L'altre cop no va venir ningú amb la samarreta espanyola, perquè jo hi vaig anar, i aquest cop, si diu el Cudi que tampoc n'hi havia, llavors és que no era del nostre grup. Però encara que fos del nostre grup, quin problema hi hauria?
Nosaltres convidem a les jugadores (les quals han de venir equipades amb polo i xandall del Sabadell) així com els entrenadors, però les jugadores poden venir amb amics, familiars... i si aquests venen amb la samarreta de la selecció española o la de Burkina Faso, quin problema hi ha? Què hem de fer, prohibir l'entrada??
Per exemple, recordo que al primer grup, algun dels amics de les jugadores eren del Madrid i venien amb la samarreta del Madrid... no veig cap problema, les noies anaven del Sabadell, no? Doncs ja està.
No ens emparanoiem amb samarretes, colors, i merdes... A més, considero que per portar una samarreta espanyola no vol dir que no siguis català, perquè jo mateix tinc la samarreta de la selecció espanyola i la de la catalana. Vol dir això que el dia que em poso la vermella sóc un fatxa anticatalanista i el dia que em poso la blava amb l'escut de catalunya vol dir que sóc un independentista?? No ens radicalitzem, va... I això no vol dir que sigui un cutre, ni que ho faci. Ni tampoc em fa vergona dir-ho ni fer-ho. Vaja, així ho entenc jo. Ara bé, entrariem al tema de sempre: que si nacionalismes, que si España-Catalunya etc etc...
Adry, t'has agafat el meu missatge en plan "Ciudadanos de Catalunya" i la veritat es que no anava al 100x100 per aqui. Fixa-t'hi que en cap moment he demanat assistir-hi amb la samarreta dels Paisos Catalans, eh? Ara ets tu el que has entrat en politica sense provocacio
Dic que la situacio va ser "cutre" no pq algu anes amb la samarreta de
la roja... una grande y libre, m'es igual la samarreta que portes, si no senzillament pq si hi vas en nom del Sabadell, porta la samarreta del Sabadell, carai! Pero no... inviten al Sabadell i els acompanyants porten la del Madrit, la de la seleccio ejpaññola o la del far$a... no fotem home... si aixo no es cutre quin altre nom te? Prohibir-lis la participacio? home, doncs es podria plantejar, la veritat... tu no vens amb gent del Sabadell? doncs porta la del Sabadell! Ningu es mosquejaria (intolerants a part) de que s'els hi digues que per assistir-hi han d'anar d'arlequinats, per fer Club, no?
Asseguro que a la primera visita al rondo hi havia un parell, un portava la roja i l'altre amb la blanca, que portaven una bufanda arlequinada. Si no us enrecordeu de qui porteu no es problema meu
pero juro i perjuro que hi eren. (gracies a Deu, Ala, Buda o a qui sigui, tinc molt be la vista)
I per que crec que es cutre? doncs senzillament, pq si anem de "Club Gran", no es poden tenir segons equips: el Sabadell i punt. Quan hi va la gent del Far$a, tothom porta les samarretes del far$a. Quan hi va l'ejpañol, porten samarretes de l'ejpañol... i clar, quan hi va el Sabadell, portem samarretes del Sabadell, del Madrit i de la seleccio ejpaññola i de visca la pepa... que vols que t'hi digui? chapeau? doncs no: CUTRES es l'unica paraula que em surt
...I sempre de bon rotllo, eh?