Autor Tema: millor aficio del mon?  (Llegit 3403 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: millor aficio del mon?
« Respondre #20 el: 16 de Octubre de 2006, 12:47:35 pm »
pero a k viene hablar aqui de sergio iglesias si este post es para el publico de la NCA?  ??? :o
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #21 el: 16 de Octubre de 2006, 13:59:55 pm »
El gol del Gavà viene por culpa suyA?? Vamos, no jod... Toni Mora corta el balón, se va, en vez de pegarle a puerta se tira dos horas regateando, cuando por banda izquierda entra uno solo, y al final se la deja in extremis a Sergio. Que quieres que haga??? Si ni siquiera se la esperaba. Pues le pagó como pudo, y en la contra nos lo metieron. PEro no creo que Sergio fuera el culpable del gol, si es que tenemos que buscar culpables. Los culpables serian Toni Mora, Sergio Iglesias, Sergio Morán y etc....

Además, solo comentaba el hecho que antes de salir ya se le critique, en relacion con lo que comentaba el compañero PANSO. No comento si el gol del Gavà fue culpa suya, de Toni o mia...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #22 el: 16 de Octubre de 2006, 14:19:36 pm »
bueno... mas revatido 1 de las muchas cagadas suyas k e citado.... i podriamos ver si es culpa suya o no... la verdad ske izo un xute muy malo y flojo (como los k siempre hace) pero k bueno.... xuparemos iglesias asta diciembre (espero)....

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #23 el: 16 de Octubre de 2006, 14:23:14 pm »
Estoy totalmente d acuerdo con Panso , estamos perdiendo el norte , nos creemos con derexo a todo y no es asi.Ya lo dije ayer con respecto al tema d no devolver el balon , igual k el otro dia con la invasion del terreno en Manresa , no me gusta k los niños k viajan a ver al ekipo en la media parte salten al campo a jugar a la pelota (tengamos un poco d clase ) y no seamos xavacanos , creo k alguno se a creido k desde k va a la NCA el nivel d aficion a subido y no es por nada pero hace muxos años k gente d mi edad y mas grande vamos al campo , 8cuando alguno no era nisikiera proyecto entre sus padres). Lodixo estamos en tercera y tenemos k ser humildes k no somos los ***** amos...saludos :scut

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 16 de Octubre de 2006, 15:11:57 pm »
Adriancito, estuviste en Balaguer ??

Sergio Iglesias entró en la segunda parte y le colocó el mister de mediapunta, un sitio que no es el suyo. Aún asi se defendió bastante bien y tuvo una ocasion clara, lastima que se equivocó al cederla atras en vez de xutar (cosa que les puede pasar a cualquier futbolista). Pero en Balaguer no te fijes con nadie pq todos estuvieron fallones. Eso si con sergio en el campo, los ultimos 10 minuts fueron arlequinados.

Yo aplaudí y animé como siempre a Sergio ayer cuando salió al campo y asi lo haré asta que decida no seguir aqui.  :anims  :anims
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #25 el: 16 de Octubre de 2006, 16:52:49 pm »
 resistencia! no mola gens la foto que tens posada,  posa una del terrassa tiu , antiterrassa
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 16 de Octubre de 2006, 18:16:32 pm »
ja esta hombre :smart: que només la volia tenir per el cap de setmana i poc mes, per el partit vaja, ja veis que molts me leu criticada :tongue3: eno pos tornarem a les andades i deixo el meu primer avatar del foro, ia nen buscaré algun més chulo... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #27 el: 16 de Octubre de 2006, 19:39:47 pm »
Es cert Panso, jo estic al darrera de les porteries i allà també "crucificava" al Ollés, de fet, si el porter cobreix bé la porteria, tampoc és tan fàcil fótra-la a dins, no tothom es un Ronaldo encaràn als porters. Al menys es crean oportunitats i al final ell també va marcar. Anims que aquest jugador ens donarà moltes alegries.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #28 el: 16 de Octubre de 2006, 19:41:34 pm »
yo lo unico que le e recliminado a olles a sido que yo creo podria aber presionado mas al portero del barça unicamente eso pero en ningun momento a salido un silbido de mi boca.

