Autor Tema: Rubi 5 Sabadell 2  (Llegit 5824 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
  • Gènere: Masculí
Re: Rubi 5 Sabadell 2
« Respondre #20 el: 11 de Juny de 2005, 23:52:02 pm »
Si Si...5-2 a part d'aixó els que em anat em pagat 10 euros per la entrada...s'han aprofitat de tots els seguidors del sabadell amb un preu per mi molt molt molt excesiu.
per lo que es el partit..crec q el resultat ja ho diu tot...amb el 2-2 Guerra ha tingut una ocasió molt clara davant de la porteria amb el porter al terra..pero s'ha parat.....I el Mora...ha canviat al Cañadas per l'Alberto Endjogo...kuan encara perdiem..no sé...crec q em donat una molt mala imatge deixant-nos doblegar per un Rubi..i...Carulla i la defensa..molt molt molt malament i insegura..

L'any que bé aveure que passa...
VIsca el SABADELL :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #21 el: 11 de Juny de 2005, 23:53:18 pm »
el mora fa coses que nomes ell enten.malaid sigui el moment en el que li han donat la continuitat per que el sufrirem la proxima temporada i veurem las cosas raras que fa amb els jugadors i el canvis absurds.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #22 el: 12 de Juny de 2005, 00:19:59 am »
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

I Carulla valia per estar a la banqueta??  :wacky:
Mare meva :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #23 el: 12 de Juny de 2005, 09:26:35 am »
Carulla al Terrassa, per favor, que no jugir més  :no:.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #24 el: 12 de Juny de 2005, 10:27:56 am »
Si Pansobao pero recorda que el Mora ens va salvar la temporada i que avui ens han fet 5 gols amb el porter que ne va portar el rubi

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #25 el: 12 de Juny de 2005, 10:51:03 am »
Jo encara ric dels 10 euros q us ha costat l'entrada, ni q fossim el Barça!  :Paletas: Però bueno, penseu que akest deu ser l'unic moment de l'any en el que poden fer una miketa de caixa. I pel que respecta al partit... no ens obsessionem amb akest resultat pq ahir es va tancar un cicle i avui ja comença un altre!  :laugh:

friend

• Visitant
« Respondre #26 el: 12 de Juny de 2005, 12:02:17 pm »
deien q l'entrada juvenil era fins als 14 anys i jo q tinc quasi 17 he pasat per juvenil!!  :laugh: ;D :laugh: i un colega meu q te 25 tb ha pasat per juvenil!!!!!!!! ;D :laugh: el q estaba a la porta era un vell q no s'enteraba de res!! jajaja

tornant el q va ser el partit, el q va fer un bon partit va ser el marc, sempre estava lluitant, i sempre intentava desbordar per banda i amb moltes ganes i ilusio, jo crec q akest nanu amb minuts i confiança del mora, dificil ho veig pero weno, pot ser una bona   alternativa!! i quan surti al camp desde la reserva... a vegades fa falta un tio electric i rapid per donarli un altre aire al partit, i en marc te totes les caracteristikes necesaries per fer aixo!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #27 el: 12 de Juny de 2005, 12:14:09 pm »
 :no: com no canvin moltes coses tornarem a patir de valent :bigcry: Si no volien participar a la copa que ho diguin i renunciin pero que no fotin el ridicul collons!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :veryangry: :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #28 el: 12 de Juny de 2005, 16:23:51 pm »
La paraula es canvis al equip fitxages ami relativament jugar després de 38 partits de lliga no se ho veig absurt
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 12 de Juny de 2005, 16:33:22 pm »
Hasta los 14 años la entrada juvenil? Yo escuche k hasta los 18, y bueno con 19 tacos casi 20 pos entrada juveil ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 12 de Juny de 2005, 18:46:22 pm »
Carulla, fot el camp!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #31 el: 12 de Juny de 2005, 19:03:45 pm »
Vergonyós:
1r: 10 euros que ens han clavat! Molta gent s'ha donat la volta i cap a sabadell de nou
2n: L'equip. Com ens pot ficar 4 el balaguer i 5 el rubi?? No s'enten. Per cert... que coll... ha fet Guerra? Es planta sol davant el porter, el dribla, va a marcar, i es pensa que es romario, espera que arribi el defensa, el regateja, se li va la bola a la m**** pero encara pot xutar, pero es capaç de tornar a regatejar al porter, cosa q fa q la bola se'n vagi una miketa mes lluny encara, i llavors ha xutat, de mala manera, i amb 4 tius sobre la linia. Maku, no era millor xutar kuan estaves sol sense ningu a la linia de gol??  :veryangry:
En fi, podria dir forces vajanades, millor callar :P Espero que això serveixi per veure qui ha de continuar i QUI NO HA DE CONTINUAR l'any que ve. Ramón, renova sius plau  :bigcry: jeje

