Autor Tema: Algu per Blanes?  (Llegit 4959 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Algu per Blanes?
« Respondre #20 el: 07 de Setembre de 2006, 20:45:28 pm »
No ho entenc, la veritat.

Jo quan lluïa solteris (i fa d'anys d'això), a l'estiu era 'la época daurada'! Una mica més de morro, carai, que les extrangeres no et coneixen de res, i tu, Power, tens un bon nivell d'anglés!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Algu per Blanes?
« Respondre #21 el: 07 de Setembre de 2006, 23:43:03 pm »
...L'estiu no és una bona època de ligues...... el problema és que ni l'estiu, ni la tardor, ni la primavera ni l'hivern  >:D  :cheer

:laugh: Doncs aixo sembla... i jo que al principi tenia il.lusions de trencar les tendencies...

...jo si que no lligo res!!!! aixo de estar casat jo no se que li pasa a las titis que semblo "el hombre invisible" es que ni em miren  :Hecho_polvo:

Eps amic... aqui podria discrepar... Recordant velles batallitas diria que quan estava casat era quan mes possibilitats s'em presentaven... Saps allo de: "No desearas a la vecina del 5º"? doncs res... son ellas i aquesta frase esta feta a mida per a ellas  :yes: i recordo perfectament que la queixa en aquells moments era "Per que carai m'he casat?" Cloquedetes d'ulls, pesics al cul furtius, alguna que altre indirecta molt directe... No anem be, eh?? ;)

No ho entenc, la veritat.

Jo quan lluïa solteris (i fa d'anys d'això), a l'estiu era 'la época daurada'! Una mica més de morro, carai, que les extrangeres no et coneixen de res, i tu, Power, tens un bon nivell d'anglés!

***** NOMES PER A MAJORS DE 18 ANYS *****
A veure... puntualitzem eh... jo he tingut els meus bons moments eh i us podria dir un record pero s'emblaria que em vull fotre un farde :D

Totalment d'acord en que l'estiu es, o era, una epoca daurada... nomes dire que em vaig estrenar un estiu amb una holandesa 1 pam mes alta que jo... quin parell de... buffff... ho recordo com si fos ahir :icon_mrgreen: La veritat es que tambe va ser un estiu de record guiness: moltes i de qualitat, eh? :-*

El problema amic Birrero es que altres anys sempre hi havia tingut colla, algun que altre amic i/o coneguts d'altres anys, pero aixo va acabar quan vem començar a tenir novies... cada un per una banda i al final ja no se on paren. Aixo ajudava... estar "sol davant el perill" es un altre cosa eh?

Si, si... tal i com t'he dit, el meu angles es suficient per poder arribar al final i concloure-ho amb exit  :icon_mrgreen:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005