Autor Tema: ESTIL BUSTOS? NO GRACIES  (Llegit 33973 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

oscarjx

• Visitant
Re: ESTIL BUSTOS? NO GRACIES
« Respondre #20 el: 26 de Abril de 2005, 23:35:39 pm »
Només espero que sapigueu acceptar que hi ha opinions per tot, que a molta gent ens agrada el Bustos, i que no s'ha d'arribar a insults o termes desqualificants que s'aproximen als insults... trobo molt bé aquesta secció al foro, pero per part meva intentaré no escriure-hi més.. pq penso que no hem de barrejar els esports amb la politica (com tan desafortunadament ha fet un jugador culé)

I el mateix dic, quan arribin les eleccions tots podrem dir la nostra ;);)

... jo de moment, ben feliç de com va la meva ciutat i de totes les coses bones que s'estan fent, fins i tot sabent arreglar els errors que obviament tothom comet entonant el mea culpa quan és necessari. x part meva, orgullos de viure on visc i amb la convicció de que hi ha un ajuntament que es preocupa perque la ciutat vagi millor, tot i que a vegades es puguin equivocar, han fet moltes coses bones, i en segueixent fent.

Anims Bustos!

Visca Sabadell, la millor ciutat de Catalunya!

i Visca el Sabadell!!!  ;D

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
BUSTOS? FOTEU EL CAMP
« Respondre #21 el: 26 de Abril de 2005, 23:49:21 pm »
Vist la que va liar la policia al Bemba, i amb el Paco mirant-ho des de la barrera, este tio ha tardat en dimitir.

Els okupes son uns provocadors, però el Bushtos petit, des que va passar per els honorables Mossos d'Esquadra, ha volgut militaritzar la policia municipal.

I que ha fet amb açò? Quantes agressions per part de neo-nazis hi ha hagut al centre els 2 últims anys? I que fa amb estos grups que se reuneixen vora la plaça espanya?

Açò si, rebutjo les agressions i amenaces que ha rebut, açò és inconcebible.

Paco, gràcies per dimitir, ja que no has fet bé la teva feina.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
MOLT BE OSCARJX
« Respondre #22 el: 27 de Abril de 2005, 07:17:37 am »
Es l'unica cosa sensata que has dit en aquest forum per dir les tonteries que dius no cal que escirguis mes
Una pregunta per que sempre estas al costat del poder sempre a favor de la directiva sigui quina sigui, sempre a favor de l'entrenador sigui quin sigui, sempre a favor de l'alcalde sigui quin sigui no se si treballes pero segur que si treballes deus ser el llepaculs del jefe i en contra dels teus companys segur que no deus ser ni seras mai del comite

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #23 el: 27 de Abril de 2005, 12:00:57 pm »
Del tema bustos prefereixo no opinar. Tot i que estic totalment en contra del okupes, com diu l'amic oscar, i de tots els moviments anti-noseke k actuin amb violencia. Sincerament, a mi m'agrada com alcalde el bustos. sobre opinions hi ha de tot. Pero sobre el q dieu d'estar sempre a favor del ki te el poder... jo soc totalment igual. O es q ara serviria d'alguna cosa criticar al mora i a la directiva en 1 moment tan delicat, on ens juguem el descens??? Sincerament, prefereixo animar-los, i un kop akabi la temporada, ja tirarem de les orelles a ki ho haguem de fer. Tot el que sigui sabadell sera recolçat x mi. I x mi, l'oscar es mereix 1 mica mes de respecte... ho dic per la frase... deus ser el tipic llepaculs. He llegit 1 mika per sobre aket post, no a detall, pero krek k l'oscar no ha faltat el respecte a ningu. Discutim sobre el tema pero fem-ho amb educació i respectant la opinió dels altres.
El que veig penós es la imatge que s'està donant de la ciutat, tant per part d'un com la dels altres. Ahir a El Larguero de la ser, mitja hora parlant d'aquest tema per tota españa. Recordem, el larguero, un programa D'ESPORTS. Tot va venir per les declaracions de l'oleguer, i van trucar al tinent alcalde i de més. A cadenaser.com ho podeu escoltar ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
canvi d'hora
« Respondre #24 el: 27 de Abril de 2005, 12:03:23 pm »
CONCENTRACIO A LES 20 HORES A LA PLAÇA AJUNTAMENT

