ja son uns quants post responent al meu missatge i utilitzan les meves paraulas, ara respondre jo:
per mi hi han varis jugadors que em mereixen tot el meu respecte entre ells el txiqui,¿per que?per que es un home que ho ha donat tot pel equip per que es un tiu que anat de cara sempre,perque es dels pocs que ha possat collons i per que s´ha cansat de dir que estima el club i la ciutat, jo vaig parlar amb ell la tarda del ultim partit de lliga i nomes li va faltar plorar devant meu(no com molts altres)tambe em va deixar clar que es miraria la oferta del club i intentaria fer el possible per quedarse.pero jo us dic una pregunta¿teniu algun gasto a final de mes?el txiqui tambe, i si l´han ofert una quantitat de calers que no li arriban per la seva vida dons..... s´ha de buscar un altre cosa.tots creiem que els culpables del descens van ser els jugadors pero no per aixo tenim que tractar a tots per igual hi han excepcions, el txiqui a martxat dos cops d´aqui i mai ha aixecat la veu en contra nostre,¿ per que parleu tan malament d´ell?ell no ha dit que es quedaria amb l´equip a tercera, ell no ha criticat a la directiva,ell no ha escrit cap carta,ell no ha denunciat res,¿que mes voleu? a acabat el seu cicle al sabadell i martxa a un altre equip, tenim ex-jugadors que han fotut les coses molt malament(economicament i esportivament) i ningu diu res, no em sembla just el que dieu del txiqui i no nomes aixo torno a repetir que hi ha molta gent que pensa com jo, el que pasa es que casi sempre escrivim les coses en negatiu i la gent que ho valora positivament no sol escriure.
tambe vull dir que jo no soc ni familiar ni amic ni res que es sembli amb el txiqui el que pasa es que crec que a vegades sou massa injustos amb algunas personas que no s´ho mereixen.
tambe vull dir que en cap moment vull que las meves paraules sonin a dictadura, aqui tothom pot dir la seva, pero estaba massa cansat de veure el meu post repetit als vostres misatges, cuan jo l´unic que he fet a sigut defensar a una persona(no jugador) del vostre linchament verbal (que al meu parer) es excesiu.
sense mes espero que amb aixo quedi tancat el tema i per la meva part no tornare a escriure sobre aixo.