Autor Tema: Manresa - C.E.Sabadell  (Llegit 15603 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: Manresa - C.E.Sabadell
« Respondre #120 el: 08 de Octubre de 2006, 21:46:53 pm »
Yo no había escuchado nada de las malditas botellitas... La verdad es que eso es inaceptable para cualquier afición, y más para la nuestra, que tenemos (o como mínimo tendríamos) que ser la afición modelo de nuestro grupo incluso de toda la Tercera por representar a un histórico. Creo que es de recibo pedirle disculpas a ese señor por los sucesos acaecidos :-\.
Yo no he ido, pero lo he escuchado por la radio y he pegado un brinco cuando he escuchado la genialidad de Izquierdo. Un puntito más en un campo complicado y que, encima, nos hace ponernos líderes de una vez :cheer :cheer.

Saludos.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #121 el: 08 de Octubre de 2006, 21:55:03 pm »
Un cop més, larbitre fent amics...

A continuacio us pasu un parell de fotus del compant miki_cesba que te problemes tecnics i no les pot pujar jajaaj

la 1a es laficio a manresa, un cop mes, donan exepemples de desplaçaments... Més endevant en penjaré un parell mes q ma fet arribar  ;)
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 22:00:58 pm per WebTeam SBD »
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #122 el: 08 de Octubre de 2006, 22:03:04 pm »
no en tens alguna de la invasio? xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #123 el: 08 de Octubre de 2006, 22:03:51 pm »
Merci CudiSBD demano si us plau k si algu ha  fet fotos k las insertin aqui o a la galeria d'art!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat MiKi_cesaba

• Infantil
  • Missatges: 205
« Respondre #124 el: 08 de Octubre de 2006, 22:14:40 pm »
aki tinc una altra..jaja ;)
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 22:01:20 pm per WebTeam SBD »
visca el sabadell !!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #125 el: 08 de Octubre de 2006, 22:17:13 pm »
akesta es molt bona xDDDD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat MiKi_cesaba

• Infantil
« Respondre #126 el: 08 de Octubre de 2006, 22:17:43 pm »
i l'ultima..
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 22:01:35 pm per WebTeam SBD »
visca el sabadell !!

Desconnectat MiKi_cesaba

• Infantil
« Respondre #127 el: 08 de Octubre de 2006, 22:26:55 pm »
jaja si eh..! xD
visca el sabadell !!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #128 el: 08 de Octubre de 2006, 22:50:34 pm »
juas en aquesta surto jo, m'has tret d'eskena xDD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat MiKi_cesaba

• Infantil
« Respondre #129 el: 08 de Octubre de 2006, 22:59:50 pm »
jaja, :Paletas:
visca el sabadell !!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #130 el: 08 de Octubre de 2006, 23:29:24 pm »
Jo crec que no hauriem de comportarnos d aquesta manera.
ens nem foten enemics a tots els camps de la categoria, i per a mi no hi ha res que justifiqui una agresio cap a una persona, i menys en el futbol

trobo que tots pelgats ens hauriem de moderar una mica, perque no anem per bon cami

vui que la aficio del sabadell sigui recordada per els 600 aficionats que han anat a manresa, i que no sens recordi a tot arreu per dir " este campo es un futbolin o per tirar objectes als rivals"

aixo no, no vui

al final realment, els que us comporteu d aquesta manera aconseguireu que per primera vegada en les nostres vides, alguns ( io soc soci desde fa 20 anys ) ens n' avergonyim de ser del sabadell

una mica mes de seny i respecte tots plegats siusplau

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #131 el: 09 de Octubre de 2006, 00:21:24 am »

respecte el partit d'avui, crec que és el que ens trobarem tots els partits: arbitratges pèsims i joc dur. som l'equip a batre i la millor forma és jugant dur, i si el àrbitre no pita -com avui- millor.

avui ens han anulat un gol legal, ens han pitat un penal d'aquells que n'hi han molts que no es piten -tot i que ho és-, i no han parat el joc dur del manresa. tot això ha fet que no poguessim jugar com calia. la nota possitiva és el puntet que hem rascat d'un dels camps més complicats, ja que el manresa estarà a dalt.

els incidents

sap greu que hagi pagat justos per pecadors, però no ens enganyem...  leña al mono que es de goma !!     m'explico, el sabadell és l'equip dels pardillos que mai fan res. no ens ténen por ni ens respecten ja que al final, sempre som bons jans. de tant en tant si va be acollonir els àrbitres i posar la por al cos, per que per desgràcia és la única forma de que abans de xiular, ens tinguin en compte.

fa temps que sortim perjudicats pels arbitratges. a la NCA no podem fer pressió a l'àrbitre i fora tampoc. no cal fer sang a la gent ni agredir a ningú, però si cal que els àrbitres ens tinguin una miqueta de por ja que això condiciona les seves decissions. hi han equips que ho saben i pporten anys fent-ho.

en quan al pobre delegat del manresa jo he vist com li queia una ampolla al pit. desprès li ha caigut algo a la cara i l'han fet sang. es deplorable i indignant, propi d'ultres. contra això si s'ha d'estar en contra.

en canvi, saltar al camp, tirar-li alguna cosa als liniers, esbroncar-los constantment, etc... forma part d'aquella picaresca que el futbol sempre ha tingut.

siguem pícars !!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #132 el: 09 de Octubre de 2006, 00:49:50 am »
parlant d'estadístiques...