oscarjx

• Visitant
Re: MOLT BE OSCARJX
« Respondre #25 el: 27 de Abril de 2005, 17:35:55 pm »
Es l'unica cosa sensata que has dit en aquest forum per dir les tonteries que dius no cal que escirguis mes
Una pregunta per que sempre estas al costat del poder sempre a favor de la directiva sigui quina sigui, sempre a favor de l'entrenador sigui quin sigui, sempre a favor de l'alcalde sigui quin sigui no se si treballes pero segur que si treballes deus ser el llepaculs del jefe i en contra dels teus companys segur que no deus ser ni seras mai del comite

Escolta macu, jo de tonteria no n'he dit cap ni una, Son opinions meves, i em penso que son respectables, no?? ?? si m'agrada la meva ciutat, estic orgullossisim de tot el que està millorant a Sabadell, m'agrada el Bustos com alcade o no comparteixo ni un 1% del pensament okupa, que té de dolent aixo? o millor dit, que té de "tonteria" tot això?

Si et pica que hi hagi gent a favor del Bustos, doncs et rasques. Perque som molts.

Si et pica que hi hagi gent que estem super contents de com va Sabadell i de totes les coses bones que l'Ajuntment està fent, doncs el mateix, et rasques nanu.

I lo que dius de a favor del poder, és una tonteria. No m'agradava quan hi havia el Farrés d'alcade, x exemple. Amb el Gnzalez Cano al principi li vaig donar un vot de confiança, pero al final tampoc el volia. Quan va venir l'entrenador aquell, el Romero, i ens va destrossar l'equip que havia pujat de tercera a segona B tampoc m'agradava, quan al govern hi havia el PP no cal ni dir-ho, tampoc hi estava a favor... segueixo?

A la directiva del Sabadell la recolzo per sistema, al menys al principi, i sino se guanyen a pols la desconfiança, jo hi seguiré confiant. Igual amb el Bustos, de principi li dono confiança i si va fent coses per la ciutat que m'agraden, li renovu la confiança, Si fa algo "malament" es pot compendre, si fés moltes coses "malament" (que subjectiu que és aixo) segur que li perderia la confiança que ara li tinc.

No sé qui diu més tonteries aquí...pero es tonteria seguir parlant, hi ha gent a favor del Bustos i l'ajuntament i gent en contra, i gent que ni fu ni fa.. quan arribin les proximes eleccions ja es veurà que predomina. Apa, saludos!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #26 el: 27 de Abril de 2005, 19:09:46 pm »
Jo sinscerament d'aquestes temes pasu, pero el que no entenc esque unes persones que okupen un lloc que no és seu volen tenir la rao i el que mes em fot es que amenasin a Paco Bustos i la seva familia cuan, 1) la familia no te cap culpa i 2) no tenen rao. Si volen algu, no és més facil enviar una carta dient el què?????????

Per acabar, estic TOTALMENT d'acord amb l'oscarjx, si Bustos és l'alcalde per 2 eleccions consecutives... tan malament no ho farà.

:scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 27 de Abril de 2005, 20:12:57 pm »
Jo el que recordo, és que quan van fer fora els Okupes de la casa que estaven a la plaça Marcet, les 3 nits següents, van tenir un tio tocant el tam-tam fins a les 3 de la matinada, gent borratxa per el carrer i tendes acampades davant de casa dels meus pares fotent el que volien.

Però trucaves a la policia municipal i et deien: 'Això és una cosa que vostés ho han de solucionar presentant una denúncia. La guàrdia urbana no pot intervenir, ja que l'ajuntament no ho vol'.

Ah!!!! 3 dies que la plaça Marcet no va ser part de Sabadell, erem una 'comuna independent'?
Bé, ho vaig solucionar jo, uns veins i 2 amics meus que vem anar a 'dialogar' amb algun que semblava 'responsable' d'aquell grup d'okupes. Van marxar sense posar problemes.