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 12 de Juny de 2005, 19:05:54 pm »
El Guerra no serveix ni per a suplent al CE Secció Birra :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #33 el: 12 de Juny de 2005, 20:23:23 pm »
El resultat sembla increïble però és cert, 5-2 contra el Rubí, un equip de tercera.

De totes formes, quan un ha vist l'alineació, ja no li ha estranyat tant, amb Carulla de porter i amb Polanco de titular, que bon altre..., aquest noi no serveix per a jugar al Sabadell.

Jo no entenc com Mora ha fet jugar a Carulla de porter, disposant de Ramón Martí i Sergio Morán. Per culpa d'aquesta decisió estupida del Mora, ara el Sabadell no podrà jugar la Copa Catalunya a l'agost, on probablement s'hagués enfrontat "a un equip català de segona A o inclús al Barça o a l'Espanyol.  :disappointed: Quina més que probable pèrdua de prestigi i de diners... (taquilla) per al club.

En fi, tenim el que tenim per culpa de grans errades com aquesta, per prendre decisions estúpides.

Fer jugar a Carulla de porter ha estat una gran pifiada del Mora. Esperem no prengui gaires decisions més com aquesta...  :Hecho_polvo:

Quina vergonya!!!

Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #34 el: 12 de Juny de 2005, 20:29:14 pm »
Benvingut al mon MORA !!!!!!! ;D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #35 el: 12 de Juny de 2005, 20:45:13 pm »
a ver... Mora llegó al club en mitad de temporada, con jugadores k él no abia pedido k abia traido Rubi.... o kien los trajera.... Mora mas o menos a exo jugar el mismo ekipo k dejó Rubi.... mas o menos... y es normal k en partidos como copa catalunya k son de "costillada" xq vamos no kreo k sirva de gran cosa el torneo y al cual doi las gracias de tenerse k jugar AORA y no en agosto pues Mora a probado los jugadores k no an venido jugando en liga para verlos para probar si podian ser validos y kreo k es lo mejor k a exo mora probar aora estos jugadores para k diga kuales se merecen y no kedar en el sabadell, Mora sabia k Ramon se merece kedar, probo 2 partidos a Sergio Moran y aora merecia la oportunidad Carulla. Tambien la merecia para ver k no se merece star en este ekipo Salmeron, Polanco, Guerra, Verde, Alberto.... pues mejor las probaturas aora en copa catalunya y "tirarla" k probar en pretemporada del 2005-2006 en agosto kosa k signifikarian k pertenecerian estos jugadores a la plantilla del Sabadell. Y x eso kreo k Mora izo bien en jugar kon estos jugadores y si le dan luz verde a los jugadores k él kiera traer iremos mejor k los ultimos años!!! Aupa Sabadell!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #36 el: 12 de Juny de 2005, 20:52:32 pm »
No sabemos si valen o no despues de la primera vuelta con la que nos deleitaron estos jugadores??  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #37 el: 12 de Juny de 2005, 21:09:42 pm »
Si veies el partit semblava k era un derbi de tercera per no baixar de categoria, jo faria fora a  10 jugadors ja, si arribem a pasar ens estalviariem una ronda i potser les dues proximes amb molta sort o podriem jugar amb equips de 2A, pero ja ta em tirat la copa, aixo si espro que el mora hagui borrat algun nom de cara a la proxima temporada.

Salu2. ;)