Hola família, ja estem un altre vegada preparant el programa i com sempre que el tenim tancat , us informo.
En primer lloc, vull contestar a la proposta de José pero abans donarl-li també les gràcies per proposar temes, això vol dir que ets un seguidor de L'Arlequinat, cosa que t'agraim molt.
El problema que tenim per fer les imatges tipus "El día después", es que per pressupost solament vaig jo amb la càmera i una vegada que comença el joc és molt difícil agafar totes las coses que externament es produeixen.
A més m' has tocat la fibra sensible, ja que abans de fer L'Arlequinat jo feia molts partits per canal+ i moltes de les imatges que passaven en aquell programa les havia enregistrat jo, a més de molts reportatges d'en Raul el ex del Numància i ara reporter també del programa que fa en Maldini i amb el que m'uneix una gran amistat , pensa que per una retransmisió d'un partit estrella al menys hi han 10 o 15 càmeres de tv i una transmissió normal de PPV hi han 5 càmeres . Però tot es qüestió de pressupost, si l'any que bé trobem més esponsors tenim comtemplat algo així. El que sí intentem, es al final del partit, en els crédits es possar imtages més curioses d'abans del partit.
Ara sí que passo a la informació del programa: com ja és normal acompanayarà al nostre Aleix l'Iván Martín, i aquesta setmana també al Axel Torres, un periodista que està pujan moltíssim, que a més de ser un gran ceballut es per mí ara per ara després d'en Maldini el periodista que més coneix el fútbol internacional fins i tot té un programa a radio Marca que es diu Planeta Axel.
Com a jugadors tindrém a Jordi Guarch i Ramòn Suarez dos jugadors que no estan tenint gaires oportunitats , però pel seu treball i constància es mereixem ser al nostre programa i que ens diguin com es senten i si creuen que ara que l'equip a sofert un "traspiés" tindran mes oportunitats.
En el Fem club tindrem un reportatge amb el net i els bisnets del gran i mític Antoni Estruch que és al Sabadell el que Zamora al Barça, o Diestéfano al Real Madrid, us prometo que serà molt bonic i entranyable amb fotos molt maques de l'època y fins i tot el seu net ens explicarè unes anecdotes i ens va portar i tot una mascota que L'Antoni Estruch ficaba sempre a la porteria.
A més del resum del partit, i vist desde altre angle ja que TV3 ha ocupat tota la tarima i vaig tenir que posar la càmera just davant de tribuna.
l'anys i panys, será també maco ja que veurem una nova victoria del C.E.Sabadell a casa i per no perdre el costum tot i guanyar van fotre fora al mister .
Gràcies a tots família.