Autor Tema: Preu carnets i entrades  (Llegit 3723 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: Los abonos son caros para los jovenes
« Respondre #20 el: 29 de Juliol de 2006, 16:06:03 pm »
con estos mensajes solo t quiero decir q no estoy deacuerdo en lo de que puedas pagar a plazos una cosa q cuesta 95 euros.
En lo q estoy deacuerdo es en el título del post: los abonos son caros para los jovenes... en eso si q estoy deacuerdo pero no solo pasa aqui, es excesivo lo q se hace pagar para hacerse socio d qualquier equipo de la Tercera División, lo q se paga por el fútbol q se ve no quadra mucho.
Ahora yo me consuelo diciendome q no me hago socio de un equipo cualquiera d la tercera division, me hago socio del CE Sabadell y de un equipo q deberia estar mucho mas arriba q una triste Tercera.

Arlequinat 4ever

• Visitant
Re: Preu carnets i entrades
« Respondre #21 el: 30 de Juliol de 2006, 17:35:32 pm »
Algu sap si tenint el carnet de soci de juvenil que em costa 25 euros l'entrada em surt mes barata? La tinc que anar a comprar o no fa falta?Esque em vull fer pero no estic gaire informat pel tema, qui em vulgui contestar moltes gracies

Visca el C.E.SABADELL :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #22 el: 30 de Juliol de 2006, 17:43:55 pm »
a mi em val 4 euros no ?¿?

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #23 el: 30 de Juliol de 2006, 17:46:57 pm »
Nose esque encara no me fet soci i em tinc que fer i mes que res era aixo per saber si sent soci juvenil et sortia mes barato, i sent soci juvenil tmb sentra en el sorteig de abonament de tribuna?

Visca el C.E.SABADELL :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #24 el: 30 de Juliol de 2006, 18:05:56 pm »
arlquinat4ever tenvio els preus dels carnets:Jubilat/da 70.-Euros
Sènior (+25 anys)  120.-Euros
Familiar 2on titular  85.-Euros
Jove (19 a 25 anys)  95.-Euros
Juvenil (13 a 18 anys)  25.-Euros
Nens/es (0 a 12 anys)  4.-Euros
Tribuna SOCI+150.-Euros
 :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 01 de Agost de 2006, 22:11:16 pm »
Jo, perdoneu, en aquest tema, l'arlequinat, no faig comptes de la vella per saber si em puc "estalviar" algo ni mai m'he posat a buscar ni investigar el que cobren altres equips dels voltants o de la mateixa categoria, per fer-se soci. La veritat es que no ho he mirat mai.

Diga'm ***** oi, com ja ha fet algu, o diga'm arlequinat... mireu-vos-ho com vulgueu, tinc la consciencia molt tranquila.

Ah, i ni soc despilfarrador, ni fill de papa -que si que ho soc pq no soc fill de probeta- ni em sobren els quartos i ni molt menys soc mil.lionari... Soc un mes entre el 70 o el 80% de catalans i catalanes que els hi costa arribar a fi de mes... pero pel Sabadell, el meu unic i inigualable C.E. Sabadell, soc capaç d'evitar temporalment certs "luxes" per fer una mica de guardiola.

No entenc les ganes de queixar-se d'alguns per sis! (6!)  :o misserables euros  :o

Visca les ganes de tocar el que no sona  :clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #26 el: 01 de Agost de 2006, 22:53:54 pm »
Bueno, jo avui ja estic tranquil. He renovat el meu carnet, el de la meva filla i el de les mevas dues nevodas. A mes he portat 3 socis, un de senior i dos d´infantils. Els d´infantil no ompliran les arcas del club, peró de moment es questió de fer afició, i es comená de petit. Ja tinc ganes de que em fotin el primer forat al carnet.
 :bandera :bandera :bandera VISCA EL CES :bandera :bandera :bandera
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

ferni20

• Visitant
« Respondre #27 el: 01 de Agost de 2006, 23:09:52 pm »
A veure, jo hem vaig fer soci ahir, perquè? doncs per motius varis:
1- Perquè soc del CE Sabadell desde ben petit
2- Perquè en els últims anys vaig a un mínim d 13 partits per temporada al camp.
3- Perquè aquest any si que vec una mentalitat d'ilusió real amb gent de la casa i bec un possible canvi en la próxima década per aquest club.
4- Perquè és molt més comode anar amb el teu carnet d soci al camp q no pas anar a pagar 9 euros cada vegada per un partit q si guanyen molt bé i si perden penses: per això he pagat?¿
5- Perquè  a la que hagi anat a 10 partits ja m'haure deixat els 95 euros q costa el carnet Jove.
6- Perquè siguent soci em sento més unit al club.
7- perquè soc un amant del futbol.
etc etc......

