Bé, veig que davant els dubtes i les critiques us diré que en les dades que tinc jo es diu que la Creu Alta s'inaugura el 3 de juny de 1906 i l'anterior camp segons vosaltres (Sol y Cervantes) només es va utilitzar durant el 1902.
Aquí tenim el dubte (o el tinc jo), on segons uns papers que vaig consultar entre 1903 i 1906 el Sabadell jugava al Pla dels Cartons. Segons la web oficial, el Pla dels Cartons es el terreny de Sant Oleguer que s'utilitzava durant 1901 (el nostre primer camp). Segons altres dades, els terrenys on es jugava entre 1903 i 1906 són els que a partir de 1906 serien la Creu Alta, el solar d'aquest barri de Sabadell on al voltant s'hi va construir també un velòdrom per a disputar-hi curses de bicicletes. Després de, durant aquesta setmana, consultar tres arxius més de coneguts i enviar varies peticions de consulta de dades a més gent... crec (i només crec) i espero que m'ajudeu vosaltres amb les vostres aportacions també que els camps on ha jugat el Sabadell són: Sant Oleguer (1901), Sol i Cervantes (1902), Creu Alta (1903-1967) i Nova Creu Alta (1967-fins l'actualitat). Apuntar que consultades fotografies i material de l'època sembla que el velòdrom famós estava situat en el mateix lloc on després només quedaria la Creu Alta així que tot i que "oficialment" siguin dos instal·lacions diferents i així consti en gairebe tots els documents que he consultat, jo donaria com a resposta correcta la segona del Cudi.
Oju, recordo que Sol i Cervantes només es va utilitzar el 1902, mentre que la Creu Alta no fou "Camp d'Sports de Sabadell" fins 1906. D'aquí els dubtes.
PD: Si algú pot aportar-hi alguna dada més ho agrairem tots.
Gràcies i disculpeu les molèsties.