AMUNT SABADELL :bandera :bandera
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #29 el: 16 de Octubre de 2006, 22:37:44 pm »
visca el resistencia :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 16 de Octubre de 2006, 23:05:43 pm »
inclus elmoya demana tranquilitat al public diu que l´aficio esta molt nerviosa i demana temps .
aixo es al que em referia amb el meu post, la sensacio de nervis i de pressio que fa la nostra aficio al propi equip es absurda, estem cuarts a 1 punt del lider  8ena jornada de lliga siusplau deixem treballar tranquils als jugadors i al entrenador i las coses surtiran be, jo confio en aquest equip i en aquest entrenador i qui no pensi aixi millor que calli, pel be del club.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #31 el: 16 de Octubre de 2006, 23:30:51 pm »
PANSO es normal que haiga nervios creo yo queremos ver a nuestro equipo en lo alto y llevamos semanas sufriendo asta el descuento la aficion incluso yo queriamos ver goles pronto, y los nervios tambien venian producidos por el fallo de ocasiones, y los pitos al entrenador y los jugadores del sabadell yo en el gol norte no los escuxe alo mejor estoy un poco sordo pero no los escuxe. Esta claro que yo tambien confio en este  equipo e incluso a ganar esta liga con esfuerzo pero ganarla.
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 16 de Octubre de 2006, 23:47:05 pm »
inclus elmoya demana tranquilitat al public diu que l´aficio esta molt nerviosa i demana temps .
aixo es al que em referia amb el meu post, la sensacio de nervis i de pressio que fa la nostra aficio al propi equip es absurda, estem cuarts a 1 punt del lider  8ena jornada de lliga siusplau deixem treballar tranquils als jugadors i al entrenador i las coses surtiran be, jo confio en aquest equip i en aquest entrenador i qui no pensi aixi millor que calli, pel be del club.

panso lo q pasa q nuestra afición lleva desde antes d empezar la liga con las ideas divididas, hay dos tipos de seguidores del Sabadell:
1- los que se pensaban q estariamos de la jornada 1 a la 38 en la primera posición, q teniamos una plantilla de Segunda B, q seria un paseo esta liga, no perderiamos un partido sta la jornada 20, toda la categoria tendria miedo d pisar la NCA y d jugar contra nosotros, dariamos totalmente el cante y demostrariamos q esta competición nos viene super pequeña y hasta es aburrido ver los partidos.
2- el aficionado prudente que quiere q el equipo vaya d menos a mas, es conciente q se trabaja con un equipo d jugadores d Tercera,  quiere q se esté entre los 6 primeros sta medianos d temporada y rematar la faena en la segunda vuelta plantándonos en el play off, que quiere primeramente q el equipo se vaya formando y piensa q ya llegarán los resultados y q confia en este proyecto pero a largo plazo.

viendo estas diferencias entre los dos tipos d aficionados entenderemos el porque de los pitos a Moya y al equipo... todos los aficionados del ejemplo 1 no entienden q el equipo no sea líder y ya se hayan cedido 2 puntos en casa y se haya perdido un partido a domicilio, y mucho menos entienden q en el grupo puede haber 3-4 equipos de similar nivel al nuestro.
Yo me confienso q hasta q no empatamos en Palamós yo era un poco d los ideales del ejemplo 1, no es q pensara q seria un paseo la categoria pero quizas si q pensaba q empezariamos a ceder puntos un poco mas tarde d lo q lo hemos hecho, y tampoco pensaba q equipos como el Gavà o Vilanova jugaran prácticamente mejor q los d la parte baja de Segunda B.
Ahora bién, cada vez me decanto mas a los aficionados del ejemplo 2, este proyecto se esta formando y tenemos q ir poco a poc ( si durante 3-4-5 semanas no estamos dentro de zona play off da igual, lo importante es acabar la liga entre los 4 primeros), tenemos q dejar trabajar a este cuerpo técnico y este equipo y tener paciencia y sobretodo confiar en el proyecto.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #33 el: 16 de Octubre de 2006, 23:58:33 pm »

Tens molta raó Panso!

El que s'ha de fer és anar al camp a ANIMAR, ANIMAR i ANIMAR! I deixar de criticar l'equip, xiular, etc... que estem en zona de play-off, qllons!!! per favor! Estem jugant bé, i es veu que l'equip encara pot millorar, i molt!

