Autor Tema: NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL  (Llegit 8655 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell!
NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL
« el: 28 de Juny de 2006, 11:28:47 am »
Trobo vergonyós les rajades que s'estant fent pels preus de soci. No crec que sigui la millor manera de colaborar i voler el millor pel club.
Jo no rebaixaria ni un €. Que guanyariem amb més rebaixa? Seriem més socis? Crec que ser soci del Sabadell és un PRIVILEGI i això té un preu.
No feu tonteries de cartes ni resistencies. Tots a una i Visca el Sabadell!!
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
Re: NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL
« Respondre #1 el: 28 de Juny de 2006, 11:48:13 am »
S'ha de ser realista, i els preus que ens estan venent son desmesurats per un equip de tercera, ja fa molt anys que soc soci i sempre he acavat pagant el que demanen, per trobo injust que ara k em baixat de categoria pagui el mateix o mes que l'any passat, jo no estic per llençar els calers, es més aquest any passat he anat a pokissims partits del sabadell per temes que no venen al cas i a principi de temporada ja sabia que seria aixi, pero tot i aixo em vaig fer soci per ajudar al club, xk podia pagar perfectement l'entrada els 5 o 6 partits que ha anat i em sortia molt més economic.

Quan el nivell de vida sigui més economic llavors em donara = pagar més cales per el carnet, pero amb lo car que va tot i amb lo k costa arribar a final de mes... si el que volen es perdre socis amb akests preus ho aconseguiran.

No se qui ets, xk no et conec ni tampoc se la teva trajectoria amb el sabadell, pero jo ja fa molt de temps que faig moltes coses per el sabadell sense cobrar ni un duro, inclus posan-ne de la butxaca. llavors crec k tinc tot el dret a demanar un preu més just per a un carnet que per a la categoria on estem trobo lleugerament car!

Visca el sabadell!!!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #2 el: 28 de Juny de 2006, 13:16:26 pm »
Trobo vergonyós les rajades que s'estant fent pels preus de soci. No crec que sigui la millor manera de colaborar i voler el millor pel club.
Jo no rebaixaria ni un €. Que guanyariem amb més rebaixa? Seriem més socis? Crec que ser soci del Sabadell és un PRIVILEGI i això té un preu.

Jo estic am tu, mes igual la cateria, estem pagant un CARNET DEL SABADELL, no un abonament per veure un ekip de 3ª

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 28 de Juny de 2006, 23:21:38 pm »

q el club sigui el sabadell no vol dir q l'afició regali els diners, i penso q fer pagar a una afició cremada i decepcionada com la nostra 120 euros x a ferse soci q ekival a 6 euros  per partit en una temporada a Tercera divisió és totalment excessiu, doncs tu calcula q 6-7 euros és el q tindria q costar l'entrada a general si és q la directiva té ganes d veure algo d'ambient a la NCA l'any vinent ( qui pagarà 9-10 euros per a veure un Sabadell- Palafrugell a la 5ª jornada? jo almenys no tinc intenció...), així doncs per a q les entrades rondin els 6-7 euros als socis el carnet els hauria d costar com a molt 90 euros q equival a 4,3 euros per partit pel soci.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 28 de Juny de 2006, 23:51:21 pm »
jo ja vaig fer una proposta...

al final lo de sempre: quatre gats al camp i a final de temporada entrades a 1 €.

Per que mai es faran les coses amb el cap? per que sempre amb el cul? Algú pagarà 10 euros per veure un partit a casa (fred i ens juguem res) fins al mes de març?

Jo us asseguro que si no fan res, aquest any no renovaré el carnet. Una cosa es ser arlequinat i una altra *******. Per anar als partits a pasar fred i ser quatre gats prefereixo anar als de fora d'excursió. Pagaré quan toqui i punt.

En canvi, si hi ha una bona promoció on tota la temporada hi hagin entrades a 2 € als gols, em faré soci i em seuré al lateral, i gaudiré de més ambient als partits.

