La línia davantera està donant un resultat bàsicament correcte. Quan no marca l´ún, marca l´altre. El que si s´ha de corregir són els desajustos i "despistes" que en alguns partits (no tots, recordem p.e. del Gramanet). Jugador per jugador, la línia defensiva té qualitat i conjunció també la té, perquè és la defensa del "Hospi", amb l´afegit de Berlanga, que l´any anterior també hi era. Teòricament hauria d´ésser la línia més sòlida de l´equip. S´ha d´analitzar el tema i buscar els automatismes adeqüats.
I per a mi, la sorpresa de la pretemporada, és conductor d´autobus, però no m´imaginava que conduís l´equip amb tant criteri. Evidentment estic parlant de Juanje.
I en quant a Manel, jo l´estic veient bé.... Ha fet 2 gols, sense jugador tots els minuts ni molt menys, perquè els davanters han anat fent rotacions i ens ha demostrat que és el jugador resolutiu en els moments clau, que tots coneixem. Contra la Gramanet va "tancar" el partit, i contra el Premià va marcar el gol que havia d´haver estat decissiu, de totes, totes.
Veig bé el començament de la Lliga. Això sí, s´ha d´aconseguir que la defensa funcioni "com un rellotge".