Jo sóc soci de tribuna, i ho continuaré sent. Que s´han de pagar 270 €??? Doncs els pago. Compte!!! A mi els calers no em sobren, és més, els meus sacrificis em costa, però després penso que amb qualsevol gilipollada el cap de l´any em gastaré el mateix o més encara. A ningú li agrada pagar, no ens enganyem, i també crec com molts de vosaltres que aquesta política de preus no és segurament la millor... Ara bé, es tracta del Sabadell, de poder anar cada quinze dies a veure el club de futbol de la nostra vida, i amb això crec que està tot dit.
Per cert, només em queda un dubte, i llanço la pregunta amb moltíssima antel.lació, ho sé. Després de pagar aquests preus, en cas de que ens classifiquem per fer el play-off, es crearà un abonament extra només per aquests partits, tal i com va passar l´any del play-off a Segona A??? Sóc conscient de que ara no es ben bé play-off, que són eliminatòries i que en cas de quedar eliminat a la primera d´elles, només es juga un partit a casa. Tot ì això, sento curiositat pel tema.
Apa, VISCA EL CE SABADELL FC I FINS A LA PROPERA TEMPORADA!!!!