Autor Tema: ALTES I BAIXES  (Llegit 17148 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
ALTES I BAIXES
« el: 03 de Juny de 2006, 18:58:57 pm »
M'agradaria que algú em fes cinc cèntims d'un jugador que es diu Montero, i que juga al Rubí.

M'han dit que és un dels millors que té la plantilla vallesana, però ni idea!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Montero (Rubí)
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2006, 19:11:52 pm »
si es el que jo em pensu, es sabadellenc curtit a la cantera mercantilista i ja sa deixat estimar... jo miraria d'incorporarlo, jove, de casa, arlekinat, baratu... :clap
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Montero (Rubí)
« Respondre #2 el: 04 de Juny de 2006, 01:03:22 am »
L'únic que em sona d'aquest jugador, és que ja es va estar a punt d'incorporar fa 1 o 2 estius.
És un davanter que diuen que no és dolent.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
ALTES I BAIXES
« Respondre #3 el: 14 de Juny de 2006, 22:02:10 pm »
Heu vist que el Xavi Muñoz serà una baixa gairebé segura? Han dit a radio sabadell que anirà a un ekip català de segona b (cosa que em sorpèn una mica pq havia sentit que potser havia d'agafar l'avió per jugar en un altre lloc).  Bé, de fet jo creia que seria un dels que es kedaria pel fet de ser de la casa, una pena q marxi...

Què se'n sap del Neftalí?
I del Peque?
I del Ramon?

Bé, què se'n sap de tots akells jugadors dels que gairebé no se'n parla? Informeu-me una mica que amb tot això de fer informes i passar notes estic una mica perdut akests dies    :bigcry:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Baixes
« Respondre #4 el: 14 de Juny de 2006, 22:12:07 pm »
jajajaja Xavi Muñoz.
Sent de casa, penso que podria haver-se quedat.
Bé, tampoc podem parlar massa, ja que no sabem pas les condicions economiques que es presenten.
Però jo penso que TOTS els que han jugat aquest any al Sabadell, des dels més estimats, ja siguin Txiki, Hammouch, Urko...... als més "odiats", Gallo, Orife, TOTS ells ens han portat a 3a. ----> per mi com si no en queda ni 1. Que marxin tots els que no vulguin quedar-se.

Però també donar un petit toc d'atenció a la directiva. L'afició no tornarà a aguantar un altre any tan "bochornós" com aquest i l'únic que acceptarà estant a 3a, és lluitar per estar a dalt. De moment CAP incorporació i CAP renovació. No dic que no s'estigui treballant, però de moment denota i es dóna imatge d'anar amb massa calma.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 14 de Juny de 2006, 22:24:47 pm »
Recordo que l'any passat vam anar molt rapid en els fitxatges, i despres...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 14 de Juny de 2006, 22:36:25 pm »
jajajaja Xavi Muñoz.
Sent de casa, penso que podria haver-se quedat.
Bé, tampoc podem parlar massa, ja que no sabem pas les condicions economiques que es presenten.
Però jo penso que TOTS els que han jugat aquest any al Sabadell, des dels més estimats, ja siguin Txiki, Hammouch, Urko...... als més "odiats", Gallo, Orife, TOTS ells ens han portat a 3a. ----> per mi com si no en queda ni 1. Que marxin tots els que no vulguin quedar-se.

:yes: ja poden marxar tots ja, per a mi xavi muñoz no es tan bo com molts el pinten nose..... potser si q lamento la possible marcha de l'ivan hammouch i potser txiqui si marxés pero q la resta m'importa poquet si es queden o no..... tal com tu dius tots ells ens han fet baixar a tercera...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 14 de Juny de 2006, 23:49:01 pm »
exacta! agradi o no son jugadors de 3a...o han demostrat a pols i si tinguesin una mica de vergonya es quedarien aqui...

per cert...pablo sanz?? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #8 el: 15 de Juny de 2006, 00:28:09 am »
tengamos paciencia,acaban d presentar al mister,ahora Moya y la directiva tendran q ir moviendo ficha ya vereis como esta vez se haran las cosas bien.Y respecto a lo d Xavi...pues q tenga buen destino alla donde vaya...
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #9 el: 15 de Juny de 2006, 00:45:03 am »
I sergio no fot el camp?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 15 de Juny de 2006, 08:16:15 am »

Peque:   Va dir que no volia jugar a Tercera

Neftalí:   El jugador no descarta jugar a Tercera,s empre que s´aproximin les posicions econòmiques, que tampoc estan tan llunyanes.  Per el meu punt de vista, aquest jugador podria ésser interessant.