Vull anar al futbol, no a un cementiri.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #5 el: 29 de Juny de 2006, 01:00:01 am »
Jo el que trobo vergonyos es que hi ha gent que fa un esfors gran per poguer arribar a fi de mes, i que sent els colors del sabadell molt a dintre. Trobo que no está gens be deixar els preus com l´any passat, per molt sabadell que hi sigui. Sempre estem parlant que el Sbadell es molt Sabadell, peró, quan s´enrecordarà el Sabadell que la seva afició es molta Afició? No dic que es rebaixin estrepitosament els carnets, peró si que es rebaixin una mica per poguer facilitar a gent que no te molts recursos poguer ferse socia.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 29 de Juny de 2006, 01:04:05 am »

al final lo de sempre: quatre gats al camp i a final de temporada entrades a 1 €.

Per que mai es faran les coses amb el cap? per que sempre amb el cul? Algú pagarà 10 euros per veure un partit a casa (fred i ens juguem res) fins al mes de març?

Jo us asseguro que si no fan res, aquest any no renovaré el carnet. Una cosa es ser arlequinat i una altra *******. Per anar als partits a pasar fred i ser quatre gats prefereixo anar als de fora d'excursió. Pagaré quan toqui i punt.

En canvi, si hi ha una bona promoció on tota la temporada hi hagin entrades a 2 € als gols, em faré soci i em seuré al lateral, i gaudiré de més ambient als partits.

:clap :clap :oooooo: :oooooo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #7 el: 29 de Juny de 2006, 09:09:00 am »
El problema no està en els socis de tota la vida, ja que el 95% pagarem el carnet valgui el que valgui. El problema és, tal com diu l´amic Kitanovsky, el crear nous socis i una afició creixent vers el Sabadell.
Jo com a soci que sóc de tota la vida pagaré els 120 € del carnet si no hi ha més remei, però aquells que van venir de més a finals de temporada pasada (uns 3.000 pel cap baix) sense ser socis, a 120 € el carnet si s´ho plantajeran, per contra amb preus molt més ajustats la majoria ni ho dubtarien. Qui no es faria soci només havent de pagar 60€ la temporada?

Espero que la directiva s´ho repensi, perqué sino continuarem sent els mateixos de sempre a una divisió inferior i com les coses no començin a sortir bé desde el principi el camp acabarà sent tal com diu l´amic Kitanovsky, un cementiri.  :(

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 29 de Juny de 2006, 10:23:03 am »
Una pregunta, sense mala llet, eee:

Perquè la gent senti un sentiment arlekinat, com el que sentim totes i tots en aquest fòrum, la única solució possible és deixar entrar a tothom 'de gorra' a l'estadi :icon_question:

Doncs que malament que anem... :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #9 el: 29 de Juny de 2006, 10:24:06 am »
Em sembal, k tornaran a picar els carnets com es feia abans per evitar als gorrones!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #10 el: 29 de Juny de 2006, 14:03:39 pm »
amic manel, es el que hi ha...

estem a tercera, i a deu euros l'entrada t'asseguro que estarem sols, ben sols.

et recordo que en el Barça del Gaspar, la majoria dels partits al Camp Nou no hi havia ni mitja entrada (50000 culés). Ara la cosa va be, i hi ha cua per anar al Camp Nou.

Aqui fins que no espavilem, es el que tenim. Farem més duros amb entrades a dos euros (tranquilament 1 kilo per partit) que amb les entrades a deu euros (t'asseguro que rarament farem 1000 euros de caixa).