ara ve, he vist molts devats en aquest forum sobre el tema preus dels carnets i les entrades i la veritat no estic d'acord ni amb els que creuen q ens estan robant amb aquests preus de carnet d soci d'aquesta temporada ni tampoc amb els que es pensen que ens els estan regalant de preu.
S'han fet comparacions amb els altres clubs, i vec que cadascú diu el que li convé, doncs al igual q hi ha clubs de Tercera que han possat preus similars als nostres tinc q dir q avui he vist els preus de la Gramanet ( teóric gran equip d Segona B) i del Badalona ( líder de la passada campanya a Segona B) i els carnets surten més econòmics que a nosaltres que estem a Tercera... osigui q tan baratos no son els preus no.
Jo els 95 euros d'ahir per a fer-me el carnet de soci els vaig pagar amb tot el gust del mon, doncs el primer q vaig pensar és q 95 euros t'els gastes en un simple dinar que paguis als pares i al teu germà a qualsevol lloc, no val la pena pagar-los per veure 20 partits del teu equip a l'estadi? jo crec que sí.
Ara bé siguem concients que SOM EL SABADELL pero el futbol que veurem a la NCA és de Tercera Divisió, amb això el q vull dir és q els q sí q som 100% fanàtics del CES si que paguem amb tot l'orgull aquest carnet pero que els q no o son tan doncs és normal q s'ho repensin això de fer-se soci i que no s'en facin, en conclusió el q vull dir és q NO s'ha fet una campanya per a fer més socis ni molt menys, sinó una campanya per a mantenir els socis de sempre i potser fer-ne fer 20-30 de nous ( jo en soc un d'ells).
FORÇA SABADELL!!!!!!!!!

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #28 el: 02 de Agost de 2006, 09:10:27 am »
yo nomes porto 11 de 11 algu ya nfa mes de 34 anys

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #29 el: 02 de Agost de 2006, 11:58:02 am »
ja et donen el carnet bo?
per que el dia de la presentacio et donaven un carne probisional  :Hecho_polvo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #30 el: 02 de Agost de 2006, 11:58:50 am »
ja et donen el carnet bo?
per que el dia de la presentacio et donaven un carne probisional  :Hecho_polvo:

si PANSO, ja et donen el bo, si mes no, jo ja el tinc...  :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #31 el: 02 de Agost de 2006, 17:43:52 pm »
Vaig anar ahir i em van donar el "bo" :beer2
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 06 de Agost de 2006, 00:05:34 am »
Jo em faré soci, clarament. Perquè?
1-Perquè m'agrada ensenyar el carnet del  :scut a on treballo (Terrassa), i amb orgull!
2-Perquè estimo aquest club.
3-Perquè em sortirà millor de preu. Tinc un 4% de possibilitats d'acabar com a tribuneru (seria la hòstia, el meu pare i jo vora del Bushtos   >:D), tinc 3 entrades per invitar a familiars i amics i a més alguna ventatja que se m'escapa.
Avisa'm que no em vull perdre aquest partit perquè el Bushtos sortirà "ben parat"   :ejem

Si cau la breva, porta la càmera, que et faràs d'or portant les imatges a la tele!  :laugh: :laugh: :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #33 el: 06 de Agost de 2006, 00:27:30 am »
Jo em faré soci, clarament. Perquè?
1-Perquè m'agrada ensenyar el carnet del  :scut a on treballo (Terrassa), i amb orgull!
2-Perquè estimo aquest club.
3-Perquè em sortirà millor de preu. Tinc un 4% de possibilitats d'acabar com a tribuneru (seria la hòstia, el meu pare i jo vora del Bushtos   >:D), tinc 3 entrades per invitar a familiars i amics i a més alguna ventatja que se m'escapa.
Avisa'm que no em vull perdre aquest partit perquè el Bushtos sortirà "ben parat"   :ejem

Si cau la breva, porta la càmera, que et faràs d'or portant les imatges a la tele!  :laugh: :laugh: :laugh:

Això està fet !!! ;D
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Exemple...
« Respondre #34 el: 07 de Agost de 2006, 13:27:26 pm »
A la meva familia  som molts arlekinats.... entre ells yo, es clar... Podria ser que:

Faig soci al meu germà petit (9 anys) pero 4 €, despres hem fax soci yo com a 2º familiar em surt x 80€ no? llavors m'estalvio els 15 de diferencia am (de 18 a 25), despres de ferme soci yo fax soci al meu pare com a 2º familiar del meu carnet o del meu germà y li surt x 80€ tb, no? i així vax fent socia tota la meva familia, xq una cosa es estimar el sabadell i suartela pagar 6€ mes pero una altre cosa es si fots 10 socis a una mitja de 140€ son 1400€ sas el ket vui dir no? xDDD k si els pots treure coma 2º familiar a 80€ x 10 socis son 800€, t'estalvies 600....

Tot això es algo k penso yo nose si es posible i viable... ya mu direu...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Exemple...
« Respondre #35 el: 07 de Agost de 2006, 13:53:14 pm »
Jo crec que no va així eh... A més, no serien 80, serien 85...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
Re: Exemple...
« Respondre #36 el: 07 de Agost de 2006, 14:04:34 pm »
Jo no crec que puguis fer aixo..

en tot cas, el teu pare o la teva mare es podrien fer el "titular" pagant els 120, i llavors la parella i els fills si que es podrien fer el de "familiar" pagant 85... ara no contis poder fer "tota la familia", tiets, cosins, etc.. :Paletas: pq aixo no va pas aixi.. pel que jo entenc.. a cada casa hi hauria d'haver un titular i si a la mateixa casa hi ha la parella o fills (familiars directes) del titular, fer el carnet familiar... pero com a molt això.

Tot i això, si ho vols tenir més clar, truca a les oficines i segur que t'ho expliken millor  :ejem
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!