Autor Tema: Partits del mundial  (Llegit 30484 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Partits del mundial
« Respondre #360 el: 27 de Juny de 2006, 23:20:42 pm »
jo es que flipo, suposo que els que animeu als francesos es per que dos coses:
-o sou francesos que o dubto...
-o us creieu "independentistas"...
doncs be com que crec que us creieu (i dic us creieu perque crec que no sabeu el que es aixo, almenys alguns) només us diré que tinc un amic independentita al que respecto y em deia que no sabía amb qui anar avui, si repasem una mica la historia o entendrem en fi, que us a profiti a tots i espero que disfruteu, pero ens aguantareu durant tota la vida cada 2 anys (eurocopa-mundial-eurocopa-mundial-eurocopa-mundial...etc...)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #361 el: 27 de Juny de 2006, 23:23:13 pm »
Nose... perk serà pero ara estem eliminats :disappointed:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #362 el: 27 de Juny de 2006, 23:24:54 pm »
Nunca lo huviese dixo mejor Resistencia , oLe tu webos

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #363 el: 27 de Juny de 2006, 23:25:17 pm »
Nose... perk serà pero ara estem eliminats :disappointed:

el que em de fer ara, es disfrutar del que queda de mundial, i deixar de pensar en el que a passat, :beer2 :beer2 :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #364 el: 27 de Juny de 2006, 23:27:03 pm »
Politica i politica, kin fastic de veritat. Jo respecto als independetistes, tinc amics k ho son i no hi hagut cap problema. No m'agraden els extrems, sempre akesta gent son problematica.

I el respecte el perden els k tiren els petardos, rient-se de les desgracias ajenas  :ejem
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #365 el: 27 de Juny de 2006, 23:27:13 pm »
Bé, jo no tiraria petards, ni en tiro, ni tan sols quan guanya el Barça. Però no estaria de més que respectéssiu qui vulgui tirar-ne i està content perque Espanya ha perdut.
Tothom té dret a pensar el que vulgui.

crec q la falta d respecte la tenen els q tiren petards, tinc amics q no volien q guanyès Espanya avui segurament pero com q són gent educada i respectuosa doncs no hauran tirat pas cap petard al carrer, doncs crec q tirar petards perque perd Espanya o trobo força d criatura o de persona poc respectuosa  pero weno... ya gent per tot....jo hem confeso anticulé i mai a la vida aniré a provocar als culés tirant petardos quan perdin... en fi ja s'ho faran, doncs segur q els q tiren petards són gent q no són ni catalans.....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #366 el: 27 de Juny de 2006, 23:29:41 pm »
Politica i politica, kin fastic de veritat. Jo respecto als independetistes, tinc amics k ho son i no hi hagut cap problema. No m'agraden els extrems, sempre akesta gent son problematica.

I el respecte el perden els k tiren els petardos, rient-se de les desgracias ajenas  :ejem

Llavors també he sembla una falta de respecte quan el MAdrid guanya algún títol i tiren petards per Barcelona o van a la font de Canaletes.
Si, es pot veure com una falta de respecte o ganes de tocar els collons.
Però jo a aquests que tenen ganes de tocar els ous, també els respecte, perque demà potser els petards els tiren els del meu equip. Vaja, no sé. Si Espanya hagués guanyat s'haguéssin tirat petards no  :icon_question: Podria entendre que és una falta de respecte a tots aquells que volien que perdés....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #367 el: 27 de Juny de 2006, 23:31:12 pm »

jo ho sento per la gent que es senti insignificada pero es que aixo ia ve de dies i dies enrere, amb enquestes que no tocaven i mesclan sempre la P...POLITICA amb el futbol, estic massa cremat amb aquest tema jo respecto als que pensen de una altre manera, una cosa es no alegrarse de que el teu país passi a la cuarts, l'altre es riuret dels que sentim el país...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #368 el: 27 de Juny de 2006, 23:33:32 pm »
Esq una cosa es la politika i un altre cosa es el futbol no es pot comparar :ko :ko :ko :ko

ferni20

• Visitant
« Respondre #369 el: 27 de Juny de 2006, 23:34:58 pm »

Llavors també he sembla una falta de respecte quan el MAdrid guanya algún títol i tiren petards per Barcelona o van a la font de Canaletes.
Però jo a aquests que tenen ganes de tocar els ous, també els respecte, perque demà potser els petards els tiren els del meu equip. Vaja, no sé. Si Espanya hagués guanyat s'haguéssin tirat petards no  :icon_question: Podria entendre que és una falta de respecte a tots aquells que volien que perdés....
crec q no m'has entés, tu pots tirar petards quan el teu equip preferit guanyi alguna cosa... ara em faras creure q els q tiren petards és perquè son simpatitzants d França? :laugh:, si tu ets del madrid i guanya una lliga doncs tiraràs petards encara q sigui a Catalunya, jo el q lamento és la gent q tira petards per a celebrar q perd un altre equip.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #370 el: 27 de Juny de 2006, 23:35:44 pm »
MUTIO jo no trobo el mateix el tirar petardos celebrant que ha perdut algú q no pas celebrant que ha guanyat algú altre eh? Akí ningú ha celebrat que hagi guanyat frança, que per cert és una selecció que a mi, com a mínim, em cau poc simpàtica. Akí el que s'està celebrant és que perd un ekip, o sigui que li desitges el pitjor a un ekip. Quan el barça va guanyar la lliga molts seguidors del barça se'n van anar a la cibeles a celebrar el títol, no crec que celebressin el que el perdés el madrit, i la gent del madrit q va a canaletes crec que 3/4 del mateix.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #371 el: 27 de Juny de 2006, 23:36:45 pm »

