Autor Tema: SABADELL - PRAT  (Llegit 9085 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: SABADELL - PRAT
« Respondre #60 el: 29 de Octubre de 2006, 19:24:51 pm »
         FINAL DEL PARTIDO

CE SABADELL FC   2 - 1   AE PRAT   :ok   :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #61 el: 29 de Octubre de 2006, 19:25:40 pm »
FINAL PARTIT: C.E.SABADELL F.C. 2-1 PRAT A.E.

EL QUE MÉS EM PREOCUPA ES SERGIO MONTERO PER QUE  CREC QUE A SANT BOI ENS HAGUES ANAT BE. ARA A SANT BOI A BOICOTEJAR I ANIMAR :arbit :cheer :anims... ENDAVANT SABADELL! :anims :beer2

VISCA EL C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera I  :beer2 a tots els Arlequinats!
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #62 el: 29 de Octubre de 2006, 19:31:25 pm »
Vaja, ni vulguen surt aixi:

1º vilanova
2º sabadell

S´enten per mi es clar.

per cert, quin partidas del vilanova. Aixo ja esta fet. les dos primeres places per vilanova i sabadell, i les altres dues que sigui per qui sigui. Pero el important es pujar, aixo  de ser primer o segon es mera anecdota.

Jo pensava que avui el sabadell guanyaria per mes diferencia, pero el important es anar guanyant. I ara a guanyar a santboi i despenjar a aquell equip que a sobre vol robar en el preu de les entrades. :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #63 el: 29 de Octubre de 2006, 19:55:33 pm »
Yo diria partido correcto en general ,  el Prats a jugado un partido muy serio , se conoce k nos tenian bien estudiados , la segunda parte a sido un monologo arlekinado despues del segundo gol de sergio el ekipo Kiko Diaz parece k no a kerido arriesgar para no perder por mas goles y esperando una oportunidad para el empate , bueno de momento nos vale , pero hay k espavilar :beer2

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #64 el: 29 de Octubre de 2006, 20:09:57 pm »
Labtec i iniesta, heu dit els mateixos comentaris, l'unic ke un segons mes tard ke laltre
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #65 el: 29 de Octubre de 2006, 20:24:02 pm »
Partit igualadet a la primera part, a la segona hem despertat una mica, i un gran Montero ens ha donat la victoria... i no nomes ell Nando un dels millors, quines grans intervencións... A mi Nando em dona més confiança que Moran  :yes:  :ok :clap :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #66 el: 29 de Octubre de 2006, 20:32:35 pm »
Partit igualadet a la primera part, a la segona hem despertat una mica, i un gran Montero ens ha donat la victoria... i no nomes ell Nando un dels millors, quines grans intervencións... A mi Nando em dona més confiança que Moran  :yes:  :ok :clap :beer2

A mi igual, Nando per el k he vist de moment em dona mes confiança  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #67 el: 29 de Octubre de 2006, 20:34:26 pm »
Doncs si Nando hem dona molta mes confiança k Moran :)

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #68 el: 29 de Octubre de 2006, 20:38:26 pm »
Yo e visto a Nando muy bien, pero tiene que corregir las salidas, hay muchas de ellas que se las traga y a mas a mas bloca muy pocos balones por alto y eso da segunda opcion al rival

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #69 el: 29 de Octubre de 2006, 20:40:11 pm »
La situación de Nando me hace recordar la que pasó La temporada pasada el guardameta Urko, Nando se ha ganado la confianza de los socios y aficionados, pero ojo, si ahora está arriba es más fácil caer que subir, tiene que seguir trabajando para que sigan sus grandes tardes de buen portero, hoy a salvado el partido. saludos

:anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims

Desconnectat felix

• Entrenador
« Respondre #70 el: 29 de Octubre de 2006, 20:42:29 pm »
nando perfecte
 :clap :clap :clap :ok :anims :cheer
VISCA EL SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #71 el: 29 de Octubre de 2006, 20:46:18 pm »
Labtec i iniesta, heu dit els mateixos comentaris, l'unic ke un segons mes tard ke laltre

Amigo felix, los que seguimos el partido virtual, es como los que están en el campo que al mismo tiempo cantan gol, gritan al árbitro etc.,  cuando llega el descanso nos vamos a tomar algo. Mentalmente lo desarrollamos según nos llegan las informaciones de Radio Sabadell.    saludos
                         :anims   :anims   :anims           :beer2   :beer2   :beer2         

PD labtec no Labtec  :ok                       

Desconnectat javisbdtr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
  • SabadeLL Mi amiGo Ste aÑo VolverE a Star KntiGo!l!
quin partit
« Respondre #72 el: 29 de Octubre de 2006, 20:50:11 pm »
quin partit foreros. 4000 persones a l'estadi, quin goig que feia la nova creu alta.
El partit a començat molt igualat, a la primera part el sabadell ha estat fluixet i el prat seguia el seu ritme. Fin que en un contratac ens han marcat el 0-1. Per sort, com sino el Crak Montero ha empatat amb una rematada de cap impressionant. A la segona part hem sortit increibles tenen el 90% de possesió de pilota i fent moltes ocasions. Una de elles la ha aprofitat Monteor per fer el 2-1.
 El prat tot el partit desde el minut 1 perdent temps.
Estic fard!!! d q tot el partit el prat s'ha dedicat a perdre temps, mentres que el arbitre fluix com sempre no ha tret cap targeta per perdida de temps.
En fi, coliders una semaneta més i els tres puntets a casa.