tot i tenir poc coixí, anem pel bon camí. 12 punts de 18 possibles. amb aquest ritme acabariem amb 76 punts la lliga (sobrarien 10). ara ens falten uns 54 puntets per estar a dalt.

diumenge, un cop acabat el partit amb el bcn b, per estadístiques haríem de tenir 14 punts. cada punt de més es més coixí que fem. una victòria i una derrota ens valen. tot i això, confio en dues victòries que ens donarien 4 puntets de tranquilitat.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #133 el: 09 de Octubre de 2006, 12:01:16 pm »
toda la razon kitanovsky  :ok

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #134 el: 09 de Octubre de 2006, 12:09:38 pm »
Per mi el Ramon Moya el que ha intentat fer es desviar l'atenció de l'àrbit que estava escalfant més els ànims quan anava cap a la banda.

Visca el C.E. Sabadell!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #135 el: 09 de Octubre de 2006, 13:00:07 pm »
Los incidentes de ayer se pueden ver desde dos puntos de vista, a mi parecer los dos son respetables. Por un lado me enciende ver que siempre acaba pagando el pato el que menos culpa tiene, una persona del manresa que yo lo vi al lado del tunel sin meterse con nadie( no era el delegado como he oido por ahi) y al cual le vi impactar en la cara una lata (y no una botella) que le pego de canto y le abrió una brecha. Es vergonzoso ir a los campos y que se nos trate con respeto por nuestra historia, y luego por cuatro energumenos que se calientan y no saben dirigir su ira, salga un empleado del equipo contrario con una brecha en la cara. Cuatro personas no representan a una aficion pero si dan imagen de ella, y la nuestra no está quedando en muy buen lugar. Por otro lado, el otro punto de vista, tambien respetable, es que de vez en cuando quizas hay que liar alguna, para que los arbitros empiecen a pensar que estamos un poco locos y no se puede jugar con los sentimientos de una aficion. No se, pero quizas, el próximo arbitro que nos pite nos trate con un poco mas de tacto, por la cuenta que le trae.
Lo malo de todo esto, y vuelvo a decir, es que un empleado del manresa, que no tenia culpa de nada y que lo estuve viendo durante el partido pasear por delante del tunel de vestuarios sin meterse con nadie, ha sido el que se ha ido con una herida a casa, y sin embargo el arbitro se fue de rositas. No estoy de acuerdo con la violencia en el futbol, pero si es cierto que de vez en cuando hay que hacerse notar para que no piensen que somos unos tontos que nos las tragamos todas. Que no haya violencia, pero si por cualquier cosa tiene que haber algun incidente, a ver si la proxima vez el latazo se lo lleva el culpable.
Espero que el club pida disculpas formales al c.e.manresa y disculpas personales a dicho empleado por el comportamiento de un par de personas que se salieron de las protestas y comenzaron la accion, diria mucho del c.e.Sabadell pedir esas disculpas.
« Darrera modificació: 09 de Octubre de 2006, 13:03:42 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #136 el: 10 de Octubre de 2006, 00:24:07 am »
lamentable els incidents kina vergonya, kina imatge :no: :ko :**** >:(
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #137 el: 10 de Octubre de 2006, 00:26:53 am »
jo acabu darribar del partit i em sembla vergonyòs culpar a l'arbitre ens aquest partit. Si nosaltres no em marcat abans no és per culpa de l'arbit il penalt d'en Criado ha estat clarissim..

Per cert, lamentable la reacció de molts arlekinats cridan esto es un patatal com a rabieta xq ens fan un gol...

estic amb tu
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #138 el: 10 de Octubre de 2006, 14:21:48 pm »
Hablando de curiosidades, la Junta Directiva del CE Manresa ha vuelto a dar una lección de señorío, hasta el momento si no se tuerce el camino escogido en su proceder en referencia a nuestro CES., pues en su WEB y haciendo referencia al partido del domingo y hablando de nuestra afición dice:

LA AFICIÓN VISITANTE

Con diferencia, la afición del Sabadell es la que ha acudido en mayor número al Congost en los últimos tiempos, por no decir desde la inauguración del estadio, hace 21 años. La última vez que se recuerda un número importante de seguidores visitantes fue la pasada temporada, cuando más de un centenar de aficionados se desplazaron desde Sant Carles de La Ràpita a la capital del Bages; lejos, eso sí, de los cerca de 400 aficionados arlequinados que llegaron desde El Vallès Occidental.  :ok

UNA LECCION QUE DEBEMOS DE APRENDER Y LOS ACTOS EN CAMPO CONTRARIO CONTROLAR

:beer2    :beer2    :beer2    :beer2    :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #139 el: 10 de Octubre de 2006, 22:28:24 pm »
només afegir que abans que passes tot el merder es van jugar 94m i en aquest minut en MIKI IZQUIERDO va xutar una falta sensacional, que la va colar per la creuera i ens va servir per continuar invictes i sumar un altre puntet. L'explosiò d'extasis futbolístic despres de veure el gol no es paga amb res, i a Manresa no el veuran més en tota la lliga un gol aixì perque les cameres de tv-res no hi seran quan seguim aconseguint gols d'una plàstica tan bonica, gràcies Miki I.
Llàstima de tot el que va succeir desprès, però jo em quedo em el que va passar just abans QUIN GOL.