Autor Tema: Tariq  (Llegit 1533 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Tariq
« el: 11 de Juny de 2005, 21:12:41 pm »
Diuen que el davanter Tariq Spezie no continuarà la propera temporada al  :scut.
Ho he sentit a la Ràdio.
Que se sap del tema?

El davanter Tariq Spezie no continuarà la propera temporada al Centre d'Esports Sabadell 10.06.2005   

Joan Blanch / El davanter del Centre d'Esports Sabadell Tariq Spezie deixarà la disciplina arlequinada la propera temporada. El davanter dels Emirats Àrabs ha rebut una proposat molt interessant d'un altre equip i ha decidit posar el punt i final a la seva etapa com a jugador arlequinat. Aquesta és la segona baixa confirmada que pateix el Centre d'Esports després de la ja sabuda de Juanma Cruz que el pròxim exercici jugarà a les files de la Unió Esportiva Lleida.

Tot i els esforços que ha fet la directiva sabadellenc per intentar que el jugador es quedés a la plantilla de la properatemporada a les ordres de Pere Valentí Mora, el davanter ha optat pel canvi d'aires. Amb aquesta baixa el Centre d'Esports haurà de reforçar la seva línia d'atac. Això però no serà cap problema ja que la directiva arlequinada tenia la intenció de reforçar la línia ofensiva, tot i que Tariq hagués estat la propera temporada a les files del Sabadell.

Extret de Ràdio Sabadell

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Tariq
« Respondre #1 el: 12 de Juny de 2005, 18:53:21 pm »
ahir al acabar el lamentable partit de la maneta a rubí, vaig parlar 1 minut amb ell i li vaig dir, que, on et vas? I em va dir, qui t'ha dit aixo que me'n vagi? Encara no es sap res.
Clar, aixo mai se sap, que hi ha de cert i que hi ha de fals, pero aixo em va dir ell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 12 de Juny de 2005, 18:58:26 pm »
espero que no martxi es un dels pocs que s´hauria de quedar
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 12 de Juny de 2005, 18:59:38 pm »
Tambe va dir juanma que no hi havia res de segur entre ell i el Lleida...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 12 de Juny de 2005, 19:06:57 pm »
era diferent. Jo crec q ell ho va dir pq no volia q el centre d'atenció fos aixo davant d'un partit tan important com el del peralta. Volia q tothom estigues concentrat en aquell partit. I al finalitzar aquell partit, als dies ho va reconeixer, q fitxava. Potser tariq si que se'n va, pero encara no sap a quin equip, i no vol tancar portes... També he escoltat q no renovarà pq demanava força. El temps ja dira si se'n va, si es queda...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #5 el: 12 de Juny de 2005, 20:37:09 pm »
Millor, que foti el camp el Tariq.

Fa un parell de mesos, m'agradava, però és un jugador "enganyador", perque és incisiu, lluitador. Però no serveix com a davanter centre. En els darrers 10 partits ha disposat de bastantes ocasions de gols, i no n'ha convertit ni una, la qualcosa, ja ho resumeix tot.
Amb un bonic escut a defensar