Autor Tema: MERCHANDISING 0,0  (Llegit 3722 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arlekinat5

• Visitant
Re: MERCHANDISING 0,0
« Respondre #20 el: 24 de Agost de 2006, 16:02:39 pm »
Jo he trucat y la tinc reservada aixi ja la tindre quan vagi el 30 d'agost per el partit de la NCA Havera si hi hauran el dia 30  :-\

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #21 el: 25 de Agost de 2006, 09:58:56 am »
grimber si segueixes leien el meu post tambe us explico que el pirri demana si usplau que els foreros que vagin al bambi per cuestió de merchandaising intentin parlar amb ell directament.nomes cal parlar amb ell i dirli el teu nick per que et reconegi i tindras totes les facilitats del mon per trobar cualsevol cosa que ells et pugin vendre.  ;)
pensa que el pirri es el "jefe" i que els dependents poden no ser suficient efectius en uns productes exclusius del sabadell. els forerus ho tenim molt facil nomes tenim que parlar amb ell directament. :ok
Això que dius ja ho havia llegit del teu anterior post, però ho he ignorat pq no volia tirar més m****. No crec que sigui just que per tenir internet i ser forero s'hagi de tenir més privilegis en una botiga. M'agradaria anar dient siemplement que vull una samarreta del Sabadell i em diguessin quina és la "zona" on es troben tots els articles del club, ja que és la única botiga que ho pot arribar a fer.
PANSO, ja ens enterarem per el fórum, pq jo no penso anar allà dient quin és el meu nick i que em diguin que estàn a la espera d'etiquetes.
Espero que la directiva del club treballi per a que no es torni a repetir cap estiu més, i sobretot que assenyalin qui és el responsable de que arribin aquestes etiquetes, i si cal prendre mesures d'algun tipus, doncs que les prenguin.
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 25 de Agost de 2006, 19:23:17 pm »
Jo, per el que tinc entés, el problema va donat per la distribuidora de Joma, que li interessa tenir contents els seus clients de Primera, i segona, i als demés que ens bombin.

Això s'haurà d'arreglar, tard o dora, però jo ho tinc clar, fins que no estiguem a Segona 'A' (o en el seu defecte tenir 'contactes'), no serem respectats de nou.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #23 el: 26 de Agost de 2006, 15:09:55 pm »
si a les portes del camp fiquessin alguna paradeta amb encenedors i porductes que cridin l' atencio segur que es fa algun caleró, sempre es diu i es plantejen idees pero segueixen pasan  :**** :**** :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #24 el: 16 de Setembre de 2006, 02:13:17 am »
la temporada passada ,es van possar a l'entrada del camp a vendre les samarretes"som el Sabadell",pero nomes hi van e ser un parell de partits. No van saber aprofitar L'euforia que es va viure el final de temporada ,en la que teniem molta gent al camp i anavem als desplaçaments,per vendre forces productes del club :samarretes, cluers,gorres,cava ,vi,gots,etc.
Aquest any veig que anem pel mateix cami,no venem res i no crec que tinguim perspectives de vendre res mes que no siguin cuatre samarretes i cuatre gorras.
El responsable de marketing es tindria que fixar amb el Nastic,si ,ja se que ells estan a primera,pero ,abans estaven a sota nostre, aixo te que donar a pensar.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #25 el: 16 de Setembre de 2006, 21:21:12 pm »
si a les portes del camp fiquessin alguna paradeta amb encenedors i porductes que cridin l' atencio segur que es fa algun caleró, sempre es diu i es plantejen idees pero segueixen pasan :**** :**** :****

Això estaria bastant bé. Per cert, al costat de la Tribuna (de l'entrada) hi ha com un quiosc del Sabadell, jo m'enrecordo de que abans estava obert, la veritat és que estaria bé que es posés en funcionament (sempre que no ho estigui, que crec que no).
Tot i això, l'iniciativa de recaptar els llocs on es venen coses del Sabadell també està bastant bé, tot es té que dir :yes:

Salutacions

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #26 el: 16 de Setembre de 2006, 23:23:49 pm »
Han puesto mas cosas

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #27 el: 23 de Setembre de 2006, 21:53:53 pm »
Noticia extraída del Més Sabadell del jueves, 21 de Septiembre de 2006:

"Dos nous directius per al Centre d'Esports.

La directiva del Centre d'Esports Sabadell ha incorporat aquesta setmana dos nous directius. Es tracta de Joan Duran i Santi Enrich, que entren per potenciar l'àrea de màrqueting del club arlequinat per aconseguir millors recursos econòmics per a l'entitat sabadellenca".

Creo que es una decisión bastante acertada  :beer2

Saludos