Autor Tema: SR. ALBERT VIÑAS  (Llegit 591 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
SR. ALBERT VIÑAS
« el: 18 de Setembre de 2006, 22:26:51 pm »
Com es possible que pugui dir que s'ha notat qui era el peix gros i qui era el petit??

Pel que es veu, li agraden els números al mister de la Rapitenca, per allò dels 4 lessionats, els 6 minuts de descompte...

4 lessionats que es lessionen sols: un fa una llesca i en la mateixa entrada se li surt l'espatlla, l'altre xoca amb un company seu i es dóna un cop...

6 minuts?? Però si podia haver afegit 15!! No cal ni comentar això...

Doncs jo faré un apunt numèric també: Al minut 42 de la 1ª part, el Sabadell havia fet 2 faltes, mentres que la Rapitenca en portada 18 ja... En canvi, només portava 1 tarjeta. Extrany, oi?

Senyor Viñas, m'agradaria recomanar-li que es mossegui la llengua abans de dir segons quina cosa. Es normal estar calent després de perdre com es va perdre, però no es poden dir coses d'aquest estil.

Més aviat seria a l'inrevés, això dels peixos... Els àrbitres se senten còmodes al camp del Sabadell i no piten amb la pressió de tenir a una afició a sobre com a d'altres camps com els vostres. Potser per això no va ensenyar les tarjetes que debia ni va impedir el vostre joc dur.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: SR. ALBERT VIÑAS
« Respondre #1 el: 18 de Setembre de 2006, 22:34:34 pm »
Jo estic d'acord amb el senyor Viñas en lo del que l'arbit era dolent. Si, perque si hagues estat millor, hauria mostrat 5 targetas grogues als seus jugadors a la primera part com a minim. Per altra banda si comptem els sis canvis, tost a la segona part, les lessions dels seus jugadors, que sí que es van fer mal (cal dir també que tot sols) i per aixo es van perdre molts minuts, i també el temps que van perdre amb faltes tontes sense sentit per tallar el joc arlequinat, sis minuts es quedan curts. Aixi que repeteixo lo del meu company arlequinat, Senyor Viñas mosseguis la llengua.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN