Ofesos? jajaja
Els únics que podem estar ofesos som nosaltres!!
Aquesta gent no s'ha enterat que està jugant a TERCERA divisió... i nosaltres també hi estem, per les coses bones i per les dolentes.. i no és acceptable fer-nos pagar 15 euros per un partit de tercera! Ja els pagarem quan anem pujant de categoria... 15€ i molt més
Jo no sé segur si hi podré anar, pero si hi vaig, tinc clarissim que no pagaré 15 euros!! Pagant 10, si que entraria... sino, a fora el camp, encara que no vegi el partit!
Aviam que fan si veuen 200 persones o més a fora el camp.. deixaran d'ingressar 2000 euros només per "orgull" i per no voler veure la realitat???
Si les volen posar a 15 euros, son ben lliures de fer-ho.. pero nosaltres també som ben lliures de criticar aquests preus, i de fer el boicot, sempre que tothom actui amb seny i educació. Hem de donar exemple!
Aquesta afició val molt!!!!!!!
Aviam si algun altre equip té la barra de voler-se aprofitar de nosaltres posant aquests preus.. i a més, no volen vendre-les anticipades al nostre camp com han fet TOTS els equips fins ara.. (no hagues sigut més facil fer pagar 15 euros el dia del partit, pero vendre-les anticipades a 10 euros?? Fent això s'asseguren moltes vendes, i fins hi tot, gent que les compra anticipades i que despres no hi pot anar...)
Bé.. esperem que la directiva del Santboià també hi possin una mica de seny, i que rebaixin els preus!
VISCA EL SABADELL!!!!!!!
PD: Ja que els hi agrada tant el numero 15.. jo aposto que guanyarem 1-5
Ja els hi estaria bé!!!!
PD2: Heu vist que avui en parla el diari de sabadell? I també el mundo deportivo:
http://www.elmundodeportivo.es/20061101/NOTICIA238041751.html