Autor Tema: Dubtes sobre el nou carnet de soci  (Llegit 1431 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Dubtes sobre el nou carnet de soci
« el: 31 de Juliol de 2006, 00:06:43 am »
L´altre dia, parlant amb uns companys, em van dir que si un soci perdia el carnet, podia anar a l´oficina del sabadell i per 3 o 4 euros  li feian una altra copia, despres de comprobar el numero de soci i les dades clar.
Jo tinc un dubte. Si per exemple a la jornada 10 un soci a consumit les tres invitacions que venen incloses al carnet, i el perd. El nou carnet que li donan per 3 o 4 euros( o sigui la copia del que ha perdut) com vindra? Perque clar, la entitat no sabra si ha consumit les tres invitacions o no, s´haura de fiar del que li digui el soci. I si el soci diu que no las havia fet servir encara, li donaran un carnet amb les tres invitacions inclosas de nou?
Si algú sap alguna cosa al respecte que ho digui aqui per aclarir dubtes, perque crec que en aquest hi ha un problema que potser encara es pot corregir.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

jormos

• Visitant
Re: Dubtes sobre el nou carnet de soci
« Respondre #1 el: 31 de Juliol de 2006, 01:30:23 am »
que tal bermos a lo que planteas decirte que supongo que no hay control, pero y si alguien dice que lo pierde y se lo da a su amigo quien lo controla !!!!!¿porque ya no sera 3 partidos sino toda la temporada?     saludos hermano

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2006, 01:40:43 am »
j**** pues tambien tiene razon! kuanto trapicheo ke abra...!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2006, 08:41:46 am »
Buenos dias, para empezar deciros que si pierdes el carné y vas a sacarte una copia te daran el carné sin más, las 3 entradas ya te las dieron en su momento, y si pierdes el carné y las entradas ya eres un poto torpe xDDD

Por otro lado decios que los carnes llevan el nombre y que en el momento que haya muchas perdidas del mismo, quando enseñes el carné te pueden pedir el DNI, y entonces todo controlado.

Saludos!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #4 el: 31 de Juliol de 2006, 11:57:25 am »
Buenos dias, para empezar deciros que si pierdes el carné y vas a sacarte una copia te daran el carné sin más, las 3 entradas ya te las dieron en su momento, y si pierdes el carné y las entradas ya eres un poto torpe xDDD

Por otro lado decios que los carnes llevan el nombre y que en el momento que haya muchas perdidas del mismo, quando enseñes el carné te pueden pedir el DNI, y entonces todo controlado.

Saludos!
Vuelvo a repetir por si alguien no se enteró. No te dan tres entradas al sacar tu carnet de socio, sino que en el carnet vienen 3 casillas que las pican cuando llevas a la persona a la que invitas. Si pierdes el carnet con esas 3 casillas picadas,  por 3 euros te hacen una copia del carnet, pero ellos no saben cuantas casillas has picado, asi que en teoria esas 3 casillas para invitar a alguien vendran sin picar.
Ves como no hay que ser tan torpe para perderlo todo? ya que todo va en el carnet. De aqui viene mi duda, pq si vinieran las entradas a parte no tendira esa duda.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 31 de Juliol de 2006, 12:49:05 pm »
y eso ke te piden el dni i controlado, yo por ejemplo puedo kojer darle mi carnet a mi primo y decir se ma perdio ala por 3 euros tengo carnet yo y mi primo!!! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 31 de Juliol de 2006, 13:26:36 pm »
y eso ke te piden el dni i controlado, yo por ejemplo puedo kojer darle mi carnet a mi primo y decir se ma perdio ala por 3 euros tengo carnet yo y mi primo!!! :beer2
:(
eso macho, tu da ideas...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 31 de Juliol de 2006, 13:29:01 pm »
xxDxD bueno ske es como el año pasado entras te vas a la balla dejas el carnet a otro y padentro si ay un tio se lo das a la tia y ya sta, pero ske asta ke no agan como por ejemplo camp del terrrassa con los tornos aki el problema siempre estara!

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 31 de Juliol de 2006, 14:27:22 pm »
ha ver si el carne va a tu nombre i se lo dejas a tu primo el no podra entrar xk cuando le pidan el dni con tu nombre k ara?

i lo de las tres entradas en el mismo carné! da = con la poca gente que seremos en el campo no creo que les importe dejar entrar a 1 persona gratis durante tres partidos.

Ademas no se que problema teneis con los carnes, yo llevo siendo socio mas de 15 años i en mi vida he perdido el carné!

Yo de todas formas si alguien viniese diciendo k ha perdido el carne,  le ago una copia pero le pico ya los 3 gratis xD

más claro agua!

Aun que hoy por hoy al sabadell eso no le interessa sin que! no os precupeis tanto de perder el carne i preocuparos más de pagar-los

que el club lo que necessita es capital para tirar paradelante!