A mi em posen dels nervis certa gent.. sincerament. A Balaguer, em vaig moure de lloc a la mitja part per no sentir alguns seguidors del Sabadell que no paraven de criticar... estem dacord en que potser ha sigut dels pitjors partits aquesta temporada, pero.. i que? Per aixo s'ha de criticar? I no criticar entre ells, sino cridant.. perque els jugadors ho sentin...  i s'animin, no?  :**** :****

M'encen parlar dels criticons, ho sento... gent que no para de criticar jugada a jugada, a dir "ai que som dolents", "ai que malament que ho fem", "ai aquest que no sap jugar", "ai aquest jugador X que dolent que és"... encontes d'animar als jugadors com fem alguns altres, encara que fallin (algu espera que no fallem mai i que fem gol en totes les jugades o que?)

Recordo una parella seguidor que seia per darrera meu ja fa anys,  la temporada de l'ascens de tercera a segona B, amb el Manel i el Garzon de davanters.. no paraven de criticar el Manel, en cada partit, dient "aquest noi no arribara enlloc".. m'hagues agradat veure la cara que van fer quan va ser pichichi de segona A, i quan va jugar a primera, etc...  :surprised:

Bé.. això, tranquilitat a tots, i animem partit a partit, que segur q perderem més d'un partit i no cal dramatitzar, el més important és acabar en zona de play-off i pujar, i d'aixo n'estic convençut  :anims :anims

VISCA EL SABADELL!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #34 el: 17 de Octubre de 2006, 13:50:07 pm »
Pues si, con la modestia de ser quienes somos, CE Sabadell FC, su afición (Socios, seguidores, etc.), estamos dentro de lo que podríamos denominar "la mejor afición del mundo".
Mi razonamiento es que quitando a los seguidores de los equipos digamos grandes, el comportamiento de nuestra afición es ejemplar para con su equipo, le sigue, le apoya y le anima allá donde juegue, por eso aquello de la frase "SABADELL SI JUGARAS EN EL CIELO MORIRIA POR IRTE A VER", un ejemplo es la idea y  opinión que se han formado en los otros campos donde vamos a jugar.
Hay casos lamentables como el del otro día, por eso no se puede criticar a nuestra afición, ya que el muchacho autor del lanzamiento seguro que no lo volverá a hacer, la invasión al campo otra anécdota, fué más por alegría y apoyo que por violencia.
Las criticas de esta afición se hacen por el amor a unos colores que desde hace años no está en el lugar que le corresponde y la misma quiere que su equipo vuelva a ser lo que un día fué y los más jovenes quieren vivir aquello que se les cuenta que un día pasó y se vivió.
El CE SABADELL FC  un grande en horas bajas, que su afición hará lo imposible porque vuelva al lugar que se merece por historia. saludos   :ok   :clap

:anims  :scut  :anims  :bandera  :anims  :scut  :anims

:oooooo: :scut  :oooooo: :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #35 el: 17 de Octubre de 2006, 21:18:37 pm »
Esic d'acord amb tu PANSO sempre estem als partits (el meu cas) pero es veritat que hi ha gent que pert els nervis rapid hi havien alguns del meu costat que deien ''OLLES MIRA QUE FAIES NOI'' fent gestos dolents vull dir aquells que no,no fem gols estic desesperat i quan van fer el pal el barça la gent es desespera com diu el Moya ens tenim de transquilitzar. :ok
« Darrera modificació: 17 de Octubre de 2006, 21:24:12 pm per Marcelinho »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #36 el: 17 de Octubre de 2006, 21:22:10 pm »
Doncs si, jo diria que som la millor amb permis del cadis aquells tius estan bojus per l'ekip a o a 2a hi han 8.000 aficionats per alla que van cada diumenge al camp del cadis.Som la millor junt la del cadis.
Quanta gent creus que aniria a veure el sabadell a 2a??? :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #37 el: 17 de Octubre de 2006, 21:25:25 pm »
doncs els mateixos que el cadis company. :yes: la pena que no vaig neixer ni per veure 2a.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #38 el: 18 de Octubre de 2006, 14:22:53 pm »
Potser també hauriem de començar a desmitificar a certes aficions.
Per què fan els partits del Cadis a les 12h quan tenen la "millor afició"???
Potser pq a la gent els hi agrada més anar de matí o potser és per estalviar-se les llums, però crec que el Sabadell mai farà això de jugar al matí, encara que hi hagi un MADRID-BARÇA per la tele.

I JO HE ESCOLTES ESCRIDASSADES A LES PRIMERES JORNADES DEL CADIS A SEGONA AQUESTA TEMPORADA MATEIX.

No comencem a dir tonteries, pq som bona afició i punt, PROU COMPLEXES.
Honor al Sabadell