Autor Tema: Extra 2ªB-3ª Don Balón... ja és al carrer  (Llegit 5574 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
Extra 2ªB-3ª Don Balón... ja és al carrer
« el: 12 de Setembre de 2006, 17:12:11 pm »
Pues nada... eso mismo, q ya hemos editado el Extra 2ªB-3ª 2006-07, el único a nivel nacional que recoge todas las plantillas de 2ªB y de los 18 grupos de 3ª.

Lógicamente, la información en Tercera es menor a la de 2ªB, donde se entra al detalle con cada jugador. Pero las pocas facilidades que dan algunos clubs de 3ª (más de 300) nos impiden ofrecer más datos.

Lo que sí aparecen son las 400y pico fotos. Una curiosa, como cada año, es la del Atlético Albericia, del Grupo III (cántabro), en la que los jugadores visten de nuevo la camiseta arlequinada con el escudo propio y el del CE Sabadell. El santanderino es un club hermano.

Espero q os guste  ;)
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Extra 2ªB-3ª Don Balón... ja és al carrer
« Respondre #1 el: 12 de Setembre de 2006, 18:10:14 pm »
Cada año me vuelvo loco para comprarlo, pocas tiendas lo tienen... Podrías sacarme uno o decirme a donde poderlo comprar?
Merci!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 12 de Setembre de 2006, 18:18:41 pm »
Avui mateix he anat a reservarlo per quan el rebin a la llibreria, o si més no, m'el encarreguin. :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 12 de Setembre de 2006, 18:55:13 pm »
Quant costa per a fer-me una idea??
Només es un extra no? osigui no es el don balon mensual q aquest mes porta un extra d la segona b i tercera.

Per cert Randel a quina llibreria has anat?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 12 de Setembre de 2006, 19:09:18 pm »
Quant costa per a fer-me una idea??
Només es un extra no? osigui no es el don balon mensual q aquest mes porta un extra d la segona b i tercera.

Per cert Randel a quina llibreria has anat?

és un llibret d'unes 300 pagines. L'any passat va costar 5€

Jo he anat a la llibreria técnica.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 12 de Setembre de 2006, 19:16:50 pm »
pues yo compro al año tres revistas Don Balón, así estoy informado de las categorías del fútbol nacional, 1ª TODO FUTBOL, 2ª EXTRA DON BALON 1ª Y 2ª división y EXTRA DON BALON  2ª B y 3ª división, les aconsejo que por lo menos intenten comprar estas, trae una información más exacta ya que año tras año ha ido corrigiendo sus errores en datos y hoy en día son casi perfectas.   saludos  :ok     :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 12 de Setembre de 2006, 19:34:30 pm »
L'extra de Don Balon de Segona B i Tercera es un exemplar dificil de trobar perque se'n fan arribar molt pocs a les llibreries i a la vegada molt perseguit pels amants del futbol d'aquestes categories.
La veritat es que si el podeu aconseguir es una gran adquisicio.

Pero he sentit que s'han estat plantejant no treure'l aquest any ja que es un producte deficitari per Don Balón aixi que probablement estem davant la ultima edicio d'aquest gran extra tan codiciat pels coleccionistes i recopiladors de dades de futbol.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 12 de Setembre de 2006, 19:40:50 pm »
jo l'any pasat el vaig veure que es venia a el corte ingles a la planta baixa a la part de revistes que dona amb una de les escales mecaniques...per si us puc ajudar... :ejem :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 12 de Setembre de 2006, 20:04:07 pm »
jo l'any pasat el vaig veure que es venia a el corte ingles a la planta baixa a la part de revistes que dona amb una de les escales mecaniques...per si us puc ajudar... :ejem :ok

gràcies randel, ja miraré a la tècnica q tmp em cau massa lluny.

Jo casi q tmb miraré al corte ingles a vere si la trobo, demà al matí m'hi acostaré.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 12 de Setembre de 2006, 20:36:57 pm »
Mai es pot assegurar res, però jo estic convençut q no serà la darrera edició...

fins ara hem aconseguit no deixar la 2ª, la 2ªB i la 3ª de la mà de Déu. Són categories q perden importància a nivell nacional (respecte al futbol de Primera i l'internacional) i guanyen a nivell local.  El nostre propòsit es facilitar una informació a nivell global... encara q no sigui fàcil. El més possitiu és q l'afició d'aquestes categories és bastant fidel i apassionada.