Ramon:   No en sé res
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

friend

• Visitant
« Respondre #11 el: 15 de Juny de 2006, 09:09:34 am »
xavi muñoz acabara fitxatn pel sant andreu, i ramon quan es va lesionar li va sortir una oferta d'un club de la seva terra!

marc perez va sonar amb força q el keria fixar el sant andreu...

orife marxa a jugar a un ekip de la seva terra, i va dir q la seva aventura catalana ja s'havia acabat per ell.

ivan diaz em sembla q al final podria marxar cap a malaga o numancia...

txiki l'any pasat tenia una mega oferta del cordova pero ell la va declinar perq si estava a segona b es kedaria a sabadell i aixi va ser... ara la situacio cambia i ofertes no li faltaran...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #12 el: 15 de Juny de 2006, 09:58:36 am »
Per mi tots els jugadors son prescindibles. Tots ells son components d'una plantilla ens ha baixat a 3ª. La seva marxa potser sera molt beneficiosa per airejar el vestuari.

El Ramon tinc entes que volia marxar cap a la zona d'Alcoi i fitxar per algun equip de 2B o 3 de la zona.

El Xavi Muñoz crec que es un jugador que l'hem tingut molt sobrevalorat. Que tingui molta sort.

davisabadell

• Visitant
« Respondre #13 el: 15 de Juny de 2006, 13:24:23 pm »
No dic que Xavi Muñoz sigui un gran jugador però si penso que no s'ha la valorat gens...Per tant es molt normal que pensi en la opcio de marxar....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #14 el: 15 de Juny de 2006, 14:10:00 pm »
Doncs, per mi, si el Xavi Muñoz se'n vol anar que marxi però (digueu-me rencorós) que després no demani tornar si es dóna que el Sabadell torna a Segona B i el Sant Andreu torna a Tercera (no és impossible). Total, a mi em sembla que aquest jugador si no ha despuntat a la 2B no ho farà ara per aspirar a jugar a 2A. O sigui, mutius económics o és massa optimista en les seves possibilitats com a jugador professional.
Al final serà un jugador més que acabarà jugant a un Rubí o similar i voldrà tornar al Sabadell.
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 15 de Juny de 2006, 15:09:27 pm »
Jo crec que és molt necessari tenir al sabadell algun jugador de sabadell. No cal que sigui un crack ni que foti 10 gols per temporada, però ho trobo important. Necessitem trobar un altre "Genís" que s'estimi els colors.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #16 el: 15 de Juny de 2006, 15:16:03 pm »
va omeeeeeeee te oferta de 2b i es quedara a tercera no? , siusplau pensem una mica . gracies per tot xavi et desitju lu millor i les portes del sabadell les tindras obertes sempre per que es la teva casa hi u saps , MOLTA SORT CRAK. sembla mentida ja no estimem ni els jugadors de la casa hi a mes els rajem i critiquem . sinceramen no u entenc

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #17 el: 15 de Juny de 2006, 19:24:11 pm »
No es kedara gaire gent evidentment! Tenint ofertes d ekips d 2B jugaran a 3a ??? Va no crec, i alguns si tinguessin vergonya s kedarien a l'ekip k han portat a 3a!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #18 el: 15 de Juny de 2006, 20:01:31 pm »
No ens enganyem , l'únic que quedara de l'any passat sera el Crivillé i l'Orriols, per tant tindrem una plantilla absolutament nova. Haurem de fitxar de quatre en quatre, gairebe a pes pero espero que aixó no ens faci perdre el cap. Confío en el nou mister i en que tot i que s'haurá de fitxar molt sabrem escollir el que ens convé i el que no.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #19 el: 16 de Juny de 2006, 18:56:01 pm »
El Neftalí en un principi no vol baixar de categoria. Es veu que ja va demanar al club el poder arribar a un acord per no haver de cumplir l'any que li kedava i que fos beneficiosa per a les 2 parts.