...L'estiu no és una bona època de ligues...... el problema és que ni l'estiu, ni la tardor, ni la primavera ni l'hivern
Doncs aixo sembla... i jo que al principi tenia il.lusions de trencar les tendencies...
...jo si que no lligo res!!!! aixo de estar casat jo no se que li pasa a las titis que semblo "el hombre invisible" es que ni em miren
Eps amic... aqui podria discrepar... Recordant velles
batallitas diria que quan estava casat era quan mes possibilitats s'em presentaven... Saps allo de: "No desearas a la vecina del 5º"? doncs res... son ellas i aquesta frase esta feta a mida per a ellas
i recordo perfectament que la queixa en aquells moments era "Per que carai m'he casat?" Cloquedetes d'ulls, pesics al cul furtius, alguna que altre indirecta molt directe... No anem be, eh??
No ho entenc, la veritat.
Jo quan lluïa solteris (i fa d'anys d'això), a l'estiu era 'la época daurada'! Una mica més de morro, carai, que les extrangeres no et coneixen de res, i tu, Power, tens un bon nivell d'anglés!
A veure... puntualitzem eh... jo he tingut els meus bons moments eh i us podria dir un record pero s'emblaria que em vull fotre un farde
Totalment d'acord en que l'estiu es, o era, una epoca daurada... nomes dire que em vaig estrenar un estiu amb una holandesa 1 pam mes alta que jo... quin parell de... buffff... ho recordo com si fos ahir
La veritat es que tambe va ser un estiu de record guiness: moltes i de qualitat, eh?
El problema amic Birrero es que altres anys sempre hi havia tingut colla, algun que altre amic i/o coneguts d'altres anys, pero aixo va acabar quan vem començar a tenir novies... cada un per una banda i al final ja no se on paren. Aixo ajudava... estar "sol davant el perill" es un altre cosa eh?
Si, si... tal i com t'he dit, el meu angles es suficient per poder arribar al final i concloure-ho amb exit