Doncs jo que voleu que us digui.............. . Evidentment que no m'alegro de la derrota..... però penso que està força bé haver perdut.
Partint de la base que no passa RES i que estem a 2 punts del líder i amb els mateixos que el 4rt classificat, doncs penso que és bo que haguem perdut per una raó.
És un dels millors equips de la categoria, i som dels grans del grup. És un equip que SEMPRE se li egigeix el maxim i que sempre guanyi. Doncs bé, hem perdut a la jornada 7, un partit que hauriem merescut empatar a 0, igual que a Manresa. L'hem perdut, però ja no per l'afició, sinó pels jugadors que es treguin una mica de presió. Que sàpiguen que no sempre guanyaran i que també poden perdre.
A mi l'actitud d'aquest equip m'agarada MOLT. Sempre lluita i ja veureu que el diumenge contra el Barça C, es veurà un Sabadell molt diferent i guanyarem segur.
Això si, Ivan Villanova NO pot jugar en aquest equip. NO aporta res de res per la seva banda. No juga el 1x1, i si se'l juga, sempre la perd. De fet, es nota i MOLT la baixa de Morales, per mi, ja que la banda dreta amb Villanova queda morta.