Salut!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 31 de Juliol de 2006, 16:22:25 pm »
A ver, porque os estais marchando por los cerros de Ubeda con lo de dejarle el carnet a otroy que si piden el carnet de identidad, cosa que nunca se ha hecho, etc.
Mi pregunta es: El carnet de este año trae una serie de casillas a picar para cada partido de liga y tres casillas a picar para cuando llevamos un invitado. Si se pierde el carnet y hacen una copia en oficinas, esta copia con cuantas casillas para invitados viene? Porque en oficinas a la hora de hacerte la copia no saben cuantas has gastado de invitados, y no lo pueden saber porque no tienen el carnet antiguo para verlo ya que se ha perdido. Espero que si teneis alguna idea sobre esto me saqueis de dudas y no os vayais por la tangente. Muchas gracias a todos.
VISCA EL CES!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 31 de Juliol de 2006, 21:17:35 pm »
Bermos yo me ido hoy hacer socio y por lo que me han dado a entender en la oficina los 3 partidos que puedes traer a un invitado de gratis los va a elegir la directiva, osea no puedes ir tu y el dia que te de la gana traerte a una persona al campo, de esta forma supongo q pondran namas 3 partidos en q lo puedas hacer y t marcaran en el carnet pues segun el partido q sea, así si namás queda un partido para poderte traer a alguien por mucho q t presentes con un carnet nuevo porq hayas perdido el viejo namas t podran marcar la última casilla donde hay una I.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #11 el: 31 de Juliol de 2006, 22:21:39 pm »
aquest post pel que s'hi comenta em sembla del més anti-arlekinat possible. Em fa fàstic que alguns forerus us plantejeu quines trampes podeu fer per entrar més d'una persona a veure el mateix partit. Quan un es fa soci del CES és per donar suport a l'equip i prou no s'ha de buscar-hi res més, només desitjar que l'equip vagi sempre amunt. Jo sòc soci i no sé si podrè anar a cap partit a la NCA, sovint treballo les festes vol dir que pòt-ser només vaig a Balaguer, Matarò i Blanes, per posar un exemple, heu de pensar que hi ha qui ès soci i viu a les canàries, AIXÒ SI QUE ÈS SER DEL SABADELL  :bandera
...  deixeu-vos d'especulacions i feu-vos soci per donar suport al CES tot desitjant arribar a una categoria superior

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #12 el: 01 de Agost de 2006, 15:42:10 pm »
BUENO A MI ME GUSTABA MAS EL AÑO PASADO CON LA CAMISETA PERO LAS ENTRADAS SOLO SIRVEN PARA LA NCA  :beer2

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 01 de Agost de 2006, 21:33:01 pm »
aquest post pel que s'hi comenta em sembla del més anti-arlekinat possible. Em fa fàstic que alguns forerus us plantejeu quines trampes podeu fer per entrar més d'una persona a veure el mateix partit. Quan un es fa soci del CES és per donar suport a l'equip i prou no s'ha de buscar-hi res més, només desitjar que l'equip vagi sempre amunt. Jo sòc soci i no sé si podrè anar a cap partit a la NCA, sovint treballo les festes vol dir que pòt-ser només vaig a Balaguer, Matarò i Blanes, per posar un exemple, heu de pensar que hi ha qui ès soci i viu a les canàries, AIXÒ SI QUE ÈS SER DEL SABADELL  :bandera
...  deixeu-vos d'especulacions i feu-vos soci per donar suport al CES tot desitjant arribar a una categoria superior
Crec que tens rao, però no hauries d´acusar a ningú del foro de ser antiarlequinat o de intentar fer trampes, perque el post el vaig obrir jo i crec que vaig deixar ben clar que ho preguntaba perque ja havia sentit als voltants de l´estadi aquesta possibilitat, no perque ho volgui fer jo. Jo no pagare perque vegi futbol un altre gratis, aixi que pots estar tranquil que jo no fare aquesta trampa. El que vulgui veure al sabadell que es faci soci o pagui entrada, que el club ho agraira. Però repeteixo que son coses que s´escoltaban als voltants de l´estadi.
Per una altra banda, gracias ferni20, perque m´has aclarit el dubte sobre les tres invitacions. Encara que jo ho faria d´una altra manera. Jo deixaria al soci triar el partit per invitar a algú, però en cas de perdua del carnet, li donaria el nou carnet amb les tres casilles picadas. O sigui en cas de perdua perds aquestas invitacions.

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 01 de Agost de 2006, 22:07:22 pm »
A veure, no hem de tenir tan mala intenció nose...... ni ser tan rebuscats.
Trobaria exagerat el fet d comparar el dni d cada persona amb el carnet de soci per tal de veure que no l'hagin deixat a ningú i per tal de que alguna persona no li passi pel cap dir q a perdut el seu i per 3 euros més li renovin i 2 persones utilitzin aquest carnet..... mira el q o faci allà la seva conciència i demostraria ser una mica ridícul, a més que les cues que es montarien mirant cada DNI com si allò fos una discoteca seria una mica Tercermundista.
El que si que penso nose que opinareu és q jo trobo bé el fet de que si un soci pel q sigui un dia no pot o no vol anar al camp li pugui deixar el seu carnet d soci a alguna altre persona o familiar, qui no o a fet mai això? trobo força just q per exemple si un dia no puc anar al camp pugui deixar el meu carnet a algun altre amic o familiar no creieu? i clar si demanessin el DNI això ja no es podria fer... així q deixem-nos de ser tan rebuscats i no inventem noves maneres... i si algú amb tota la mala intenció per estalviar-se els 120 euros d'un carnet fa veure q a perdut l'anterior doncs alla la seva conciencia.