A més, l'any q ve, el Sabadell ha de tornar a sortir a les pàgines de Segona B. ::)

L'Extra consta de gairebé 200 pàgines i costa 6 euros. Suposo q és més fàcil trobar-ho a llibreries grans (tb dins de centres comercials) q a kioskos. Penseu q acaba de sortir avui mateix i q la distribuidora està en marxa. Si trobeu dificultats, m'ho comenteu. 

Merci a vosaltres

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 12 de Setembre de 2006, 20:40:46 pm »
Lol havera si el puc aconseguir jo també :Hecho_polvo:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 12 de Setembre de 2006, 23:20:34 pm »
Mai es pot assegurar res, però jo estic convençut q no serà la darrera edició...

fins ara hem aconseguit no deixar la 2ª, la 2ªB i la 3ª de la mà de Déu. Són categories q perden importància a nivell nacional (respecte al futbol de Primera i l'internacional) i guanyen a nivell local.  El nostre propòsit es facilitar una informació a nivell global... encara q no sigui fàcil. El més possitiu és q l'afició d'aquestes categories és bastant fidel i apassionada.

A més, l'any q ve, el Sabadell ha de tornar a sortir a les pàgines de Segona B. ::)

L'Extra consta de gairebé 200 pàgines i costa 6 euros. Suposo q és més fàcil trobar-ho a llibreries grans (tb dins de centres comercials) q a kioskos. Penseu q acaba de sortir avui mateix i q la distribuidora està en marxa. Si trobeu dificultats, m'ho comenteu. 

Merci a vosaltres

Es el que he sentit por ahi... la veritat es que es la millor recopilacio de dades que es pot trobar a Espanya en aquestes categories... es un gran treball sens dubte... llastimosament se'n posen pocs a la venda... van molt buscats i segurs que si s'augmentés la oferta es cobriria completament.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 13 de Setembre de 2006, 11:35:44 am »
Ahir a la tarda vaig anar a la Tècnica a preguntar per l'Extra de 2º B i 3º de la Don Balon i em van contestar... Eing?? ?? ??? :o

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 13 de Setembre de 2006, 19:10:10 pm »
jejeje aquest matí he voltat mig Sabadell per a trobar un exemplar i no l'he trobat enlloc: ni corte inglés, ni paddock boulevard, ni Llar del Llibre, ni les 2 llibreries tècniques del Centre, ni la Llibreria de Sabadell, ni a la llibreria de la pza Marcet,  ni al Dau, ni al quiosc de davant el Parc Catalunya, ni a la llibreria de la rda ponent....
 jeje per cert en la majoria de llocs al dir-lis q era un especial  de Segona B i Tercera m'han mirat així  :o o ve m'han tret l'edició q parla dels de Primera  :laugh: :laugh:.

Per favor si algú sap d'algun lloc on la venguin que m'avisi, suposo q encara deu ser d'hora per a buscar-la per això si va sortir ahir...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 13 de Setembre de 2006, 19:39:55 pm »
Amics,

la distribuidora ha començat la seva feina pq nosaltres (estem a Bcn city) el vam rebre a la redacció ahir. Portem una setmana q tenim una mitjana de 50 trucades al dia preguntant per ell. Espero q a Sabadell arribi aquesta mateixa setmana.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #15 el: 13 de Setembre de 2006, 20:38:44 pm »
saliendo del tema pero las medias del atletico albericia me gustan se las podria poner el sabadell como antaño
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #16 el: 14 de Setembre de 2006, 14:00:44 pm »
:ok :laugh: :laugh: JO JA EL TINCAvui ha arribat a Vic, al Kiosk on vaig més només n'hi havia 1 que me'l guardaven, jo crec que no s'arrisquen a quedar-se'n més per evitar devolucions, si algú no el troba ja miraré altres llocs on el puguin tenir. (un privat i el compro)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 14 de Setembre de 2006, 14:07:08 pm »
A les manes fotocopieu-lo tot per els amiocs del foro :angel: :angel:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 14 de Setembre de 2006, 15:06:51 pm »
Jo l'he estat buscant i no l'he trobat ni a la LLar del llibre, ni a la Tècnica ni al Corte Inglés...  :bigcry:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 14 de Setembre de 2006, 16:50:01 pm »
Jo l'he estat buscant i no l'he trobat ni a la LLar del llibre, ni a la Tècnica ni al Corte Inglés...  :bigcry:

Bé, doncs jo aquest migdia he estat per Sabadell i ja me l'he comprat.... a Sabadell mateix  :tongue3:

Jo l'he adquirit a la llibreria del Paddock. N'hi havia uns 5 o 6.
Al Corte Inglés, que he mirat abans no hi era.  :surprised:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es