Per això ens va servir l'ajuntament? Per res?
BUSHTOS, FOT EL CAMP!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #28 el: 27 de Abril de 2005, 20:25:06 pm »
mireu, sincerament, a mi akest tema no m'importa gaire. Que un policia abusi d'un jove dakesta manera esta molt malament. No trobo normal, per començar, les presions al germa akest del bustos. Yo l'únic k se es que cada cop hi ha mes inseguretat als carrers, perque quan no et trobes un skin begut et trobes un sudamerica amb la navalla fora etc... I si no fem alguna cosa, això cada cop sera pitjor. Si la policia ha d'actuar dur que ho faci amb tothom, pero no perque ho mani l'ajuntament, sino perque hi ha unes lleis que tothom es pasa pel folre i que s'han de complir!!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #29 el: 27 de Abril de 2005, 20:30:16 pm »
bona tarda

:yes: intentrem respectar-nos una mica tots perque si no no podrem parlar de res que no sigui de futbol, a part jo am loscar (tot i estar a favor del bustos jeje) som amics i bons amics i agrairia que no sempressin insults ni per els okupes ni per els meus amics ni per ningu jo tambe vui que el bustos foti el camp i tinc amics que u volen i daltres que no pero les coses es fan be i trankilament
vinga BUSTOS PLEGA!! jeeje ma agradat coses que heu dit (en contra del bustos) pero daltres com insultar..

per cert l'oleguer es molt bon paio aki sa demostrat al menus no lan menjat els diners QUE NAPRENGUIN!! AJAJJA
 SALUT!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #30 el: 27 de Abril de 2005, 20:32:20 pm »
Home, després del Bemba segurament no voldrien que hi hagués cap més conflicte amb akests. Si l'ajuntament hagués volgut fer-los fora per la força (pq dialogant no s'ha aconseguit res) encara s'hagués liat més la cosa. I perdoneu-me que ho digui tan clarament, però la majoria d'akests que es fan dir okupes monten festetes a les cases okupades i després se'n van a casa seva a dormir la mona. I pel q respecta al nen akest de 14 anys... ja em direu d'on va treure akest les enganxines i pq ho feia... encara utilitzaran a menors per fer la feina bruta pq akests estan molt més protegits davant la llei...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #31 el: 27 de Abril de 2005, 22:08:38 pm »
...Per acabar, estic TOTALMENT d'acord amb l'oscarjx, si Bustos és l'alcalde per 2 eleccions consecutives... tan malament no ho farà...

Pensa una cosa amic CudiSBD, des del meu modest punt de vista, si algun "error" te la democracia, es que no sempre la majoria te rao.

Per donar-te un parell o tres d'exemples et citare nomes el cas del Fraga a Galiza amb les eleccions despres del pretige... que bestia no? enfonsa el barco, ho contamina tot i va i surt guanyador de les eleccions... il.logic, no?

Les majories del PP en varies eleccions consecutives mentre l'unic q feien era crispar els ambients nacionalistes i fotre mitja espanya en contra de catalunya i el pais basc... i? toma majoria en les seguents...

Un cas bestia de la "il.logica" d'aquest error en la democracia, seria el cas del hitler a alemanya... recordem que va guanyar unes eleccions "democratiques"... i per aixo se li havia de donar la rao i acceptar-ho?? no se, pregunto...

Q vull dir amb aixo company CudiSBD? doncs que no sempre les majories indiquen que la cosa va be, si no mes be que la gent SOM -m'incloc, logicament- molt rucs i ens agrada trepitjar el mateix cami del ramat: si ens diuen cap aqui, doncs cap aqui... i si ens diuen cap alla, tots cap alla...

A vegades crec, cal ser una mica incorformista amb les coses i intentar sempre fer la teva propia "revolucio" amb el que creus just i ben fet.

No se si m'explico...

Salut i Republica  ;)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #32 el: 27 de Abril de 2005, 22:38:39 pm »

oscarjx

• Visitant
« Respondre #33 el: 27 de Abril de 2005, 22:38:59 pm »
Pensa una cosa amic CudiSBD, des del meu modest punt de vista, si algun "error" te la Democracia, es que no sempre la majoria te rao.

I segons tu, qui hauria de posar-se d'alcalde, el que voti menys gent o que?  pregunto eh.. :Paletas: cuñaaaaaaooo! És que realment no ho entenc.. o que preferiries, una dictadura i que no poguesim votar?...  :o perdona, pero no entenc el que dius.

Jo no voto el que vota la majoria perque si, com tu dius "com un ramat".. voto el que crec que és millor per la meva ciutat, i com ja he dit, no soc de cap partit, és més, la politica en sí m'agrada ben poc.

