inclus elmoya demana tranquilitat al public diu que l´aficio esta molt nerviosa i demana temps .
aixo es al que em referia amb el meu post, la sensacio de nervis i de pressio que fa la nostra aficio al propi equip es absurda, estem cuarts a 1 punt del lider 8ena jornada de lliga siusplau deixem treballar tranquils als jugadors i al entrenador i las coses surtiran be, jo confio en aquest equip i en aquest entrenador i qui no pensi aixi millor que calli, pel be del club.
Tens molta raó Panso!
El que s'ha de fer és anar al camp a ANIMAR, ANIMAR i ANIMAR! I deixar de criticar l'equip, xiular, etc... que estem en zona de play-off, qllons!!! per favor! Estem jugant bé, i es veu que l'equip encara pot millorar, i molt!
A mi em posen dels nervis certa gent.. sincerament. A Balaguer, em vaig moure de lloc a la mitja part per no sentir alguns seguidors del Sabadell que no paraven de criticar... estem dacord en que potser ha sigut dels pitjors partits aquesta temporada, pero.. i que? Per aixo s'ha de criticar? I no criticar entre ells, sino cridant.. perque els jugadors ho sentin... i s'animin, no?
M'encen parlar dels criticons, ho sento... gent que no para de criticar jugada a jugada, a dir "ai que som dolents", "ai que malament que ho fem", "ai aquest que no sap jugar", "ai aquest jugador X que dolent que és"... encontes d'animar als jugadors com fem alguns altres, encara que fallin (algu espera que no fallem mai i que fem gol en totes les jugades o que?)
Recordo una parella seguidor que seia per darrera meu ja fa anys, la temporada de l'ascens de tercera a segona B, amb el Manel i el Garzon de davanters.. no paraven de criticar el Manel, en cada partit, dient "aquest noi no arribara enlloc".. m'hagues agradat veure la cara que van fer quan va ser pichichi de segona A, i quan va jugar a primera, etc...
Bé.. això, tranquilitat a tots, i animem partit a partit, que segur q perderem més d'un partit i no cal dramatitzar, el més important és acabar en zona de play-off i pujar, i d'aixo n'estic convençut
VISCA EL SABADELL!!!!