A més, les entrades a dos euros "és el davanter que necessitem", no el Gallo ni el Madrigal. Es un davanter barat, que ens donarà molts ànims i que ens farà molts gols. Aquest davanter es diu:

EL JUGADOR NÚMERO 12

i a més, ens ajudarà a crear afició.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 29 de Juny de 2006, 14:08:39 pm »
Estas dient q aniriem 3000 persones a dos euros cada partit, a part de la gent q es faria socia q segons tu quants serien? 2000?3000? 6000? Pq segons vosaltres molta més gent es faria socia amb els carnets a 60 euros. Tot i veient els preus que es veuen a tercera jo no veig tant descabellats els preus q es volen posar. Veig encara mes descabellats els preus de gairebé gratuitat que proposeu uns quants. Nois, ni massa, ni tan poc, eh?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #12 el: 29 de Juny de 2006, 15:21:03 pm »

ESta molt bé el que has dit.  :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 29 de Juny de 2006, 15:25:57 pm »
Crec k tindrien k vaixar tots els preus una mica... dels carnets adults, infantils, jubilats... etc.. tmb les entrades! Crec que seriam algu més! :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 29 de Juny de 2006, 20:18:22 pm »
Jo crec que ni fent entrada gratuita tot l'any seriem més de 2.000 - 3.000 cada setmana.
És el que hi ha.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #15 el: 29 de Juny de 2006, 21:57:41 pm »
No es es tacaño con el SABADELL no quere paga mas de loque me pueden ofrecer es un a categoria infrior ala de año pasado.Yo se de varios que si vale lo mismo que el año pasado no se haran socios. :scut :bandera

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 29 de Juny de 2006, 22:32:14 pm »
Una pregunta, sense mala llet, eee:

Perquè la gent senti un sentiment arlekinat, com el que sentim totes i tots en aquest fòrum, la única solució possible és deixar entrar a tothom 'de gorra' a l'estadi :icon_question:

Doncs que malament que anem... :snore:

manelinho no estem demanant q es deixi entrar a la gent d gorra, estem dient q s'haurien d rebaixar els preus al haber lamentablement baixat a Tercera Divisió.
Pensa q la gent aquest any passat a quedat molt cremada, cansada i decepcionada  amb l'equip i com no es faci alguna cosa molta gent que la temporada passada eren socis  no renovaran el carnet, a més ens estem comparant massa amb els altres equips i pensa q als altres equips d Tercera els és igual tenir el camp amb 200-500 o 1000 persones total la majoria aspiren com a molt pujar a Segona B algun any q altre, pero nosaltres som un equip d Segona A q ara està a Tercera i té q treure afició d sota les pedres per a poder tornar a ser un gran equip i no enfonsar-se per sempre més a la Tercera divisió. Ara q pel q vec alguns d vosaltres us en refot tenir la NCA amb 500 persones cada semana...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 30 de Juny de 2006, 02:56:27 am »
Según noticias de Sergi Garcés de RS, El protocol ha tornat a remarcar el paper que la Fundació i l'Ajuntament juguen amb el Sabadell. D'entrada, perquè el consistori manté la cessió de la gestió de l'Estadi Municipal de la Nova Creu Alta amb el club, però també continuarà fent-se càrrec de les despeses dels serveis; aigua, llum i gas, així com amb el cost del manteniment de la gespa. Unes actuacions que ascendeixen fins als 120000 eurus.

También la Fundación ayudará con 75000€, 3000€ más que la temporada anterior, pero aún así para llegar a los 900.000€ presupuestados hay un largo camino, no me gustaría que teminaramos la temporada que viene con deficít, por tanto tener confianza en la Junta que trabajará toda la temporada para cubrir el mencionado presupuesto. Pienso que si los socios tenemos que hacer un esfuerzo deberíamos contribuir con nuestro CE SABADELL FC., no digo de mantener las cuotas,  sino si fuera necesario, unas cuantas cervezas y cafés de menos y ese sobrante para nuestro Club. SALUDOS
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #18 el: 30 de Juny de 2006, 18:34:45 pm »
Si mireu la web de radio sabadell (www.radiosabadell.f m) veureu que hi ha una noticia que avança algunes coses sobre el preu dels carnets, el preu de les entrades i altres promocions ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 30 de Juny de 2006, 20:36:01 pm »
Psi, diu q rebaixen els preus d 150 a 120 euros i que les entrades a general costaran 9 euros i pels jubilats 5.  :-X :-X