jejeje, un alumne exemplar... segurament si, un angelet deu ser... pero deixa de banda aquest tema!! És que sembla mentida com us agafeu a qualsevol tema per treure-li suc fins que ja s'aburreix i tot... son fets puntuals i punt. Ja t'he dit, que si la poli va fer algo que no havia de fer, que s'ha de demostrar.. que ho investiguin, i si cal, que multin o expedientin al policia que ho va fer, el bustos no té cap culpa d'aixo, en canvi et podria fer una llista de coses bones que estan fent per la ciutat!
Ah, i no cal que em dediquis especialment els missatgets
que hi ha moltissima gent que pensa com jo, que estan contentisims de com està Sabadell, de les coses que s'estan fent, de tot el que tenim, etc..hi ha moltissima més gent que pensa aixi encara que et dolgui (per aixo el Bustos és l'alcalde!)
Ah, i lo que diu de "repressió cap als joves"... jo soc un jove sabadellenc i no he notat cap tipus de repressió cap a mi.. jeje, en tot cas, hi haurà repressió cap a certs "grupets" rollu okupes per fer el que fan, que recordem (quan parlem d'okupar una casa, embrutar la ciutat fent pintades, o fer quelcom amb violencia, amenaçes, etc..) son coses ilegals.
I x cert, una manifestació amb uns 500 estudiants d'institut no és gens respresentativa per mi... qualsevol excusa és bona per anar a una mani quan estas al insti
i si pots saltar-te alguna classe, millor ke millor
tots ho hem fet..
I parlant de "manis", ja veurem el follon de la manifestacio de dimecres... aviam quanta gent hi va.. i llastima que no es pugui saber, pero aviam quants sabadellencs hi haurà.. perque el dissabte d st.jordi, a totes les paradetes de barcelona de llibres de grups indepentendistes, okupes i de l'estil, hi havia el paperet anunciant la "mani" i dient com arribar a Sabadell.. em va sonar com algo del tipus "vine a la mani, encara que no sapigues de que va, és igual, agafa els ferrocarrils catalans, baixa a sabadell-rambla i vine amb els colegues cumbes a protestar, que es lo que ens agrada" ... o sigui, ke em fa la impressió que hi haurà gent de fora, que no sap de que va res, pero que els hi va aixo de dir NO i anar contra de tot.... en fi, que hi farem.. si aixi passen una tarda distreta, i sense violencia, millor per ells.