Autor Tema: parla cla  (Llegit 772 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat forofo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
parla cla
« el: 08 de Juliol de 2006, 17:08:00 pm »
mira nois... no se perque encara podeu creure en aquest equip... un equip que cada any te com a objectiu puja a segona i, kom es veia a veni, a baixat a tercera.
Jo estigui on estigui anire animarlu encara que juguin a regional... xo mai tornare a confia en aquest ekip.
Em pasat moltes tardes divertides dins lestadi i x axo vull kontinua ananti xo no i a dret lu k ns an fet els aficionats i als socis.

Vosaltres sabreu directiva... torneu a fe fixaxes mediatics kom el mora k nem b...

apa VISCA EL C.E.SABADELL

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
Re: parla cla
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2006, 20:13:54 pm »
Doncs això, no deixis d'anar animar-lo encara que baixem a regional, s'ha de tenir fè,  el dia que l'afició tiri la tovallola, molt malament anirem, pensa que amb els anys hem anat de primera a tercera, de tercera a primera, de primera a tercera i ara toca de tercera a primera.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2006, 23:59:08 pm »
si no crees en este equipo entonces para que bas al campo?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 09 de Juliol de 2006, 09:31:10 am »
bonic primer misatge amic forofo  :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Carmelo anthony

• Visitant
« Respondre #4 el: 09 de Juliol de 2006, 10:58:18 am »
no tenemos de desanimar al equipo con insultos,y otras cosas yo creo que si los animamos podemos conseguir lo mejor de elllos.  :scut

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #5 el: 09 de Juliol de 2006, 11:24:37 am »
NO ha començat la temporada i ja no li tenim confiança a l'ekip ??? Doncs anem b! :-\
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 09 de Juliol de 2006, 13:26:18 pm »
Porque siempre que comienza un proyecto nuevo nos ilusiona, esperamos que salga bién y que sea el camino del retorno al lugar donde el CE SABADELL FC se merece te gusta el por que? forofo.  :ok

:anims       :anims      :anims                :beer2

:oooooo: :scut :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #7 el: 09 de Juliol de 2006, 14:44:53 pm »
El equipo se esforzo para no bajar a 3a pues ahora que estan en 3a tenemos que animarles mucho mas que antes yo ire cada dia que juegen un partido en la creu alta y bastantes que jueguen fuera  :clap  :clap  :clap

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 09 de Juliol de 2006, 18:44:14 pm »
A veure, jo no és q no tingui confiança en aquest nou projecte, per suposat q confio en aquest equip i tinc esperances d poder fer alguna cosa l'any que ve ( si no tingués esperances no aniria a veure cap partit això us o asseguro.. pero com q en tinc..) però està clar q per molt q  per aquí com pels diaris s'intenti crear un clima de positivisme en el tema fitxatxes jo d moment prefereixo mantenir-me al marge i ja veurem aquests jugadors quines possibilitats reals tenen d fer pujar al Sabadell a Segona B d nou,així q aquests comentaris q si aquest marcarà un mínim d tants gols i l'altre.... q si ens preparem a veure 3-0 i 0-3.. això ja o veurem, no anem d sobrats q estic convençut q si per sort aconseguim fer la promoció estic segur q no ens sobraran ni 3 punts hi ha la última jornada ens o jugarem tot.
A més soc partidari q amb una diferencia d 3 mesos desd maig al agost el CE Sabadell no pot optar per a ser el millor equip d la categoria MAI, simplement em d mirar d'estar entre els 5 primers durant tota la temporada i entrar a la promoció... ara oblideu-vos del primer lloc q nosaltres mai som els millors d cap grup jeje.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 09 de Juliol de 2006, 19:35:43 pm »
Certament per als qui fa menys de vint anys que segueixen aquest club i que nomes han viscut decepcions amb l'unic parentesi de l'ascens de la 93-94 i la copa federació de la 99-2000 ha de ser molt frustrant nomes haber conegut el fracas (ja ho es fins i tot per als que hem viscut anys millors) i la frustració de veure com any rera any la nostra historia era l'unic del que ens podíem sentir orgullosos que no pas del nostre present ple d'humiliacions, de situacions dignes de vergonya aliena amb la cirereta d'aquest descens a tercera divisió i no sols per el fet de no assolir l'objectiu perseguit any rera any del retorn a la categoria de plata sino que amb el trancurs d'aquest darrers anys, lluny d'aprofitar la experiencia per no repetir els errors, els hem comes cada cop mes grossos, retrocedin cada cop mes, jugant cada any mes al limit del precipici fins que i hem caigut.
Pero en aquesta vida tot pot cambiar quan un menys s'ho espera i com que no ja mal que cent anys duri crec que no ha d'estar lluny el dia en que la justicia divina compensi en aquest club de tanta miseria inmerescuda i quan tornem a arrancar el vol ho farem amb mes força que mai no tingeu dubte.