Autor Tema: Número de socis  (Llegit 3555 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Re: Número de socis
« Respondre #20 el: 28 de Agost de 2006, 22:32:03 pm »
Sí, fins el primer partit no es pot donar una xifra fiable de socis, ja que molt gen espera els últims dies.
Jo mateix encar no he renvoat el carnet, segurament hi anirè demà amb el meu germà i un amic (3 renovacions) i un altre amic que no era soci l'any pasat  k aquest any se'n farà (és a dir 4 carnets més k no estan contabilitzats).

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #21 el: 28 de Agost de 2006, 23:07:33 pm »
Claro todavia no se puede decir nada del numero, xk yo creo k 200 carnets mas se aran...

Yo mismo conozco a 3 amigos mas sus familias k no han renovado, y son mas de 10 en total... mas mi padre y eso... XD

Ya se vera en el primer partido de liga... Pero fijo k seremos el club k mas socios tenga...

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #22 el: 28 de Agost de 2006, 23:41:49 pm »
Y es muy importante empezar bien la liga, pues los socios dudosos de  renovar el carnet, con un mal comienzo no lo renovan pero si se comienxa bien si que renovaran el carnet.

Este domingo a por el MATARO

:anims :anims SABADELL  SABADELL SABADELLLL  :anims :anims
la meva sang és arlequinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #23 el: 29 de Agost de 2006, 01:54:42 am »
al final avui e anat a fer les renovacions, i e sortit amb 8 carnets a les meves mans... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #24 el: 30 de Agost de 2006, 09:57:13 am »
Ahir ja vaig anar a renovar el carnet juntament amb 2 més i un nou soci (total 4).
Em van dir que ahir a la tarda erem una mica més de 1.000 socis i que esepraven el diumenge arribar a 1.300

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #25 el: 30 de Agost de 2006, 15:04:42 pm »
Jo encara hi he d'anar, perquè vaig arribar fa molt pocs dies de vacances. A vere si demà puc anar-hi.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #26 el: 31 de Agost de 2006, 20:36:31 pm »
He anat fa una estona a buscar el carnet i m'han dit a la secretaria que amb una mica de sort acabarem uns 1.300, a veure si espavilem, i sortim el més aviat possible d'aquest pou.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 31 de Agost de 2006, 21:04:54 pm »
Pero es que aquest any no hi ha hagut cap mena de campanya, com a minim jo l'spot no l'he arrivat a veure, i tampoc n'he vist cap cartell als carrers ni res... Aixi dificilment ningu que no segueixi el sabadell es podra enganxar...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 31 de Agost de 2006, 21:17:52 pm »
Es veritat. L'any passat me'n recordo, que hi havien aquells cartells raros k semblen una bandera.. penjats per casi tot Sabadell... si més no la gent ho veu...  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #29 el: 01 de Setembre de 2006, 08:27:23 am »
No hubiera costado nada poner un recuadrito en el "programa de actos de la festa major".  Tiene una gran tirada, llega a TODOS los ciudadanos, y todo el mundo mas o menos se la mira. Total, todo queda en casa, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #30 el: 01 de Setembre de 2006, 14:54:21 pm »
Bueno, como minimo esta mañana he visto anunciado el partido del domingo por las calles, tal y como hacian años pasados  :ok (algo es algo). Tambien leí que ivan a poner un stand cerca de Radio Sabadell durante toda la fiesta para que la gente se pudiera hacer socia y no se si tambien para comprar entradas. Ya ves lo que costaba poner la información en el folleto de la fiesta, y la cantidad de gente que lo hubiera visto!!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #31 el: 02 de Setembre de 2006, 09:00:45 am »

Doncs el tema apunta als 1.300....    segons sembla, el CE Sabadell quan baixa a Tercera Divisió està abonat a aquesta xifra.  A veure si els resultats acompanyen i es pot recuperar via "taquilles" part dá questa diferència com aquella temporada, on a partir d´Abril no es baixava mai de 3.000-4.000 espectadors.

I en quant a l´"spot", entenc que l´emetran al Programa "L´Arlequinat" de Dilluns....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #32 el: 08 de Setembre de 2006, 23:34:10 pm »
Pues hoy en el diario de sbd me parez k lo e visto o en el mes sabadell... Decia k ya habiamos superado los 1.400 socios.

Pero segun dice el presi, espera k se lleguen a los 2.000...  :surprised:

Nse yo lo dudo no?? Espero k si ganamos en castefa ya se apunte muxa mas gente y k a mitad de temporada superemos los 1.500

:beer2