Autor Tema: Pàgina web: ACTUALITZACIÓ DE DADES  (Llegit 6887 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re: Pàgina web: ACTUALITZACIÓ DE DADES
« Respondre #20 el: 05 de Setembre de 2006, 22:25:40 pm »
Hola Webteam,
Jo tinc foto de tots els jugadors de la plantilla d'aquest any, les vaig fer el dia de la presentació.
Si les voleu, digueu-me alguna cosa ;)

Hola Adry,

Merci :oooooo: per l'oferiment... m'anira molt be pq em vaig perdre el DS el dia que ho va publicar.

Pots enviar-nos-ho quan et vagi be.

Moooooltes gracies   :ok

:scut
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat jose h

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #21 el: 02 de Octubre de 2006, 01:49:05 am »
hola. creo que algunas veces la web no esta actualizada en todo momento y creo desde mi punto de vista que es bastante importante. Imagino que llevar la web al 100% tiene que ser dificil pero al usuario de esta creo le gusta tener la informacion al momento. Tambien creo que molaria un canvio de imagen de la web. Se que estoi pidiendo muxas cosas ya pero solo pongo lo que pienso. Esto no es ninguna queja si no que es una sugerencia. Gracias. ta luego y sempra amb el  :scutsabadell :scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 04 de Octubre de 2006, 13:18:02 pm »
WebTeam SBD he observado en el día de hoy, que cuando escribo un mensaje  me sale en vez del número de referencia del mismo, me pone Mensajes: leet, cuando a los demás compañeros se le sigue numerando, hay algún motivo para ello. saludos

PD: ya a vuelto a la normalidad, pues de todas formas si me lo pueden explicar que es lo que ha pasado con mis datos se los agradecería.
« Darrera modificació: 04 de Octubre de 2006, 13:24:38 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #23 el: 04 de Octubre de 2006, 21:47:55 pm »
hola. creo que algunas veces la web no esta actualizada en todo momento y creo desde mi punto de vista que es bastante importante. Imagino que llevar la web al 100% tiene que ser dificil pero al usuario de esta creo le gusta tener la informacion al momento. Tambien creo que molaria un canvio de imagen de la web. Se que estoi pidiendo muxas cosas ya pero solo pongo lo que pienso. Esto no es ninguna queja si no que es una sugerencia. Gracias. ta luego y sempra amb el  :scutsabadell :scut

Hola Jose h,

Tens molt rao en el que dius de que la web no esta actualitzada al moment i que li faria falta un canvi d'imatge.

En el tema de les actualitzacions dir-te que realment les fem quan podem i quan els nostres horaris laborals ens ho permeten. Normalment el resultat del partit s'intenta actualitzar el mateix diumenge de partit i en cas d'impossibilitat, la majoria de vegades s'actualitza el dilluns al vespre que es quan ho puc fer.

Del canvi d'imatge nomes comentar-te que estem estudiant diverses opcions i que encara no s'ha pres una desicio al respecte.

Gracies pels teus comentaris

Visca el CE Sabadell!

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #24 el: 04 de Octubre de 2006, 21:50:38 pm »
WebTeam SBD he observado en el día de hoy, que cuando escribo un mensaje  me sale en vez del número de referencia del mismo, me pone Mensajes: leet, cuando a los demás compañeros se le sigue numerando, hay algún motivo para ello. saludos

PD: ya a vuelto a la normalidad, pues de todas formas si me lo pueden explicar que es lo que ha pasado con mis datos se los agradecería.

Hola compañero,

La verdad es que no tenia conocimiento de este error y desconozco el motivo por el que te ha sucedido. Exactamente, donde te salia el mensaje:leet, en el lugar del numero de mensajes tuyos publicados?

Saludos

Visca el CE Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #25 el: 04 de Octubre de 2006, 23:06:22 pm »
Hola WebTeam SBD exacto, luego fui al perfil y estaba igual, me extrañó porque es la primera vez que sucedia, los demás compañeros tenían sus registros normalmente, pasados unos minutos volvió a la normalidad. saludos  :ok   :clap

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #26 el: 13 de Octubre de 2006, 23:25:54 pm »
Hola Webteam,
Jo tinc foto de tots els jugadors de la plantilla d'aquest any, les vaig fer el dia de la presentació.

Be, la seccio plantilla 2006-2007 ja esta actualitzada gracies a les dades que ens han enviat des de www.SabadellDeportiva.tk i des del propi Club. Gracies a ambdos  :ok

Visca el CE Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #27 el: 16 de Octubre de 2006, 01:36:17 am »
Hola Webteam,

Be, la seccio plantilla 2006-2007 ja esta actualitzada gracies a les dades que ens han enviat des de www.SabadellDeportiva.tk i des del propi Club. Gracies a ambdos  :ok

Moltes de res ;)  :tongue3:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #28 el: 17 de Octubre de 2006, 13:58:40 pm »
gracias por la sección 1º equipo y por su contenido de la actual plantilla ya actualizado. saludos  :ok   :clap     

:beer2  :beer2   :beer2