jo ho sento per la gent que es senti insignificada pero es que aixo ia ve de dies i dies enrere, amb enquestes que no tocaven i mesclan sempre la P...POLITICA amb el futbol, estic massa cremat amb aquest tema jo respecto als que pensen de una altre manera, una cosa es no alegrarse de que el teu país passi a la cuarts, l'altre es riuret dels que sentim el país...

El futbol està polititza, i ho hem d'acceptar tal com és. No hauria de ser així però......
I si no, perque penses que un Barça - Madrid aixeca tantíssima expectació i la gent va al camp com boja. Doncs perque per la majoria, dic la majoria, no pas tothom, es veu com un Catalunya contra Espanya. Res més. I així tot.
Un Sabadell - Terrassa, algú pot dir-me perque hi ha tanta rivalitat  :icon_question: No només és futbol oi  :icon_question: Aquí està la resposta. Bé, és el que jo crec  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #372 el: 27 de Juny de 2006, 23:37:21 pm »

MUTIO crec que ara tas colat, no es el mateix la rivalitat barça-madrid que la de sempre no entesa per la meva parte, rivalitat españa-(amb una part d'españa) cataluña...
si guanya el madrid es poden sentir petards a barcelona, es clar que si perque pot aver-hi i segur que hi ha catalans del madrid o madrileñs que per alguna raó viuen a cataluña o simplement son del madrid i llesto, et recordo que els culés de madrid van celebrar-ho a la fuente de la diossa civeles, y que? va guanyar el seu equip no? pero el que aqui es trata no es aixo aqui el que es trata es que jugui contra qui jugui la seleccio española es vol que es perdi cosa absurda perque a tu no et va ni et ve el que faci frança, ucraina, arabia saudita, tunez...i potser tampoc españa pero respecte crec que almenys es mereix...
en fin com ai e dit cada dos anys estarem per europa o el mon jugant a futbol i el dia que soni el GALL(el francés mateix...)llavors...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #373 el: 27 de Juny de 2006, 23:37:49 pm »
Els k tiran petards no son fransesos :no: :ko

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #374 el: 27 de Juny de 2006, 23:38:06 pm »
Sin duda ha sido el mundial de CUATRO... CUATRO goles marcó España en su primer partido... CUATRO goles hubieron en el segundo partido de España... CUATRO goles hubieron en cada uno de los CUATRO primeros partidos del grupo de España... i al partido numero CUATRO España se ha ido para casa después de un partido con... CUATRO goles...

ferni20

• Visitant
« Respondre #375 el: 27 de Juny de 2006, 23:38:37 pm »

és més Mutio jo soc simpatitzant d'Italia i confeso q si haguès jugat contra espanya possiblement haguès preferit q guanyès Italia, pero tot i així no em passaria mai pel cap tirar petards en cas q italia guanyi a españa, doncs perquè se q Espanya és el meu país i seria una falta d respecte d cara als espanyols fer-ho.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #376 el: 27 de Juny de 2006, 23:39:22 pm »
Quan el barça va guanyar la lliga molts seguidors del barça se'n van anar a la cibeles a celebrar el títol, no crec que celebressin el que el perdés el madrit, i la gent del madrit q va a canaletes crec que 3/4 del mateix.

Si si, jo en això no hi estic d'acord. Em sembla molt malament.
I com es diu més amunt o més avall o en un altre post...... ja m'estic perdent .....  ::)  això passa perque el futbol és polñitica per a molts. Catalunya és maltractada per molta part d'Espanya i la traducció és anar en contra de la selecció quan es juga a futbol. Que no dic que estigui bé, però va així.

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #377 el: 27 de Juny de 2006, 23:39:52 pm »

Mutio sempre estic dacord amb tu, pero akest cop no. Si espanya hagues guanyat ki tira petards esta celebran la victoria i ki ho volgui veureu d'un altre manera k su faci mirar. Com k a dia de avui jo mai he tirat un petardo per mostrar la meva alegria a les desgracias ajenas, k no et dic k no m'alegri algun cop, pero amb respecte i sense demostrar-ho.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #378 el: 27 de Juny de 2006, 23:41:56 pm »
Bé, aquí celebrem el 11 de setembre que va ser una derrota  :cheer  :beer2

Vinga birres per tots, m'estic estressant amb tants missatges --->  FORÇA SABADELL  :beer2

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #379 el: 27 de Juny de 2006, 23:47:03 pm »
Bé, aquí celebrem el 11 de setembre que va ser una derrota :cheer :beer2

Vinga birres per tots, m'estic estressant amb tants missatges ---> FORÇA SABADELL :beer2

on els amics francesos van col.laborar... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: