Bon dia companys arlekinats, com diu el titol es tracte de la resistencia del soci, jo crec que els preus que han dit per els carnets son abusius per la categoria on estem, com puc pagar lo mateix que l'any passat estan en una categoria menus, es inaxeptable, he escrit aquest tema per tal de comentavos que jo, si els preus no baixen de 100€ per el moment no em fare soci, us faig una crida per tal de que tots fem el mateix per exercir una presio i ens rebaixin 20 o 30€ crec que tampoc demano tant! Si estem units i per el moment ningu es fa soci si els preus no baixen podem aconseguir alguna cosa, al moment que la gant comensi a fer-se soci ja estara tot perdut, despres de la fidelitat que li em ofert al nostre ekip ara ens volen treure els calers de mala manera, aixo no es just! que mirin l'antiguetat del soci i apliquin descomptes arrel d'aixo!
Weno despres d'haber-vos donat la meva, us demano que per molt k sentiu els colors k per molts anys k fa que sigueu socis, no pageu un preu desmesurat, intentem fer una mica de pressió, no fent.nos socis de moment, ha veure si conseguim k baixin els preus!
VISCA EL SABADELL!!!!