Kin goig q feia la nova creu alta. Montero la semana q ve et torenarem a faltar.
~ A PrimeRa, a Segona o a terCera...
Som eL SaBaDeLL ~

Desconnectat felix

• Entrenador
« Respondre #73 el: 29 de Octubre de 2006, 20:51:14 pm »

Amigo felix, los que seguimos el partido virtual, es como los que están en el campo que al mismo tiempo cantan gol, gritan al árbitro etc.,  cuando llega el descanso nos vamos a tomar algo. Mentalmente lo desarrollamos según nos llegan las informaciones de Radio Sabadell.    saludos

ok, no entenc lo de labtec, quin fallo hi ha, la majuscula?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #74 el: 29 de Octubre de 2006, 20:51:29 pm »
molt bon partit del Nando ha estat molt segur, a mes a estat providencial als ultims minuts en un 1 contra 1 amb el jugador del prat.
Jo el posaria de titular de ara cap endavant.
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #75 el: 29 de Octubre de 2006, 20:53:42 pm »
ya se qe no be molt a compte pero molt malament el jugador 3 del prat s'ens ha encarat un munt de vegades :****
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #76 el: 29 de Octubre de 2006, 20:55:30 pm »
NUMERO 3  :ko quin comportament mes impresentable  :****, en fi aixo es el que porta la impotencia, visca el sabadell  :scut

Desconnectat felix

• Entrenador
« Respondre #77 el: 29 de Octubre de 2006, 20:57:30 pm »
hi ha un nen de la meva classe ke ha vingut perque era amic del 3, xavi valls, i llavors han xiulat i criticat al jugador
VISCA EL SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #78 el: 29 de Octubre de 2006, 21:00:06 pm »

ok, no entenc lo de labtec, quin fallo hi ha, la majuscula?

eso es amigo felix, se escribe todo en minúsculas. saludos   :beer2   :beer2   :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #79 el: 29 de Octubre de 2006, 22:17:35 pm »
Bé, que dir del partit d'avui? doncs en general estic força content:
Em jugat contra un equip q m'ha agradat moltíssim a la primera part, q no s'ha tancat i q tan en defensa com en atac era todos a una.. partit de 10 pel Prat la veritat, i nosaltres doncs dir q em començat una mica "espessos" i perdudets al camp pero q mica en mica em anat sapiguent llegir aquest partit i possar-lo de cara nostra; impressionant Montero que a marcat 2 golets, més q impressionant l'actuació del nostre porter (teoricament suplent) Nando q cada dia m'agrada més, quin porter!!!! m'està donant molta confiança aquest jugador, avui ens a ben salvat de l'empat al final en un contra un amb el 5 del Prat i en vàries accions del partit a sapigut guanyar-se a l'afició, també destacar en general l'entrega d'aquest equip q amb el 2-1 i sense Montero quedant 23 minuts em sapigut "matar" el partit sense renunciar a l'atac, i fràncament tmb ens em sapigut defensar força bé a la segona part, al primer temps em sigut inocentets al darrere, pero en general bé.
Coses més a dir doncs que avui la NCA feia realment goig, és increible com està d'ilusionada aquesta afició a la q guanyem un parell d partits jeje, podem tenir una segona volta impressionant en aquest sentit, cada cop serem més, avui debiem ser tranquilament uns 4000 q és moltíssim per a ser Tercera divisió, també destacar com a positiu ( i millor q o digui perquè veieu q sóc just) q els pocs minuts q a jugat Sergio Iglesias m'ha agradat força: a donat 2-3 pases molt bons a la davantera, a sacat un corner genial i a lluitat força en el centre del camp, bona nota avui per a ell en un partit q era força complicat d jugar i weno com a negatiu tornar a dir q igual q dimecres Manel no està gens fi....... a jugat molt poquet pero lo poquet q a jugat doncs no ho ha fet massa bé... no se q deu passar-li però el vec molt despistadillo i poc atent a les jugades nose.. en fi

BONA NOTA PER A L'EQUIP Q A ACONSEGUIT UNA VICTORIA MES Q TREBALLADA I JA SOM SEGONS!!! EMPATATS AMB EL VILANOVA!!!