Es l'unica cosa sensata que has dit en aquest forum per dir les tonteries que dius no cal que escirguis mes
Una pregunta per que sempre estas al costat del poder sempre a favor de la directiva sigui quina sigui, sempre a favor de l'entrenador sigui quin sigui, sempre a favor de l'alcalde sigui quin sigui no se si treballes pero segur que si treballes deus ser el llepaculs del jefe i en contra dels teus companys segur que no deus ser ni seras mai del comite
Escolta macu, jo de tonteria no n'he dit cap ni una, Son opinions meves, i em penso que son respectables, no?? ?? si m'agrada la meva ciutat, estic orgullossisim de tot el que està millorant a Sabadell, m'agrada el Bustos com alcade o no comparteixo ni un 1% del pensament okupa, que té de dolent aixo? o millor dit, que té de "tonteria" tot això?
Si et pica que hi hagi gent a favor del Bustos, doncs et rasques. Perque som molts.
Si et pica que hi hagi gent que estem super contents de com va Sabadell i de totes les coses bones que l'Ajuntment està fent, doncs el mateix, et rasques nanu.
I lo que dius de a favor del poder, és una tonteria. No m'agradava quan hi havia el Farrés d'alcade, x exemple. Amb el Gnzalez Cano al principi li vaig donar un vot de confiança, pero al final tampoc el volia. Quan va venir l'entrenador aquell, el Romero, i ens va destrossar l'equip que havia pujat de tercera a segona B tampoc m'agradava, quan al govern hi havia el PP no cal ni dir-ho, tampoc hi estava a favor... segueixo?
A la directiva del Sabadell la recolzo per sistema, al menys al principi, i sino se guanyen a pols la desconfiança, jo hi seguiré confiant. Igual amb el Bustos, de principi li dono confiança i si va fent coses per la ciutat que m'agraden, li renovu la confiança, Si fa algo "malament" es pot compendre, si fés moltes coses "malament" (que subjectiu que és aixo) segur que li perderia la confiança que ara li tinc.
No sé qui diu més tonteries aquí...pero es tonteria seguir parlant, hi ha gent a favor del Bustos i l'ajuntament i gent en contra, i gent que ni fu ni fa.. quan arribin les proximes eleccions ja es veurà que predomina. Apa, saludos!