No sé, CONCOR, no em sembla bona idea la de que un Administrador del fòrum s'embarqui en un "têtê a têtê" polèmic amb cap component del mateix. En un fòrum sempre hi ha d'haver algun element diguem-ne de "discòrdia" i aquesta funció el Pere la fa collonudament
Un fòrum ha d'estar obert a tota mena d'opinió, no per ser un fórum temàtic del Sabadell tothom ha de respirar en la mateixa sintonia. Recordem que no hi hauria bon govern sense oposició que el controlés, i aquí tenen cabuda els fans de la junta i els que no els hi agrada.
Que el Pere moltes vegades va a contracorrent i no és gaire oportú en els seus comentaris, i que els seus comentaris semblan posats expressament per soliviantar la resta del fórum .... DONCS SÍ, SEGURAMENT.
Peró no crec que així hagi de ser motiu perquè ningú demani explicacions a ningú sobre si és arlekinat o no ho és.
Jo et demanaria que meditèssis el que et dic i en tot cas esborris el teu missatge, per si vols replantejar-ho d'una altra manera, i més després de que els darrers dies el fórum ha estat esvalotat per algun mal rollo que altre. Peró el fet de personalitzar sobre algú no em sembla gens bé.
Espero que no t'ho prenguis de mal rollo, perquè ni et conec a tu ni al Pere, però em sembla que és temps de disfrutar del Sabadell i, cas de sortir alguna polémica, que sigui sense personalitzar. Tots plegats hem de tenir una mica de paciència i tolerància.
Apa, una salutació !!!!!!