Autor Tema: jugadores  (Llegit 2084 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: jugadores
« Respondre #20 el: 17 de Setembre de 2006, 23:27:11 pm »
A mi els que menys m'agraden son:
Moran, no hem dona gens de seguretat ni amb les mans ni MOLT menos am els peus... Nando nose com juga aixi k x mi krek k podria tenir una oportunitat, a pok k fes es wanyaria la titularitat.
Roberto Morales, no makaba de convencer el seu joc... nose no le vist centrar massa be i el desbord no es massa bo... potser villanova ho faria millor.
Manel, el tio si la bola ve a l'altura de 1 metre cap endamunt chapeaux... po si ve x terra la caga, tingueu clar k la caga... a errat el 2-1 k x sort a fikat mora al refus pero éll l'havia errat... nose espero k marki.. po posar a criado a l'eskerra y montero en punta no seria extravagant...

Els demes un 10 Juanje y Nauzet es complenten molt be, els 4 defenses res a dir, toni mora ho fa tot facil y veu porta y montero impresionant!! On era akests homes kuan nosal3 tabem a 2ºB??? Es que Juanje y Nauzet ho haguesin fet pijtor ke l'Iglesias y el Pablo Sanz? ais...  que continui axi de be la cosa

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 17 de Setembre de 2006, 23:30:54 pm »
Home, cert que en el segon, el manel no ha xutat massa be, pero i el control que ha fet?? Ha estat divi!!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #22 el: 18 de Setembre de 2006, 01:28:07 am »
a mi personalmente ma gustado la jugada de contra atake del tercer gol a sido un pimba pimba i padentro impresionante la compenetracion ke tienen estos jugadores de verdad, este mismo ekipo en segunda b con los c****** ke dejan en el campo veriamos si no stariamos como stamos ahora pero en segunda b! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #23 el: 18 de Setembre de 2006, 23:52:27 pm »
Home, cert que en el segon, el manel no ha xutat massa be, pero i el control que ha fet?? Ha estat divi!!

Manel ! Manel!

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 19 de Setembre de 2006, 00:07:39 am »
aprofito aquest post per agraïr el sacrifici i l'esforç que està tenint aquesta plantilla en aquest inici de lliga.
És impressionant i maravellós el veure com aquests jugadors que encara no es coneixen ni molt menys i que encara els i falta rodatge han fet vibrar a l'afició del CE Sabadell en aquest inici de lliga; no se encara marcar les diferències de quins son millors o pitjors, ara ve de moment TOTS m'estan demostrant una actitud, serietat, lluita i una professionalitat que crec q mai he vist en una plantilla del CE Sabadell.
Que consti q no em guio pels resultats i q en aquest aspecte no cambiaría l'opinió encara que comencèssim a perdre partits, només vull dir q aquests jugadors estan donant el 100 % de sí de cada un, lluitant cada pilota d'una manera increible i volguent agradar a l'afició fins a l'últim minut, jo això o trobo maravellós i un exemple clar d'això va ser ´l'últim gol en que tal com deien a l'Arlekinat era el min 96 i encara van anar 4-5 jugadors del _CE sabadell corrent a TOPE!!!! per a poder marcar aquest gol.
En fi desconec la qualitat individual d'aquesta plantilla pero tinc q dir q prefereixo tenir aquests jugadors ( ´teóricament desconeguts per a nosaltres) pero q estan suant i matant-se per a la nostra samarreta q no pas a 4 figurines q vinguin a fer "jogo bonito" a la NCA....  i que tinc q dir q aquest any SI q hem acertat amb els fitxatges de ple ( pel q e vist fins ara) i si que estem jugant realment com a un SR EQUIP DE FUTBOL!!!

GRÀCIES JUGADORS PER AQUESTS PRIMERS 3 PARTITS!!!! hi ha seguir amb aquesta lluita i sacrifici durant tota la temporada  :clap :clap :clap :clap

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #25 el: 19 de Setembre de 2006, 23:46:21 pm »
aprofito aquest post per agraïr el sacrifici i l'esforç que està tenint aquesta plantilla en aquest inici de lliga.
És impressionant i maravellós el veure com aquests jugadors que encara no es coneixen ni molt menys i que encara els i falta rodatge han fet vibrar a l'afició del CE Sabadell en aquest inici de lliga; no se encara marcar les diferències de quins son millors o pitjors, ara ve de moment TOTS m'estan demostrant una actitud, serietat, lluita i una professionalitat que crec q mai he vist en una plantilla del CE Sabadell.
Que consti q no em guio pels resultats i q en aquest aspecte no cambiaría l'opinió encara que comencèssim a perdre partits, només vull dir q aquests jugadors estan donant el 100 % de sí de cada un, lluitant cada pilota d'una manera increible i volguent agradar a l'afició fins a l'últim minut, jo això o trobo maravellós i un exemple clar d'això va ser ´l'últim gol en que tal com deien a l'Arlekinat era el min 96 i encara van anar 4-5 jugadors del _CE sabadell corrent a TOPE!!!! per a poder marcar aquest gol.
En fi desconec la qualitat individual d'aquesta plantilla pero tinc q dir q prefereixo tenir aquests jugadors ( ´teóricament desconeguts per a nosaltres) pero q estan suant i matant-se per a la nostra samarreta q no pas a 4 figurines q vinguin a fer "jogo bonito" a la NCA.... i que tinc q dir q aquest any SI q hem acertat amb els fitxatges de ple ( pel q e vist fins ara) i si que estem jugant realment com a un SR EQUIP DE FUTBOL!!!

GRÀCIES JUGADORS PER AQUESTS PRIMERS 3 PARTITS!!!! hi ha seguir amb aquesta lluita i sacrifici durant tota la temporada :clap :clap :clap :clap

:ok

Desconnectat ram

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #26 el: 20 de Setembre de 2006, 19:12:48 pm »
Que opinais de Pagés

joseph

• Visitant
« Respondre #27 el: 20 de Setembre de 2006, 20:08:47 pm »

Jo per ser diferent, voldría destacar per sobre de tot, el gran treball d'en RAMON MOYA, crec que fa temporadas no tenim un entrenador amb les idees clares i molta experiencia.
 Ojalá li surti una bona temporada i sigui un nou PASIEGUITO, i estigui forces anys.