Autor Tema: Anecdotes del Manresa-Sabadell  (Llegit 760 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Anecdotes del Manresa-Sabadell
« el: 08 de Octubre de 2006, 21:40:32 pm »
Bé unes quantes jo e anat a veure el partit am alguns foreros ( pirri,randel,mutio,murciano,vicarlekinat,kitanovski (xdo x si mekivokat) i encara men deixu algun)

***L'Ivan Martin m'ha explicat k a darrere seu i del Sergi tenien uns gitanos insultanlus i dienlis de tot kuan estaven empatan i kuan guanyaven; i quan el sabadell ha marcat a saltat d'euforia i la celebrat com mai. Ivan & Sergi unidos por la misma causa el sabadell en la radio, jajaj ;)

***Uns quants ke estaven a davan del marcador arrepenjats a la valla de publicitat ens a vingut larbit i ens a dit
k fesim el favor de sortir del camp.

***Gol de Miki. Invasió de camp. He sentit ke algu havia perdut les claus de la moto..... ::)

Bueno aixo es tot i dir k als labavos no iavia paper i em agut dagafarne dels k la nostre aficio a tirat jajajaj sino ya em diras tu k fas no?

Vinga ens veiem a Balaguer tots alla!!

Salut! :beer2
« Darrera modificació: 08 de Octubre de 2006, 21:47:12 pm per X-Men Foc »
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Anecdotes del Manresa-Sabadell
« Respondre #1 el: 08 de Octubre de 2006, 22:01:11 pm »
Una altra anècdota: l'expulsió la he viscut a 1 metre, xq estava dintre del terreny de joc fent fotos. Ahir al femení ens van expulsar a una noia per dir: me **** en tu p... madre després d'una entrada dura. Avui, durant l'expulsió, he escoltat coses com: Me **** en dios, árbitro, no has visto lo que me ha hecho ese hijo de ****?? I no només ho ha dit un...  :laugh:

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 08 de Octubre de 2006, 22:20:23 pm »
jajaja i kuan an fet el gol em saltat tots jajaja :laugh:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 09 de Octubre de 2006, 00:01:52 am »
Una curiositat més de la jornada en general: a part del Pala 1-0 Balaguer i el Mataró 3-1 Europa, a la resta de partits s'ha repetit el mateix resultat: o 3-0 o 1-1.

Es curiós com 3 partits han acabat 3-0 i cinc 1-1...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 15 de Octubre de 2006, 22:48:28 pm »
Ei, bona notícia la que he llegit a la web del Manresa. M'agrada. És de curiositats sobre el Manresa-Sabadell de l'altre dia. Llegiu-la vosaltres mateixos: http://www.cemanresa.com/noticia1a.php?noticia=548