Autor Tema: VAU VEURE AHIR EL "30 MINUTS"  (Llegit 1332 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
VAU VEURE AHIR EL "30 MINUTS"
« el: 16 de Octubre de 2006, 15:42:51 pm »
em va venir a la ment el sabadell 05/06...    :ejem

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
Re: VAU VEURE AHIR EL "30 MINUTS"
« Respondre #1 el: 16 de Octubre de 2006, 15:59:48 pm »
no el vaig veure d k parlaven¿¿?¿? ???
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 16 de Octubre de 2006, 17:40:48 pm »
no el vaig veure d k parlaven¿¿?¿? ???

de la corrupcio al futbol angles,de com els representants paguen als entrenadors perque els "comprin" els seus jugadors i tot aixo...vaja tot amb grabacio de camara oculta

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #3 el: 16 de Octubre de 2006, 20:57:19 pm »
donc això mateix, sense voler posar el dit a la llaga, és el que em sembla que va passar per plaça olímpia

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #4 el: 20 de Octubre de 2006, 20:22:53 pm »
donc això mateix, sense voler posar el dit a la llaga, és el que em sembla que va passar per plaça olímpia

i amb un jugador en concret...vaja tots sabem qui es,aquest any passa igual,rebaixa la fitxa que jo et pago una part,jejejeje i al decembre fots al camp que cobrarem una comisioneta per portarte al club que aniras...i ademes som tan tontos que deixem que estigui aqui fen la seva pretemporada particular no ho entenc noi

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 21 de Octubre de 2006, 05:45:28 am »
Ja ens agradaria a tots plegats semblar-nos una mica als equips que van sortir al reportatge: de varis paisos pero tots de la seva primera nacional... a tercera, o a segona b, poc negoci hi ha, eh?

A veure amic kita,... tu creus realment que la primera divisio espanyola no esta ja, a hores d'ara, decidida de qui la guanyara? Mirem els antecedents... A austria (o alemanya potser, no recordo) hi han equips sancionats per pactar resultats... A italia, han rascat una mica i si mal no recordo han canviat de mans els dos ultims scudettos (lligas)... A espanya, parais de les estafes, del pelotazo i de la picaresca per antonomasia, tenim les "mans netes"? jajajajaja i perdoneu que rigui  ;D El que pasa es que aqui ningu ha tingut encara pebrots d'aixecar les alfombres del futbol espanyol...

Si tenim en compte aquests antecedents, ampliament divulgats per la premsa, que carai ens importa les miserables comisions que es poguin emportar uns representants de 2a B! de quanta pasta estem parlant amic Kita? contractes de 60.000 euros? 10%? 6000Euros? 15%? 9000Euros? una miseria o futilesa en comparacio a les grans xifres, no?

Et dic tot aixo pq m'ha semblat llegir un missatge teu en relacio al tema de la "llauna", de que feia una mica de pena tanta autocritica quan totes les aficions es comporten igual o pitjor que la nostra, oi? doncs aixo... no sigueu tant autocritics amb possibles pero alhora miserables comisions i potser ja seria hora de pasar full en aquest tema, com tant d'altres fulls hem hagut de passar aquest any. Que et sembla company? ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #6 el: 21 de Octubre de 2006, 22:02:28 pm »
jo el vaig veure :yes: i va ser un bon capitol, va ser sorptrenent
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #7 el: 22 de Octubre de 2006, 00:44:35 am »
Ja ens agradaria a tots plegats semblar-nos una mica als equips que van sortir al reportatge: de varis paisos pero tots de la seva primera nacional... a tercera, o a segona b, poc negoci hi ha, eh?

A veure amic kita,... tu creus realment que la primera divisio espanyola no esta ja, a hores d'ara, decidida de qui la guanyara? Mirem els antecedents... A austria (o alemanya potser, no recordo) hi han equips sancionats per pactar resultats... A italia, han rascat una mica i si mal no recordo han canviat de mans els dos ultims scudettos (lligas)... A espanya, parais de les estafes, del pelotazo i de la picaresca per antonomasia, tenim les "mans netes"? jajajajaja i perdoneu que rigui  ;D El que pasa es que aqui ningu ha tingut encara pebrots d'aixecar les alfombres del futbol espanyol...

Si tenim en compte aquests antecedents, ampliament divulgats per la premsa, que carai ens importa les miserables comisions que es poguin emportar uns representants de 2a B! de quanta pasta estem parlant amic Kita? contractes de 60.000 euros? 10%? 6000Euros? 15%? 9000Euros? una miseria o futilesa en comparacio a les grans xifres, no?

Et dic tot aixo pq m'ha semblat llegir un missatge teu en relacio al tema de la "llauna", de que feia una mica de pena tanta autocritica quan totes les aficions es comporten igual o pitjor que la nostra, oi? doncs aixo... no sigueu tant autocritics amb possibles pero alhora miserables comisions i potser ja seria hora de pasar full en aquest tema, com tant d'altres fulls hem hagut de passar aquest any. Que et sembla company? ;)

:beer2

company power fa poc al esclatar tot l'escandol "moggigate"al futbol italia,en una de les nombroses tertulies que participa el "vividor"minguella,explicaba que els representants italians estaben contentissims,que els moggi el pare i fill i els amics controlaben tot el mercat fins a serie b,i als demes nomes els deixaben tocar a partir de serie c la nostra tercera divisio,i estic d'acord amb tu que si a la lliga espanyola fessin investigacio a fons passaria el mateix