Weno com això sembla ser que no ho pararà ningú, me pres la molèstia de anar aquest matí a informar-me de com podem anar-hi en tren per els que vulgeu...jo i aniré amb uns amics i sortirem al mitgdia...
la cosa queda així perque ens entenem...FERROCARR
ILS CATALANS, no hi ha tren directe, em de fer 2 transbords...
1-Sortir desde sabadell estació(estació dels ferrocarrils catalans de la zona hermética) e estat mirant oraris i crec que el més adient seria agafar el de les 13:55...
2-Arrivada a plaça catalunya(bcn), un cop allà agafar el metro, línia vermella o verde, fins a plaça espanya...
3-Agafar un tren(n'hi han 4 que paren a Sant Boi) i arrivar a Sant Boi...
Weno e preguntat preus, i com podriem fer lo del tranbord i quedaria de la següen manera: comprar cada 5 un t-10 que són 13,3€ (a 2,66€) per persona, o bitllet senzill que val 1,75€ (anada i tornada 3,5€)...bé,doncs al agafar la t-10 tenim 1 hora i mitja(temps que podem ulitzar la "picada" del bitllet de tren que haurem "picat" aqui a sabadell i l'haurem de guardar i anar clicant a totes les estacions(la de plaza catalunya per sortir, i després plaza catalunya altre cop per entrar a la zona metro, per un cop arrivat a plaza espanya el mateis per sortir de la zona metro i tornar entrar a la zona "ferrocarrils catalans", i després ja a l'arrivada a Sant Boi) això he calcut que ho podem fer en menos de una hora i mtija al menos fins arrivar a la plaza espanya i per tant el mateix bitllet desde sabadell en servira per tota l'anada(inclús per el metro) ara entendreu perque sortim de sabadell-estació i no de sabadell-rambla,(aquí guanyem uns minuts, al fer una parada menys)
A l'hora de tornar em de fer la mateixa convinació però al revés...Sant Boi-plaza españa-plaza catalunya-sabadell(la parada que li vagi millor a la gent).
Bé doncs he proposat de agafar el de les 13:55, perque si triguem una mica més de una hora i mitja en fer tot el trajcta, més o menys arrivem a Sant Boi a les 15:30, després s'haurà de buscar l'estadi habiam si queda aprop de l'estació ya m'intentaré informar avui mateix i dir-ho...
Tot això sembla un lio, pero no ho és, és clar i entenedor per tothom, així que qui vulgui venir en tren (catalans) que ho digui, nosé quants anirem pero uns 5 o 6 possiblement...
A SANT BOI!!! "BOICOT"