Autor Tema: Terreny de joc mes petit?  (Llegit 894 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Terreny de joc mes petit?
« el: 13 de Setembre de 2006, 22:24:09 pm »
En el partit contra el Mataro, em vaig fixar que haviem empetit el camp al menys un metre per la banda de general i suposo que otro tanto en el lateral de tribuna...

No seria mes logic que, si tal i com diu tothom, tenim una de les millors plantilles, aprofitar la qualitat tecnica i "obrir" el camp? vaja... sempre s'ha dit o aixi ho envia entes jo, que per a un equip tecnic, millor un camp gran, no?

A mes... si tothom juga en camps petits, pq no "despistar-los" i fer-los jugar en un camp d'unes dimensions que no estan acostumats? Tindriem una aventatge, no?

Vaja, que no em quadra...  :-\

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
Re: Terreny de joc mes petit?
« Respondre #1 el: 13 de Setembre de 2006, 22:34:28 pm »
yo estube el sabado en el entreno y un amigo se lo pregunto a un directivo k estaba astentado en triubuna alta, y nos respondio, y aunk no nos enteremos casi nada, nos vino a decir algo como k no, k no lo abian exo mas pekeños, k segurisimo k no, pero k abian puesto mas hierba y entonces daba la impresion k era mas pekeño...

Espero aberte resuelto la duda... Pero no estoi 100% seguro eh, xk yo tmb me pensaba eso...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 13 de Setembre de 2006, 22:49:23 pm »
Doncs aquest directiu que vagi al lateral de general, s'ajupi i que ho miri be... La calç deixa un restre, les trepitjades del linier, tambe i es veu clarrissimanent que el terreny de joc s'ha fet 1 metre mes petit. Vaig veure Barri Sesam i se perfectament el que es "Aqui" i "Alli" o "mas grande" i "mas pequeño" ;)

O no sabia de que anava el tema, o et prenia el pel, o li han pres a ell.

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 13 de Setembre de 2006, 23:51:47 pm »
si power tens molta rao, han escurçat el camp, el mutio i jo ho varem comentar al camp el dia del mataró, el que pasa que jo crec que ho deuen haber fet para acostumar als nostres jugadors a camps una mica mes petits que la NCA, de totes maneres i encara que li haguin tret un metre seguim tenin un camp força ample en comparacio amb els camps de tercera  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #4 el: 14 de Setembre de 2006, 00:45:56 am »
Tens raó Panso en això de que es tenen que acostumar, però la majoria d'ells ja ho estan, així que millor tenir un cert aventatge en el nostre territori, doncs si guanyem la majoria de partits a casa estem al play-off (sempre que treguem alguna cosa d'altres camps, cosa totalment factible, amb tot el respecte als adversaris). Però bueno, tot són formes de veure una mateixa cosa ;).
Però, més gran o més petit, aquest diumenge (i l'altre, i l'altre...) s'ha de guanyar.

Salutacions.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 14 de Setembre de 2006, 01:18:56 am »
el campo tiene que tener sus medidas de siempre, pero si han reducido las dimensiones  los técnicos sabrán el porque, el terreno de juego más grande o más pequeño, en casa siempre está la obligación de ganar. 

:anims     :anims    :anims    :anims    :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #6 el: 14 de Setembre de 2006, 11:25:45 am »
jo crec que l'han rediut per tenir unes dimensions més similars als camps on hem de jugar aquest any, llavors tema faltes prop de l'area pel que fa als laterals es pot entrenar i provar amb més efectivitat, aixì com llançament de corners. Perquè si t'entrenes amb una amplada de 69m i has de jugar amb dimensions de 65 aniràs passat amb les centrades.

Desconnectat cebolla

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #7 el: 14 de Setembre de 2006, 11:39:32 am »
La mayoria de los jugadores han jugado muchos años en tercera, por lo que ya deberian estar acostumbrados a campos pequeños. Por cierto, hoy he leido que el entrenador del Castelldefels, Nando Manresa, creia en la remontada y que si hubieran marcado el tercer gol habrian remontado sin problemas.

Anda ya, Manresa, te crees que al Sabadell se le marcan 7 goles en 30 minutos? Debia estar con la resaca del sábado. Creer que podian remontar un 4 a 0.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #8 el: 14 de Setembre de 2006, 12:18:42 pm »

A mi també m'ho va semblar que havien fet una mica més estret el camp i ho vem comentar amb alguns dels @rlequinats.com
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 14 de Setembre de 2006, 12:56:43 pm »
Efectivament ho vam estar comentant amb els companys d'@rlekinats.com i fins hi tot ho vaig preguntar a les oficines un dia que vaig pujar per l'estadi i em vam jurar i perjurar que no s'han tocat les dimensions... ???
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #10 el: 14 de Setembre de 2006, 16:45:17 pm »
A veure si li tindrem que cantar al sabadell allo de ... esto es un futbolin... jejejejejejeje

De bon rotllo eh?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 14 de Setembre de 2006, 19:22:44 pm »
correcte es veia la marca deixada per la calç el camp esta almenys un metre mes estret