Autor Tema: PREUS ABONAMENTS TERCERA GRUP 5  (Llegit 1527 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
PREUS ABONAMENTS TERCERA GRUP 5
« el: 02 de Juliol de 2006, 11:33:17 am »
PALAMÓS Temporada passada
TRIBUNA
Senyor............. ................... .... 140 €
Senyora............ ................... .... 110 €
Jubilat............ ................... ....... 110 €
GENERAL
Senyor............. ................... .... 110 €
Senyora............ ................... ...... 85 €
Jubilat............ ................... ......... 85 €
ALTRES
Protector.......... ................... .... 300 €
Penya.............. ................... ....... 90 €
Carnet Jove............... ................ 30 €
Carnet Simpatitzant....... ............. 80 €
PACK FAMILIAR........... .... 200 €
Carnet per l’home + Carnet per la dona + Carnet pel fill/a (menor de 18 anys)
DESCOMPTE.......... ........... - 30 %
Soci antic que porti un soci nou (descompte pel soci antic)

EUROPA Temporada passada
SOCI PROTECTOR (ACCÉS TOTAL i SEIENT RESERVAT) (1 i 2)
Protector 200€
Protector Jubilat 120€
Protector menor d'edat 50€
SOCI GENERAL (ACCÉS TOTAL) (1 i 2)
Soci standard 120€
Soci Jubilat 70€
SOCI GRADA JOVE (ACCÉS GOLS i LATERAL) (2)
0-17 anys 30€
18-25 anys 50€

MATARÓ Temporada passada

V.I.P. 300     
MERIT 240
PROTECTOR 165 
SENYORA PROTECTOR 100       
JUBILAT PROTECTOR 120       
ANUAL 140       
JUBILAT 95       
SENYORA 75       
JUVENIL 75       
ABONAMENT LLOTJA 75     
ABONAMENT GRADA 65

GIRONA

Temporada 2005/ 2006
Preus 2ª volta:
Tribuna normal (125e)
Tribuna reduït (90 e)
General normal (60 e)
General reduït (30 e)

BALAGUER No sé si son de la propera o de la passada

Honor: 230€
Protector:185€
Numerari:130€
Jubilat:120€
Jove:40€

CASTELLDEFELS

TEMPORADA 2005 / 2006
GENERAL   110 €
JUBILAT      45 €
SENYORA    45 €
CARNET JOVE   45€

Son dades extretes de les webs d'akests ekips. Els preus dels abonaments dels altres clubs del nostre grup o bé no hi surten o no els he sabut trobar. Apa, ara ja podem comparar amb els preus d'alguns clubs més ;)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: PREUS ABONAMENTS TERCERA GRUP 5
« Respondre #1 el: 02 de Juliol de 2006, 16:34:50 pm »
Con esta información ya podemos tener idea de como están los precios en éste grupo de 3ª, y compararlos. Gracias BIRRI  :ok

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 02 de Juliol de 2006, 17:50:21 pm »
pero q té a veure els preus dels altres equips? q no veieu q a camp del palamós ja els i va bé tenir a 200 persones al camp? i al camp del castelldefels també? nosaltres som el SABADELL i estem en una categoria q no ens pertoca i la gent està molt decepcionada amb aquest equip, estem a 20 km de barcelona i necessitem més q mai el suport de l'afició.... així q no podem comparar la situació dels altres equips d Tercera amb la nostra.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #3 el: 02 de Juliol de 2006, 17:55:28 pm »
Gracias Birri por tu información.

Como se puede apreciar nuestro carnet tiene un precio similar al del resto de clubes de 3ª división.

Se que este será un año complicado pero si no tiramos todos del carro...

Por cierto Ferni20, por ser el SABADELL que propones regalar entradas, ponerlas a 3€,... no te parece que eso es mendigar o suplicar a la poblaciónde Sabadell. Quien quiera venir al estadio que venga y el que no que se quede en casa.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 02 de Juliol de 2006, 18:59:00 pm »
Leonderubi tienes razón, pero hay que ver que muchos socios son jovenes y aunque el carnet les salga más barato, con lo que hay que contar es con la economía familiar.

:anims    :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 02 de Juliol de 2006, 20:10:47 pm »
Gracias Birri por tu información.

Como se puede apreciar nuestro carnet tiene un precio similar al del resto de clubes de 3ª división.

Se que este será un año complicado pero si no tiramos todos del carro...

Por cierto Ferni20, por ser el SABADELL que propones regalar entradas, ponerlas a 3€,... no te parece que eso es mendigar o suplicar a la poblaciónde Sabadell. Quien quiera venir al estadio que venga y el que no que se quede en casa.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

haber leonderubí por supuesto q no hay q regalar las entradas ni ponerlas a 3 euros, ahora q rebajar solo 1 euro la entrada para los partidos con la diferencia d categoria q hay entre Segunda B y Tercera pos quizas si q me parece poco.... aparte q se habla mucho d eso d recojer las entradas anticipadas y creo q no es un sistema q vaya a funcionar, hay mucha gente q decide ir al futbol a última hora y durante la semana no se iran a buscar por los comercios haber quien vende entradas para el partido, nose... pasará como esta temporada pasada  cuando los socios podian comprar entradas anticipadas para 2 acompañantes en las oficinas del club q fué bastante fracaso...
Estas cosas hay q montarlas muy pero q muy bien y buscar una forma d q al socio le salga a cuenta hacerse socio y no se le pongan precios excesivos, y al no socio pueda adquirir con mucha facilidad  las entradas para el partido mas baratas ( en las oficinas no es el sitio indicado) o bién comprarlas en el mismo momento del partido, ahora a no más d 7 euros creo yo....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 02 de Juliol de 2006, 20:24:10 pm »
Ferni yo es q no veo q solo sea 1 euro lo q se rebaja. Yo entiendo q la directiva lo rebaja 4 pq la gente de sabadell la puede comprar anticipadament y nos costaría 6. Si se deja a 9 euros el día de partido yo entiendo q es para la gente q viene de fuera, que seguramente habrá gente q vendrá de fuera pq le hará gracia venir a la nova creu alta, no creo q haya muchos estadios así en tercera.

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 02 de Juliol de 2006, 21:27:12 pm »
Ferni yo es q no veo q solo sea 1 euro lo q se rebaja. Yo entiendo q la directiva lo rebaja 4 pq la gente de sabadell la puede comprar anticipadament y nos costaría 6. Si se deja a 9 euros el día de partido yo entiendo q es para la gente q viene de fuera, que seguramente habrá gente q vendrá de fuera pq le hará gracia venir a la nova creu alta, no creo q haya muchos estadios así en tercera.

birri que la mayoria d aficionados comprará la entrada en el campo, no se iran un martes o miercoles a comprarla si ni saben q tiempo hará ni si irán seguro al campo ni nada... haber yo calculo q de cada 100 aficionados q no sean socios y quieran ver el partido tan solo unos 25-30 comprarian las entradas anticipadas, estamos en Tercera eh, y decidir si vas a ver un sabadell- palafurgell se decide el sábado o domingo si no eres socio, no estás el martes o miercoles anterior comprando ya la entrada y guardándola como si fuera un concierto...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 03 de Juliol de 2006, 15:54:19 pm »
A Tercera els desplaçaments son més curts. Crec que la entrada a 9€ estarà bé quan vinguin els de Santboià, Europa i Rapitenca, que seran quantitat i al no comprar-les anticipades, farem calaix.

Per als de Sabadell, si no vas a 6€ tampoc aniràs a 9€.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...