Bonet. No fa falta dir res més. Seguidament amb l'entrada del Sr. Manolo Fernández l'equip comença a funcionar, però es comencen a produir fets un tant insòlits. Per exemple es convoca una roda de premsa citant als tres capitans per dir que no hi ha diners. Jo com a tercer capità no vaig ser cridat i en el meu lloc citen a un altre jugador. Quan li demano explicacions al Sr. Albert Tomàs em diu que se n'havia oblidat (si més no curiós). Uns dies més tard, en un partit a la Nova Creu Alta, demano entrades per a uns amics i em diuen que les haig de pagar (les vaig pagar, però...)
Finalment, i per no extendre'm més, arriba el final de temporada. Per la liquidació del meu contracte el Sr. Larrosa em diu que haig de fer una rebaixa segons ell "porque me he gastado 100 millones y ya estoy harto". Evidentment, li contesto que jo tinc un dels contractes més baixos de la plantilla i que no crec que hagi de fer cap rebaixa. El Sr. Larrosa em contesta que ell em paga la quantitat que vol i que la resta li demani a la nova junta. Passo per les oficines del club a cobrar la part que ell em paga i em trobo que en el 'finquito' hi ha la quantitat total i, en canvi, l'oficinista només té la quantitat que el Sr. Larrosa li ha donat. Vol que li firmi com si ho hagués cobrat tot. Per cert, el Sr. Larrosa em va dir que si no em semblava bé la quantitat que em pagava que denunciés al club. "Patètic".
Per tots aquests motius em queda un regust especialment amarg de la meva sortida del club. Espero que aquest any l'equip pugui sortir de la Tercera Divisió i amb l'entrada de gent seriosa i capacitada com els nous dirigents arribem a la categoria que es mereix el CE Sabadell. Seguiré sempre el meu equip allà on sigui i espero en un futur no molt llunyà tornar-me a posar la 'zamarra' arlequinada que tant dins meu batega.
Una salutació a tots i VISCA EL CE SABADELL
extret de la web de la Ràdio Sabadell...
Sincerament, em sembla una autèntica injustícia el que li a pasat al pobre nanu i per més que s'estimi el club, llegint això i suposant que sigui cert el que diu (q segur que si) entenc perfectament que vulgui marxar del
...^
Per un jugador de la "pedrera" que tenim i encara el tracten així...