Autor Tema: Resistencia del soci  (Llegit 1375 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Gènere: Masculí
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
Resistencia del soci
« el: 27 de Juny de 2006, 09:43:10 am »
Bon dia companys arlekinats, com diu el titol es tracte de la resistencia del soci, jo crec que els preus que han dit per els carnets son abusius per la categoria on estem, com puc pagar lo mateix que l'any passat estan en una categoria menus, es inaxeptable, he escrit aquest tema per tal de comentavos que jo, si els preus no baixen de 100€ per el moment no em fare soci, us faig una crida per tal de que tots fem el mateix per exercir una presio i ens rebaixin 20 o 30€ crec que tampoc demano tant! Si estem units i per el moment ningu es fa soci si els preus no baixen podem aconseguir alguna cosa, al moment que la gant comensi a fer-se soci ja estara tot perdut, despres de la fidelitat que li em ofert al nostre ekip ara ens volen treure els calers de mala manera, aixo no es just! que mirin l'antiguetat del soci i apliquin descomptes arrel d'aixo!

Weno despres d'haber-vos donat la meva, us demano que per molt k sentiu els colors k per molts anys k fa que sigueu socis, no pageu un preu desmesurat, intentem fer una mica de pressió, no fent.nos socis de moment, ha veure si conseguim k baixin els preus!

VISCA EL SABADELL!!!!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Resistencia del soci
« Respondre #1 el: 27 de Juny de 2006, 10:12:02 am »
Company Lex,

et recordo que el preu del carnet d'aquesta temporada passada va ser de 150 €, per tant hi ha una rebaixa de 30 € (5.000 de les antigues pessetes, com se sol dir). Per altra banda, els descomptes per antiguitat que comentes sí que crec que és un gran idea, una manera de premiar la fidelitat del soci. :clap

No diré ara que a mi em sobrin en diners, ni molt menys, però com se sol dir, prefereixo gastar-me'ls en fer-me soci del C.E. Sabadell :scut, abans que gastar-me'ls en segons què. També vull apuntar que jo soc del Sabadell, no pel seu preu, sinó pel simple fet que és el Sabadell. Us ben asseguro que, encara que valés el mateix, no em faria mai soci de qualsevol altre club, encara que fos a primera divisió.

En fi, tot son opinions i totes son respectables, però no crec que sigui el moment de posar-se d'esquenes a res.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #2 el: 27 de Juny de 2006, 10:20:58 am »
 ei alex tiu!

pero bueno !! m'he quedat parat! jo soc del sabadell!! ******* ! si la temporada passada vai pagar 90€ per allo de segon familiar i aket any en pago 100€... no se... no ho vec car del tot a part ja que dius que em de fer pinya podriem girar la truita i dir que em de fer pinya per tonrar a segona B i pagant 60€ de carnet i colaborant am lo MINIM no crec que li fem cap favor al sabadell!

Desdel meu punt de vista, una diferencia de 20 o 30 €bros no ho trobo exagerat no estem parlant pas d'una xifra de tres zeros aixi que per 5000pts de les d'abans no crec que hagim de pensan-se a fer-nos socis o no.

El sabadell ens necesita i nosaltres hem destar am ell!

bon dia a tothom

:anims

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 27 de Juny de 2006, 10:28:00 am »
jo l'any passat ja vaig pagar 120€, i trobo car k em cobrin el mateix despres de perdre la categoria, a mi si k no em sobren els calers i la veritat 20€ menus s'agrairien molt i crec k baixar de la barrera sicologica dels 100, arribara a molta més gent, xk no el mo mateix veure 99€ k veure 120€ la diferencia fisica es poca, per la sicologica no!

Jo em fare soci del sabadell de totes maneres, per crec k si ho fessin algu més economic tiraria més a la gent! k es el que necessitem ara, necessitem més socis que calers, xk molts calers i 4 gats al camp no tiren un ekip endanvt, en canvi si hi ha 1500 o 2000 persones i la caixa esta = k si ni hages 4, l'aficio tira endavant l'ekip!

Vagi b!

P.D: ja se que psicologica va amb p, pero con k no li trobo cap llogica no la poso xDDD :P

Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 27 de Juny de 2006, 11:16:54 am »
Estaria b k els baixessin..  Tinc familiars k no senten els colors com jo. Pero si els hi agrada veure el CES . Esclar que si els baixan alomillor es fan socis! :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 27 de Juny de 2006, 14:45:44 pm »
I els que ara tenim 24 anys q? Ara haurem de pagar més igualment! A mi em sortirà més car i tot, no tindré rebaixa ni encara que ho vulgui!!  :laugh:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 27 de Juny de 2006, 16:40:16 pm »
Lo seu esk hauria d'haver per als joves de entre 18-25 anys un preu bastant assekible, per posar uns 60-80 euros, a partir dels 25 anys pues entre 80-100 euros. Serien preus mes k raonables.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 27 de Juny de 2006, 16:50:29 pm »
I menors de 18 k ?? igual k avans   :no: :-/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 27 de Juny de 2006, 17:19:55 pm »
I menors de 18 k ?? igual k avans   :no: :-/

Menys de 18 els posaria a uns 20 euros, la gent jove es el futur del sabadell i 20 euros s'ho pot permetre kualsevol pare per tal de fer feliç al seu nanu  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 27 de Juny de 2006, 17:33:04 pm »
Jo vaig tindre q pagar 30 si pagues 20 millor. I aixi es faria uns amiks :oooooo:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 27 de Juny de 2006, 17:36:29 pm »
ia estan la llista de preus de socis oficials?? on? :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #11 el: 27 de Juny de 2006, 17:39:07 pm »
Encara no se sap oficial ... resistencia_arlek

:beer2

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 27 de Juny de 2006, 19:31:04 pm »
aquest any el club fa una "rebaixa de 30€" aquesta rebaixa es ficticia ja que l'any passat si 2 membres de la familia el treien el segon valia 90+150 del primer carnet sortien 240, vaja 120 cada carnet i aquest any 120 el preu del carnet on esta la suposada rebaixa? vaja que de rebaixa res de res nois

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 27 de Juny de 2006, 23:40:38 pm »
A veure, no estem parlant sense saber-ho tot segur??? Pregunto. Perque potser era una ideia i ara la canviin, nose. A mes, igual que el preu normal baixa 30 eurus, lo normal es que les rebaixes continuin igual o baixin mes... No se, estic totalment d'acord que els preus son abusius i prohibitius per fer venir més gent a l'estadi. Es com si el volguessim tancar per als de sempre... A les noves generacions se les ha d'enganxar, i la veritat sembla que no ho volem això  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 28 de Juny de 2006, 08:49:09 am »
sabadellfreak, no sabem res 100% segur pero estem especulant, comentem els preus k ens agradaria els k trobem més raonables... i sabem qui esta dacord amb els preus provisionals i qui esta en contra, aixi el dia de dema ens podrem keixar amb fonament :P

Vagi b!