I t'agrada ser inconformista, molt bé.. cadascu és com és, pero sempre i quan tinguis respecte pels que estem contents de com van les coses, que no dic pas que tot sigui perfecte, obviament tot es pot millorar, pero des del meu punt de vista de ciutadà jove, i com ja he dit en un altre post, m'agrada Sabadell i el que s'està fent,encara que gràcies als okupes -a alguns, no a tots-  i les seves criaturades s'estigui embrutant el nom de la ciutat a la vista de Catalunya... i si algu es pica per això que dic, ho sento, pero és el que penso..... no es pot agafar 2 fets puntuals com lo del Bemba i lo del nanu aket de 14 anys i anar-ho repetint ,repetint, repetint fins que ja cansa... a una ciutat passen mil coses, si en algun cas s'actua malament per part de qui sigui, es prenen mesures i punt i final (si s'ha d multar el poli ke va arrestar el nen, o fer-lo fora de la policia, es fa, i punt).

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #34 el: 27 de Abril de 2005, 22:50:35 pm »
Jo tambe dic el q penso i veig q hi ha algu q es rasca... cunyaaaaat  :yes:

:-X QUE NO US TAPIN LA BOCA  :-X
BU$HTOS FORA... ELS 2 GERMANETS I LA CAMARILLA QUE ARRASTREN

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
PEL OSCARJX
« Respondre #35 el: 27 de Abril de 2005, 22:52:58 pm »
El que has de fer no jutjar al noi de 14 anys si no el coneixes i diu que si es un angelet o no se que deias si llegeixes avui el DIARI SABADELL les cartes dels lectors veuras el que opina unprofesor seu

oscarjx

• Visitant
« Respondre #36 el: 27 de Abril de 2005, 22:57:54 pm »
i tornem-hi.. no et canses del tema ja? FAS UNA MONTANYA D'UN GRA DE SORRA. Si un policia va actuar malament, ell és l'unic culpable, se'l multa, expedienta o se'l fa fora i ja està. El Bustos no en té pas cap culpa!... ja cansa això

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #37 el: 27 de Abril de 2005, 23:02:22 pm »
Sobre el que dieu de les eleccions... *****, es molt fort comparar Hitler amb Bustos, ehh?? Si, Hitler va sortir victorios en unes eleccions democratiques... pero pq????? Pq estaven arrossegant una crisi des del 1918 amb la derrota a la gran guerra, amb el crac del 29, i el complot que els feien la resta d'europeus. Estaven en una situació deplorable, i necessitaven un líder que els "salvés". Es el que porta la desesperació. Per aixo va entrar Hitler al poder. I lo del PP... si, ens possava en contra de la resta d'españa, pero bueno... ja heu vist. A les 3r eleccions, no s'han menjat un "rosco". Crec que la gent ha apres de la """"dictadura"""" q feia el PP amb aixo de la majoria absoluta... I si, ens enfrontava amb la resta d'españa. Pero es que som 7 milions de persones, i a euskadi 3 o 4 km a molt. I a España son 45... 7+3=10. 45-10=35. Es normal que sortisim perdent :P
Au, a calmar-se els anims, no ens barallarem ara per política. Si en el fons, estem aquí tots per un mateix motiu, el CE SABADELL  :scut ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
EL QUE CANSAS ESTS TU
« Respondre #38 el: 27 de Abril de 2005, 23:03:45 pm »
Vinga no vull parlar mes del tema pero si no saps de que va el tema no opinis el germanet ploramiques li va dir al pare del noi que no denuncies el cas que s'oblides del tema o sigui que el lloron si que te cupla hi hauria de dimitir com a regidor

oscarjx

• Visitant
« Respondre #39 el: 27 de Abril de 2005, 23:08:13 pm »
no entenc com pots parlar despectivament del paco bustos i dirli ploramiques!!! després del que li van fer... *****.. és que és molt fort, ojala mai et trobis tu en que et truquen al timbre de casa i t'amenaçen les filles petites.. perque potser també ho series tu de ploramiques!!!

Pots criticar actuacions que hagi fet profesionalment, agradar-te més o menys, o no agradar-te.. pero no m'intentis justificar les amenaçes cap a la familia ni treure-li ferro, ni dir-li ploramiques, sisplau.